Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg ble ikke så veldig shred`ed sist heller, siden jeg droppa ut etter 1 uke :flau: Egentlig blir jeg sprø av Jillian :krangle: Men, jeg overlevde dag 1 level 1, overraskende greit egentlig...spent på stølheten imorgen og dagen etter der, men her bites tenna sammen ;) Ett spørsmål; hvis jeg trener spinning el aerobic en dag, kan jeg da droppe shred`en den dagen eller bør jeg gjøre begge deler?! :klo: Jeg tenker det bør gå å droppe shred`en den dagen, men vil jo ikke gå glipp av resultater............

Belle: :daane:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg du kan droppe shred'en ja! :jepp: Hovedpoenget er jo at du trener.. ;) Og man skal ikke overdrive heller. Da blir man bare lei, og det er ikke bra for kroppen heller.. Man må jo begynne i et ok tempo også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger du kostholdsrådene også? Jeg fulgte bare treningsprogrammet jeg.. Og droppet brød og sukker (til stor del). Funket veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke snakke om hvor lenge siden jeg har trent :sukk: Mamma var her og spiste middag i dag, og foreslo at hun kom hit en av kveldene og satt her mens ungene sov, så kunne mannen og jeg dra og trene sammen. Bør jeg ta hintet tro? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du kan droppe shred'en ja! :jepp: Hovedpoenget er jo at du trener.. ;) Og man skal ikke overdrive heller. Da blir man bare lei, og det er ikke bra for kroppen heller.. Man må jo begynne i et ok tempo også!

Følger du kostholdsrådene også? Jeg fulgte bare treningsprogrammet jeg.. Og droppet brød og sukker (til stor del). Funket veldig bra!

Ja sånn tenker jeg også, at en av delene holder lizzm...kjenner stølheten sniker seg på allerede :haar: Jeg tror denne veien mot å få trening inn som livsstil igjen blir lang og hard :sjenert: så mye lettere det var når jeg bare hadde meg selv å tenke på!! Nå kvir jeg meg for å bli altfor støl, fordi da vet jeg det går utover Liten :tunge1: Hun er ei aktiv jente, som elsker tull og tøys..noe som innebærer mye "nå kommer jeg og tar deg-leker", kast og løft :fnise:

Jeg følger ikke kostholdsrådene nei, prøver bare å leve noenlunde sunt og kutte ned på de raske karb'ene..jeg og diett funker dårlig :ler:

Jeg tør ikke snakke om hvor lenge siden jeg har trent :sukk: Mamma var her og spiste middag i dag, og foreslo at hun kom hit en av kveldene og satt her mens ungene sov, så kunne mannen og jeg dra og trene sammen. Bør jeg ta hintet tro? :fnise:

:hoho: da tror jeg du skal ta hintet ja :ler: samtidig kan det være hun tenker dere trenger å gjøre noe sammen bare dere to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 av level 1 gjennomført - og jeg er imponert over egen kondis :fnise: Dette går jo som det suser!! Sier jeg etter 2 dager :hoho: Snakkes etter dag 15 og 20 lizzm :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

*fnis* :ler:

Dag 2 av level 1 gjennomført - og jeg er imponert over egen kondis :fnise: Dette går jo som det suser!! Sier jeg etter 2 dager :hoho: Snakkes etter dag 15 og 20 lizzm :tunge1:

Flink! Her er knappen åpna i buksa (stram allerede, gitt ;) ) og sjokoladekaka planta ved siden av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* :ler:

Flink! Her er knappen åpna i buksa (stram allerede, gitt ;) ) og sjokoladekaka planta ved siden av meg :)

Her også buksa stram allerede. Må jeg virkelig gå til innkjøp av andre bukser allerede? Det nekter jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Her også buksa stram allerede. Må jeg virkelig gå til innkjøp av andre bukser allerede? Det nekter jeg :ler:

Jeg må nok snart finne buksene mine fra sist... Det er bare det at de ligger hos mormor - og hun vet ikke noe enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Step/ styrke iveld, herregud jeg dævver :daane: Støl som fy og s-l-i-t-e-n!! Men åååå for en god samvittighet jeg har :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, step/styrke. *sukk* Gleder meg til jeg kan begynne å trene igjen altså. Savner treningstimene noe forferdelig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til du skal trene igjen jeg også :klemmer:

Liten våknet rett etter jeg postet innlegget mitt igår og har holdt det gående ca i hele natt :natti: Jeg la meg med henne rundt kl 23, i vår seng, fordi jeg tenkte at det kanskje var mareritt/ natteskrekk...vel, hun sovna halv 2 og våkna igjen - pissesur selvsagt, klokka halv 6! Jesus :daane: Når hun glemmer å se hvor hun går og ender med en gigakul og hylskriking i 20 minutter etter å ha kræsja med hjørnet på veggen, hunden i tillegg har bæsja i stua og jeg er støl som et uvær - det er oppskriften på en veldigveldig dårlig start på dagen! Jeg er i utgangspunktet ikke morgengretten, men idag ble det ekstra sukker i latte`n min altså :sjenert: Liten sover nå, ute i vogna..sukket bare fornøyd når jeg la henne nedi med tutti og bass :hjerte:

Idag er det lunsj med bestis, og ingen andre planer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh.. hard start på dagen :daane: Håper lunsjen trekker dagen med seg opp til litt andre høyder! :nigo: For en deilig dagsplan for øvrig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene: Train insane or stay the same! :trene:

Dag 4 (egentlig dag 3 da, men jeg var på step/styrke igår og det får telle med!) av shred`en gjennomført :nigo: Skulle ønske resultatene viste allerede :fnise: Hvem sa utålmodig?? :lol:

Lunsj med bestis var lovely :hjerte: Og etterpå shoppet jeg deler av julebordantrekket mitt :hoppendeglad: Når antrekket til sammen runder 3 tusenlapper må det fordeles utover, da føles det billigere :ler: Så idag ble en stor hals/ krage i grovstrikket ull og matchende laaange pulsvarmere med meg hjem *elsk* Skal prøve å få tatt bilde av det, men vet ikke om det kommer til sin rett :sjenert: Det er driiiiitkult!!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lett etter bilder, men finner ingen bilder av kjolen..det er altså en kortermet svart omslagskjole med broderi på ryggen, et tyllskjørt over (!!), grovstrikket stor hals/ krage og matchende grovstrikkede laaange pulsvarmere :nigo: Jeg følte meg skikkelig :heks::lur: Jeg er litt sånn heks inni meg :fnise:

Når alt er kjøpt inn skal jeg heller sende bilder på PM :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...