Gjest Neferet Skrevet 29. juli 2012 #1481 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg begynner også på ny frisk igjen i morgen etter fri flyt av det meste, vi kan jo passe på hverandre som i gamledager, i litt mindre skala enn sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #1482 Del Skrevet 29. juli 2012 Ja takk!!! Jeg trenger noen som kan holde meg litt i nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. juli 2012 #1483 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg starter dagen i morgen med både veiing og måling av cm rundt mage, lår etc. Og så skal det dokumenters i dagbok annenhver uke eller noe... så ny, frisk start på meg også. Derfor er det viktig at jeg nyter colaboksen og potetgullskåla jeg har foran meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2012 #1484 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja takk!!! Jeg trenger noen som kan holde meg litt i nakken Da melder jeg mer frivillig! Og ser det er flere enn oss to også, så da må det jo gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #1485 Del Skrevet 30. juli 2012 Supert!!!!! Uff, jeg gruer meg til å skrive her hva jeg veier allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2012 #1486 Del Skrevet 30. juli 2012 Æsj, må vi gjøre det også...? Da må vel jeg pent følge ditt eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 30. juli 2012 #1487 Del Skrevet 30. juli 2012 Her har jeg kuttet ut snop og brus. Eller, brus drikker jeg en gang i uka - når vi spiser taco Jeg har i hvert fall gått fra hver dag til en dag. Bra? Ja! Gikk ned to kg på en uke Men altså, har ikke tenkt å legge ut noe vekt eller noe - haha! Enten så skal jeg bli tynnere eller så skal jeg bli gravid og tykkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #1488 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Jeg må ihvertfall gjøre det, for å motivere meg selv!! Ellers kan jeg glatt fortrenge hva jeg veier og lure meg selv til å tro at det ikke er så ille Så here it goes; Vekt: 66,4 kg (og jeg som var nede i 62 kg for bare noen uker siden ) Midje; smaleste punkt: 71 cm Navle: 80 cm Hofte: 90 cm Rumpe; tykkeste del: 100 cm (legg merke til at det bare øker på her ) Høyre lår; tykkeste del: 62 cm og venstre lår det samme faktisk! Ikke akkurat oppløftende, jeg føler meg stor Men sånn er det nå, så får vi håpe dette er motivasjonen jeg trenger; å henge meg selv ut til spott og spe Så flink du er Pys!! Jeg drikker heldigvis verken brus eller juice, og chips liker jeg heller ikke så godt...mine 2 store synder er sjokolade og kaffe latte Sjokoladen skal kuttes ned til bare litt på lørdagen, mens latte`n får reduseres ned til 1 per dag..kan ikke kutte kaffe helt, da dauer jeg Endret 30. juli 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2012 #1489 Del Skrevet 30. juli 2012 Da er jeg endelig tilbake! Synes ikke 66 er så ille jeg da... Du ser jo helt smashing ut, mener jeg. Men det er vel noe med det at man må føle seg vel med både seg selv og vekta også. Jeg heier på deg uansett. Jeg veide meg nå nettopp, og enten er vekta vår ødelagt eller så har jeg ikke lagt på meg noe som helst siden jeg tok av den ene kiloen da jeg ble gravid. Og jeg som la på meg bare jeg tenkte på...hva som helst usunt da jeg var gravid med A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #1490 Del Skrevet 30. juli 2012 Endeliiiig Jeg har savnet deg Du er snill Belle, tusen takk! Jeg er vel så "heldig" at kiloene sitter jevnt fordelt, så det ser ikke ille ut verken med eller uten klær..men jeg føler meg stor, og det er ingen god følelse!! Trivselsvekta mi er 58-60 kg, drømmen er 55 kg - men DET er et uoppnåelig mål nå når jeg har familie Kan ikke trene hele tida lenger... Så deilig at vekta bare har stoppet opp!! Jeg er overbevist om at det ligger en liten gutt inni magen din, derfor er det så annerledes denne gangen Vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2012 #1491 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg heier på deg og er sikker på at du ser helt strålende ut som Belle sier! Men kjenner så altfor godt til at det er følelsen som er den som blir hengende igjen i hodet, så jeg sier bare go for it girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #1492 Del Skrevet 30. juli 2012 Her er mål og vekt fra da jeg og Neferet begynte utfordringen vår høsten 2009 versus idag: Vekt DA: 69, 4 Vekt NÅ: 66,4 Diff: - 3 kg Midje, ref. navle DA: 83 cm Midje, ref. navle NÅ: 80 cm Diff: - 3 cm Lår, ref. tykkeste