Gjest Neferet Skrevet 13. september 2012 #1581 Del Skrevet 13. september 2012 Gratulerer med bryllupsdagen! Det var litt av en arbeidsliste du hadde laget deg på en slik dag, må passe på å ha krefter igjen til å nyte dagen når mannen din kommer hjem også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2012 #1582 Del Skrevet 13. september 2012 Gratulerer så mye med bryllupsdagen deres! Det er så fint å høre om hverdagene deres synes jeg. De søte små er så travle for tiden at det blir lite tid til veldig mye skravling når vi treffes. Bare litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. september 2012 Forfatter #1583 Del Skrevet 13. september 2012 Mulig to do lista utvides til å gjelde for imorgen også Liten syns mamma er en dust som bare rydder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. september 2012 Forfatter #1584 Del Skrevet 14. september 2012 Liten gir dokka mat med skje og flaske og kan blåse på middagen sin selv *stolt mamma* Hun er så søt at det river i hjertet Litt sånn slæppisdag idag, ikke helt i form noen av oss..feber og greier Så noe strøkent hus blir det nok ikke denne helga heller Jaja...finnes viktigere ting i livet enn å rydde heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. september 2012 Forfatter #1585 Del Skrevet 20. september 2012 Prosjekt strøkent hus er igang 2 gulver vasket, resten to go.....fytti hva jeg savner vaskedama mi Tror jeg må ansette henne igjen - jeg liker virkelig ikke å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2012 #1586 Del Skrevet 20. september 2012 Lykke til! Vi har skaffet oss vaskedame nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. september 2012 Forfatter #1587 Del Skrevet 20. september 2012 Send henne hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. september 2012 Forfatter #1588 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Her starte dagen kvart på fuckings FEM ...og når hun ikke sovna før 21 igår kveld, så kan dere jo gjette om det var en sånn --> eller sånn --> jeg møtte når jeg inn til henne.......................*trommevirvel* Jaaaa, dere gjetta rett *applaus* Det var en sånn --> liten Liten, som ihvertfall ikke ville kose med mamma, men som skulle ligge oppå meg og kose likevel, som plutselig ikke skulle ligge men sitte, neeeei jeg vil ikke sitte likevel, som ville ha melk men ikke likevel, som skulle ha de idiotiske sokkene av, og når de kom av var det fullstendig krise for de skulle jo være på osv osv osv God morgen Jeg ser vi kommer til å møte noen utfordringer på veien i fht denne lille tutta her, hun har vilje av stål og et sinne som er helt unikt Så da sto vi opp til slutt, kjempet på henne en tørr bleie og litt klær og gikk inn i stua - helt utslitt begge to Så har hun hatt sånn ca 25 raserianfall etterpå, pga alt fra at den firkanta klossen ikke gikk inn i det runde hullet, til at hunden bare gikk forbi henne når hun hadde tenkt å klappe den *sukk* Hun fant en refleksvest i skuffa i gangen som hun klarte å få på seg (ikke uten å bli sint that is ) og den nektet hun å ta av seg Tilogmed når hun skulle legge seg nå skulle hun ha den på, så da ble det sånn.......så lirket jeg den av når hun var sovna - noe som var sånn ca 2 nanosekund etter jeg la henne nedi Det tar på å være Liten Så da sitter jeg her, trøtt som en dupp men får ikke sove siden jeg har drukket 4 kopper kaffe siden klokka 6..Jeg ser litt sånn ut , øyne på stilk Igår kom de nye cinemastolene våre, så nå har vi byttet ut begge sofaene Kjempegode å sitte i, gleder meg til å sitte der og se film og knaske på snop litt senere!! Men først er det lønningspils med gode kollegaer nede på kaien :happy: Endret 21. september 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. september 2012 #1589 Del Skrevet 21. september 2012 Hehe, må jo le litt av henne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. september 2012 #1590 Del Skrevet 21. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1591 Del Skrevet 24. september 2012 Jesus, lønningspils på fredag tok fullstendig av og utviklet seg til en skikkelig "rotbløyte" som vi sier her Det var direkte flaut å treffe enkelte igjen idag, både for meg og andre, vi bare lo når vi såg hverandre Store deler av lørdag gikk med til å ha fylleangst ( Jeg hater dagen derpå *skjelveskjelve*) men tilslutt klarte da kjære å få dratt meg med ut dørene for å kikke etter bursdagsgaven min Jeg har funnet butikken of my dreams Jeg eeelsker klærne fra AllSaints i England, og nå fant jeg samme greia i en butikk her i byen Gikk inn i butikken med frynsete sjel og kom ut igjen høy på meg selv *elsk* sier bare jeg, denne butikken skal jeg jevnlig innom Ulempen er at det er forholdsvis dyrt da, men kvalitet koster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2012 #1592 Del Skrevet 25. september 2012 GRATULERER MED DAGEN! Drikke med jobben er risky business. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1593 Del Skrevet 28. september 2012 Det sitter langt inne å skrive for tida gitt Ikke det at jeg ikke har tid...eller at jeg ikke har noe å skrive om heller...det sitter bare langt inne Bursdag ja - takk Belle, du er skjønn En fin, litt annerledes bursdag, i.o.m at jeg var på jobb...pleier å ordne meg fri, men når en kun jobber mandag - onsdag, og mandag var planleggingsdag og kurs hadde jeg litt vondt for å be meg fri på tirsdagen For all del, koselig dag; startet med roser og verdens fineste kort på morgenkvisten ( ) masse klemmer og gratulasjoner på jobb, vill jubel blandt barna når de hørte jeg hadde bursdag, bursdagssang (og ja, jeg måtte stå oppå en stol med krone på ) gave fra kollegaer og enda litt mer klemmer før jeg skulle hjem! Vel hjemme hadde søteste Storesøster gått tur med vovvis og støvsugd huset for meg, kjære hadde ordnet med pizza og...ja, så ventet vi da...svigermonster skulle komme (mamma og pappa turde ikke komme siden de hadde vært hos spy-og-diare-mormor kvelden før..Dårlig gave å gi omgangssyke lizzm ) Kjære hadde sagt 16:30 til svigermonster, og at han måtte gå 17:30 på et SUmøte..noe hun demonstrerte mot ved å komme en halvtime for sent! Hun hadde kommet enda senere også om han ikke hadde ringt...Med seg hadde hun gaver - "jippi" tenkte jeg, selv om jeg egentlig burde sett for meg hva som kom i.o.m jeg jo tross alt er djevelens avkom Jeg fikk altså en fleeceponcho/ teppe (hun vet vi har en akkurat lik fra før...), et forferdelig stygt sjal "jeg kunne bruke over bikinien" (eh..nå er vel bikinisesongen strengt tatt over..dessuten ville jeg ikke blitt sett død i det engang!!) og toppen av kaka; boka "Løpet er aldri kjørt - en oppmuntringsbok for deg som vil mismotet til livs" Det som er litt festlig her er at hun har ikke kjøpt noen av gavene jeg fikk, det er ting hun har fått som hun ikke vil ha selv! Ponchoen og sjalet fikk hun av en venninne til bursdagen sin ifjor og boka har hun fått oppe på DPS (psykiatrisk) ...og så da, dro hun frem gaven til seg selv; "en liten radio til å ha på rommet på DPS, hvis jeg vil høre på et program"; en Tivoliradio til den nette sum av 1700 kr Kjære hadde problemer med å ikke spytte på henne, mens jeg viste frem mine ypperste skuespillerprestasjoner, SÅ fornøyd med gavene Så gikk kjære på møte og jeg satt igjen med kidsa og svigermonster (som klarte å legge det over på meg at kjære er sliten...Jeg må gi ham litt mer pusterom! Hun er fin altså ) Hun gikk da omsider, etter jeg hadde sagt x antall ganger at nå må jeg legge Liten...først da Liten begynte å illskrike fordi hun var så trøtt skjønte hun at hun kanskje burde gå! *sukk* Så det var bursdagen min...... Igår reiste kjære til London med en kompis, første gang vi er borte fra hverandre i dagevis!!! Torsdag - søndag = en evighet for oss...Liten gråt når han gikk utav bilen Han hadde tatt seg fri fra jobb for å være hjemme med oss igår før han reiste, men endte med å måtte bruke dyrebare tid på å kjøre mammaen sin opp på DPS fordi hun ble dårlig på "rosindamemøte" (masse gamle damer som drikker kaffe, spiser kake og snakker om svigerdøtrene sine ) og ba om at de skulle kjøre henne hjem istedet for opp på DPS..vel hjemme ringte hun da hertil for å få ham til å kjøre henne dit istedet Bilen hennes sto jo beleilig nok igjen på rosindamemøte-parkeringsplassen........Så der røyk den halvannen timen vi skulle ha for oss selv, mens Liten sov...hvem trenger prevansjon når en har henne??? Sexliv, hva er det?! Hm, kanskje jeg trenger den boka om mismot after all Igår kveld hadde jeg Masterchef Australia sesong 3-maraton, og ikveld har jeg lakket negler, drukket kaffe, skravla med mamma på tlf, pynta bordet med roser og lys og tatt på meg verdens fineste ring..fredagskveld, stille og fredelig...savner såklart kjære, men dette har han så godt av - å være bare seg selv, på tur, borte fra alt som er vanskelig her hjemme! Liten er verdens søteste, hun gjør dagene så fine som de kan bli med dans rundt på gulvet om dagene, leker i timesvis med en pappeske, klapper og koser på vovvis, koser og klemmer på mammaen sin, skravler i ett kjør, gir meg omtrent hjerteinfarkt når hun kaster seg fra alle slags høyder - sikker på at mamma tar henne imot, bysser og kjører ballen rundt i dukkevogn, mater dukka, stabler tårn med klossene sine og raser de ned igjen med gledeshyl, setter sammen tutteflaskene sine selv, tar på lipsyl, trykker alt og alle på nesen og sier "dyyyt", jobber iherdig med å ta på seg sko og bleier selv, klarer å ta på seg lue selv og tråkker rundt med den på snei, bryter seg inn i klesskapet mitt og tar på seg bh`ene mine ( for et syn!!!), blåser på middagen sin, drikker vann og sier "ahhh" etterpå, blir sint for de rareste ting, har 2 sekundspauser foran tv i stresslessen med helst 2 tutter i munnen på en gang og "bæ" (som i en sau-hånddukke) i armkroken Hun er travel, vakker, rasende festlig og ganske smart *stolt mamma* Puh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1594 Del Skrevet 28. september 2012 På shoppingfronten ble søte Goretex vintersko fra Superfit og ny fin tlf til meg med hjem idag - fordi vi fortjener det ...forresten så puttet Liten kortet mitt inn i kortautomaten idag i butikken, og begynte å trykke vilt på knappene Det får meg til å bekymre meg litt over hennes økonomiske fremtid, hvis hun i en alder av 15 1/2 mnd allerede vet hvor minibankkortet skal - og at det skal trykkes en kode etterpå ...også tenker jeg, hvor mange ganger har jeg handlet med henne på armen, siden hun kan det lizzm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1595 Del Skrevet 30. september 2012 Finfin dag igår, hjemme hos foreldrene mine med minibursdagsfeiring på etterskudd På kvelden kom de ut med mamma`s hjemmelaga pizza Idag; søndag, kjære kommer hjem, Liten sov til halv 8 ...og jeg tror hun har fått gjennom en jeksel oppe på venstre side inatt Jeksel får hun, men hjørnetenner da? Og nede har hun bare de to framtennene Hennes tenner kommer jo i hytt og pine En liten shinings i huset trengs...jeg har muligens vært litt sløv med husarbeid mens kjære har vært borte Det er ganske ryddig da...må bare ta ut av oppvaskmaskinen og brette og legge på plass et tonn klær *bretter opp ermene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. september 2012 #1596 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Klær som skal brettes og legges på plass ja Her har vi 3 IKEA-poser med klær som skulle ha vært lagt sammen. Og vi må å gjort det nå før vi skal pakke før vi reiser også Endret 30. september 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. oktober 2012 #1597 Del Skrevet 1. oktober 2012 OMG, jeg blir helt svett av å tenke på den bursdagsfeiringen altså. Kjedelig at foreldrene dine ikke kunne være der som en buffer for svigermor. Jeg savner dere sånn! Ser på bilder og Liten blir jo bare større og større for hver dag som går. Skal vi finne på noe til helgen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. oktober 2012 #1598 Del Skrevet 12. oktober 2012 Diddleidoo diddleidei...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. oktober 2012 #1599 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei! Takk for besøk i boka mi! Her så det ut som det er mye morsom lesning! Må komme innem når jeg ikke sitter på jobb og lese mer (og sjekke ut linket til Allsaints.. ) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. oktober 2012 #1600 Del Skrevet 12. oktober 2012 Godamnit.. jeg snikkikket på linken. Ligger en ruinering i kortene her! Takk skal du ha! :link: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå