Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

:vinke:

Ai æm rait her! Bare litt kjedelig inni min egen dagbok for tida, så jeg gidder ikke være her så mye :sjenert: Mye kjekkere hos andre...

Liten sover, sola skinner (kjøkkenbenken er full av varer som må ryddes på plass) og snart får vi besøk av Belle og A :hoppe: Men først skal jeg bare skrive litt her og drikke kaffien min....

Glad jeg har fri disse dagene, det er nesten ingenting som slår sånne gnistrende høstdager som igår og idag (bortsett fra sommer og sol dah...) Dagen igår startet altfor tidlig med en spyttende, fresende, sparkende, hylende Liten klokka halv-fuckings-fem :daane: Men det resulterte i lekeplass-besøk, 2 lange turer med Liten i vogna og vovvis ved siden av, solbriller, vissent løv på bakken, kaffe i termokopp, digre flokker med småfugler som skvatrer i buskene - klar for å reise til varmere strøk, og allverdens tid til å tenke over hvor fint vi faktisk har det og være litt takknemlig, istedet for å irritere seg over det som ikke er så greit, f.eks å stå opp halv fem :sjenert::fnise:

Min lille skatt; en skravlende vandrende utforskende Liten, som har "diller" som fascinerer mammaen og åpner øynene mine litt ifht hva som er viktig her...fulle lekekasser og så mye klær at en ikke får skapet igjen...eller å ta tak i det som interesser henne her og nå? Den gleden hennes i forrige uke over en sånn pappeske Pampersbleiene kommer i..alt som går an å gjøre med en sånn eske - den kan bæres rundtomkring, sitte oppi, sitte oppå, klatre på, ha den på hodet, skyve den på gulvet, gjemme ting oppi - uendelige bruksområder!! Så da tok jeg tak i eskefascinasjonen hennes, og pøste på med esker, store og små! Hun lekte ikke med lekene sine en hel uke, bare med eskene :overrasket: Denne uka har hun skjønt at å tørke nesa er viktig, så nå ligger det Kleenex overalt :hoho: Jeg er vel omtrent den eneste som ikke henter en snottas i bhg, hun er squiky clean, siden hun går og blåser i papir hele tida..I tillegg til Kleenex-dilla er hun også i full gang med påkledning; ta på bukse selv, sokker og lue :rodmer: Slettes ikke alltid det blir helt rett, men ååååå så stolt hun er når sokken faktisk henger fast på foten, og lua sitter på hodet :bolledeig: ...hva så om sokken er på vranga og bare halvveis på, og lua er foran det ene øyet og bakfram, skamsøtt!!

Vi er in a good place sånn ellers også (sett bort fra svigermor da :tunge1: men henne gidder jeg ikke snakke om!) begynner vel å føle på at alt faller litt "tilbake på plass" der det var før vi fikk Liten..eneste jeg ikke klarer å få gang på er treningen :sukk: Jeg eier ikke motivasjon i kroppen, selv om jeg ikke akkurat jubler hver gang jeg ser meg selv naken i et speil :haar: Øgli!! Æsj!! Burde ha trent...men finner unnskyldninger hele tida...Nå tikker vekta oppover igjen, og hva gjør jeg? Spiser mer sjokolade :klaske: Målet er minus 1/2 kg i uka fremover til jeg har nådd 60-tallet igjen, det bør starte nå om jeg skal føle meg vel i kjolen jeg har sett meg ut til julebordet med jobb 1. desember............Det endelige målet er vel egentlig 58 kg, som jeg veide når jeg traff kjære, men det virker så langt unna, så delmål nr i er under 65, så 60 og tilslutt 58 :pls: Let`s hope jeg klarer å hoste opp litt motivasjon ikveld og komme meg avgårde på fredagsspin!! Jeg elsker det jo, egentlig!

Nei, nå må jeg rydde unna varene før Belle og A kommer!! Liten kan bare sove litt til, hihih...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Så koselig med en oppdatering fra deg! Jeg er innom og leser, selv om jeg ikke har kommentert så mye siden vi kom hjem. Håper dere får en fantastisk helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se inn i munnen til Liten...se der ja, 2 tenner nede og 4 tenner oppe...og så kommer...*trommevirvel* en JEKSEL oppe?! Hallo, hvor er logikken i dette da? :ler:

Altså, febervarm jente denne friperioden også ;) Det begynner å bli tradisjon :fnise:

Bestisbesøk og tvillingbabykos ikveld *glederseg* :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Liten er lagt, men sover gjør hun ikke :fnise: Fra babycallen høres lav nynning og innimellom et litt skumlere "BØØØ" :hoho: Vi sliter fortsatt med tenner og den faste følgesvennen mr. Feber..3 jeksler er ute nå, på under 14 dager (!!) og vi venter spent på nr 4, den står på s-p-r-e-n-g :popcorn: Så da blir det hjemmekosedag på oss imorgen, ingen bhg på Liten med feber :fy_fy: Skulle gjerne latt kjære være hjemme med henne, men han reiser til Jessheim imorgen og blir til tirsdag...på Jessheim kommer alle Vi Menn pikene fra sto det i MANN, så jeg blir nødt til å tilfeldigvis poke ham innpå øynene før han drar, sånn at han ser dårlig :twisted::skratte:

Til tross for feber gjennomførte vi Me & I party her idag :sjenert: Hun er jo ikke smittsom, og med paracet innabords fungerte hun sånn noenlunde :tunge1: Nok til at jeg fikk handlet litt (eh..okei, litt mer enn litt..) og kost med skjønneste 8 uker gamle bebisen til ei venninne :rodmer: Liten pleier å bli forskrekkelig sjalu når jeg holder sånne små, men det løste seg ved å ta henne også opp på fanget - da fikk hun også kose på babyen :hjerte: Strøyk på henne, holdt henne i hånda og prøvte å kysse henne :daane: Bli litt mer babysyk da...............*fortrenger følelsen* Snart får Belle ny bebis som jeg kan kose med, så slipper jeg å både gå høygravid og å føde :ler:

Sånn ellers, prosjekt skinny bitch settes igang imorgen :haar: Gidder ikke mer slaraffenliv, her er det sprek for alle penga som gjelder! Eller, jeg gidder ikke jogge da - et sted går grensa :tunge1: Har et ørlite håp om å få vekk noen kilo i løpet av november..øh..det krever regime :regler: Null sjokolade!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging er ikke så ille når man bare kommer i gang med det. Jeg hatet det til å begynne med, men måtte bare komme meg opp på tredemølla og begynne med små intervaller.

Men prioriter noe du liker å trene, slik at du kommer ordentlig i gang igjen :jepp:

:klemmer: fra gamle Friggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG Frigg, gravid????? :daane: Da ble det jo Maldivene baby da? :rodmer: Åh, dere har mye å glede dere til :hjerte:

:fnise:

Ja, det ble Maldivene-baby gitt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg på 30 day shred`en igjen..litt desperat etter raske resultater :fnise: Gruer meg til å være støl, gleder meg til å være litt strammere i fisken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter inspirasjon til oppstramming.. :sjenert: Har Ripped in 30! :jepp: Sist ble jeg ikke så veldig ripped in ca 5-6... :roll:

:trene: Happy training!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal jeg også begynne med sånn ca sekundet etter at Bolla er ute. Jeg har nelig store planer om å være en av dem som er i supergod form rett etter fødsel. :fnise:

:duskedame: Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...