del DA: 64 cm Lår, ref. tykkeste del NÅ: 62 cm Diff: - 2 cm Og HER er mål og vekt når jeg ble gravid versus idag: Vekt DA: 64,9 kg Diff: + 2,5 kg Midje, ref. navle DA: 76 cm Diff. + 4 cm Midje, ref. smaleste punkt DA: 66 cm Midje, ref. smaleste punkt NÅ: 71 Diff. + 5 (!!!) cm Det var den smale midjen Så, som dere ser; jeg har litt å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2012 #1493 Del Skrevet 30. juli 2012 Men fortsatt mindre enn da vi startet opp forrige gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #1494 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja det er sant Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2012 #1495 Del Skrevet 30. juli 2012 Nå ble jeg egentlig litt inspirert av deg til å finne igjen de gamle målene jeg hadde, så har gravd rundt i den gamle boka der vi hadde challenge og funnet igjen diverse mål. Da gjenstår det bare å måle på nytt, det er det evigheter siden sist jeg gjorde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. juli 2012 #1496 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er jo ikke gærne tall det der! Men det er jo noe med at når man har hatt andre mål før, så er det jo ikke rart man vil tilbake - eller i alle fall nærmere Jeg har aldri tatt mål tidligere, men har jo et par gamle bukser f.eks som ikke passer mer. Trenger ikke mer bekreftelse enn det på at ting går gærne veien Men nå er mål og vekt lagt inn hos meg også, så da kan jeg ikke snike meg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #1497 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Nja, når du ikke er mer enn 160 cm høy så er tallene litt vel høye etter både BMI og mitt eget hode Nå er det som jeg sa til Nef her isted at BMI er kun en indikator som ikke tar hensyn til andre ting enn høyde og vekt, sånn som vanninnhold i kroppen og benbygning...jeg har massiv (!!!) benbygning og høyt vanninnhold i kroppen, det siste etter svangerskapsforgiftningen visstnok! Nå er jo det strengt tatt over ett år siden, men dama på fotpleien på Rhodos mente det fortsatt hadde en innvirkning Det er lov å håpe da, at det går an å få hjelp med det, for jeg ser jo selv også at jeg samler vann...jeg som aldri har hatt noe særlig cellulitter før, har det overalt føler jeg Men idag har jeg vært flinkis! Spist rett og drukket mye vann, pluss gått lang tur med vovvis og Liten Senere skal jeg bort og sole meg, da tenker jeg å sykle istedet for å kjøre Det er ikke langt, så den store trimturen blir det ikke, men det er egentlig bare tull å kjøre uansett Kanskje jeg sykler en liten omvei på turen hjemover, så hjelper det på litt Endret 30. juli 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. juli 2012 #1498 Del Skrevet 31. juli 2012 Flinkis! Da overlevde vi første dagen begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. august 2012 Forfatter #1499 Del Skrevet 2. august 2012 Min lille skatt er "stor jente" og har begynt i barnehagen Eller, vi har dag 2 i tilvenningen idag da, så strengt tatt har hun ikke begynt-begynt enda Gårsdagen gikk ihvertfall kjempefint, hun tok kontakt med både små og store, og brydde seg fint lite om meg så lenge hun var opplagt..bare svinset innom for en kos i ny og ne før hun krabbet videre Enn så lenge sover hun første hvilen sin nå, sånn går det når man er tidlig oppe...halv 6 idag, mot skremmende halv 4 igår I tillegg gikk jeg og la meg tidlig-isj igår (kl 23! For meg er jo kvelden enda ung da ) så det føltes ikke som om jeg skulle dø når hun våknet Vi hadde egentlig avtalt å komme kl halv 9 i bhg, men da hadde jeg måttet vekke henne etter 1 time idag også..så da ringte jeg og sa vi kommer litt senere! Hverdagen kommer fort nok (type mandag ) og da kan vi ikke ta sånne hensyn lenger..nyter det så lenge vi kan Mandag braker det løs med jobb for meg, tilvenning på nytt barn første dagen - ingen hvileputer der i gården :happy: Blir spennende!! Masse nye superflinke folk, bl.a en FANtastisk styrer () og vi har gått fra baser til avdelinger med nye fine navn! Nå våknet hosti her, så vi får komme oss avgårde Tataaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2012 #1500 Del Skrevet 2. august 2012 Så stas at det gikk bra i går, Liten kommer sikkert til å stortrives i barnehagen også når hverdagen har kommet for fullt! Og det må jo være godt å glede seg til å begynne på jobb igjen også, selv om det ikke er noen hvileputer i begynnelsen... Regner med det går helt strålende! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå