Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

På sparket gryterett:

2 løk, 1 fedd hvitløk og 1/2 rød chili finhakkes (jeg tok vekk frøene siden Liten og Storesøster også skulle spise det..hadde det bare vært oss voksne så hadde jeg hatt frøene også oppi for mer *bang* i munnen :nigo:) Dette surres mykt i litt olje og settes til siden.

Stek 1 pk svinekjøttedeig, tilsett løk/chili-blandingen, 1 boks Dole ananas i biter m/ juicen (Dole ananas på boks er definitivt best nest etter fersk ananas!!!) 3-4 ss creme fraiche, Idun Ketchup etter smak (jeg brukte den med svart pepper), buljong, enda litt pepper og 3 dl vann/ vann til passe konsistens. Så lar du alt stå og putre for seg selv en stund (mitt sto en time, men det var bare fordi jeg var litt tidlig ute med middagen :fnise:) Serveres med ris eller pasta, og en klatt rømme for de som vil ha det :) Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avslutning med babysang-gruppa imorgen ettermiddag...kveldens dilemma; spjåker en til babyen sin på sånne happeninger eller ikke? :klo:

...og jeg som synes det er vanskelig nok å velge antrekk til meg selv :sjenert: Mulig det blir kjolen i str :rope: XS

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde aldri falt meg inn å spjåke til verken meg eller S til en sånn anledning. :sjenert: Men så har vi i grunnen ikke så mye spjåk å spjåke med heller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså, ballkjole blir det verken på meg eller henne :ler: Men, kjole lizzm? Belle, hva gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da så.. :fnise: Jeg trenger ihvertfall ingen anledning for å kle S i kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A skal få lov til å spjåke seg med kjole (eller den dobbelspente skjortsen jeg har snakket så mye om :fnise: ), men jeg kommer nok bare til å ha vanlige klær på meg. Evt. vanlige klær +. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen kjole her i gården, nei. Har du fått det inntrykket av de andre jentene? :klo: Vil ikke komme som den eneste i dongeri liksom. :sjenert: Jeg kan jo ''slippe løs håret'' da. Det gjør jeg bare på spesielle anledninger. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det er litt komisk at dere tenker og analyserer såå mye før en babysang. Gjør jenter alltid sånn? Jeg er visst ikke jente nok.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det å komme enten for pyntet eller for lite pyntet er min store frykt.

Nesten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: da tenker vi likt Belle, jeg har angst for å være den som enten har pynta seg for lite eller for mye :sexy: Da blir det vanlige klær + på meg og kjole på Liten :jepp: Nais! Problem solved :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å høre hvordan det gikk :fnise: Høres ut som en trygg løsning! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazzi: Vi endte opp med nye klær til meg (:sjenert:) og heklekjole på Liten :hjerte: Ikke for stæsja, bare litt finere enn hvis jeg bare skal krype på gulvet hjemme lizzm ;)

Når det er sagt........herre jesus, jeg har den hunken av en fastlege :overrasket::daane::sikle::skratte: Jeg har aldri møtt ham før, siden han har holdt på med noe etterutdannelse og hatt permisjon i 2 år! Jeg må seriøst finne meg en annen lege, han der skal ikke få ta noe celleprøve av meg for å si det sånn :ler: Han kan vær Liten sin fastlege heller - heldige henne :rodmer: (og meg, siden jeg må være med henne til legen :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre som meg - ta celleprøve hos gynekolog.. :ler: Jeg hadde klemt hånda i en dør for noen år siden. Da tok min fastlegehunk tak i den og klemte her og der mens han så meg dypt inn i øynene (ihvertfall inn i øynene, om ikke så dypt :sjenert: ) og spurte hvor det var vondt... Trodde jeg skulle :daane: , og tenkte egentlig mest på om jeg var svett i hendene.. :hoho: Men vil jo ikke bytte han bort heller! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg er egentlig glad jeg har en kvinnelig fastlege, jeg. Slipper sånne problemer da. :fnise: (Og ikke er noen av gynekologene på sykehuset veldig hunk heller, så... )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg kan gjerne beholde ham, men han får IKKE se meg naken :regler: Det er han for pen til :ler: Isåfall får det vente til jeg har tatt av en sånn 6-7 kilo og blitt ganske mye brunere enn ett lik :lol: Forresten er hunken neger, så bleik er jeg jo uansett :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Kan ikke annet enn å le av dere! Så mye rart dere tenker på og analyserer (klær og lege) ....

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...