Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo sant. Men så er det jo noe som stikker i meg at ''tenk om vi ikke klarer å få flere?''. Da blir jeg trist, da. :sukk: Men som du sier, så kan vi ikke gjøre noe annet enn å kose oss så mye vi kan akkurat nå. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo sant. Men så er det jo noe som stikker i meg at ''tenk om vi ikke klarer å få flere?''. Da blir jeg trist, da. : sukk: Men som du sier, så kan vi ikke gjøre noe annet enn å kose oss så mye vi kan akkurat nå. : hjerte:

Ja det skjønner jeg...det er liksom ikke noen problemstilling for meg akkurat det da, men det hjelper ikke samme hvor fruktbar jeg er når mannen setter en stopper for flere - vil jo gjerne ha et eventuelt barn til med han lizzm, ikke noen andre! Men vi koser oss masse masse, og som han sier så blir gledene større i takt med at hun blir det samme; større ;) Og ikke minst; vi får litt kjærestetid og frihet tilbake - det er jo heller ikke å forakte!!

Jeg har ihvertfall ei lita kosejente om dagene, hun kan ligge lenge på fanget og bare prate, plukke litt i ansiktet mitt, drikke en skvett melk innimellom og kose med de små supermyke hendene sine :rodmer: Hun gir klemmer, og susser verdens våteste susser (litt i tvil om hun susser eller prøver å sluke meg hel :ler: Men koslig er det lell!) Hos farmor idag var hun så kosen at hun visste ikke hvor hun skulle gjøre av seg stakkar :fnise: og jeg nyyyyyter det!!!!

Jeg var jo alene hjemme igår, kjære var på Kaizers konsert med en kompis og en tur på byn etterpå, så, hold dere fast; jeg gikk og la meg klokka 23.15 :hakeslepp: Liten tullet nemlig noe helt vanvittig etter leggetid igår, så jeg tenkte natta ble lik :natti: Men tutta sov til 3, fikk mat og sov videre til *trommevirvel* HALV 8 i sin egen seng :hoppendeglad: Jeg var omtrent i sjokk når jeg kikket på klokka idet hun våknet! Fantastisk, underbart, frydefullt og enda litt fantastisk :fnise: Peiste i seg en skål med grøt, og litt lek og tull og tøys senere var hun klar for dagens første hvil med mamma, i mamma og pappa sin seng :sjarmor: Nå var det en smule mer spennende å plukke på pappa for å se om han våknet enn å hvile da, men fikk henne nå i søvn tilslutt etter å ha viftet med puppen foran nesen hennes :hoho: Etterpå hentet jeg wallstickersen (omg som jeg gleder meg til å henge den opp!!!!) og vi har gått laaang tur i det som etterhvert ble ganske så bra vær :sol:

Ikveld slo hun seg helt i vranglås når det var dags for kveldsmat, bare gråt og føyset vekk skeia, så det var bare å gi seg! Melka ville hun ha da, men grøt var uaktuelt!! Hun var nok i trøtteste laget, etter å ha ålt seg galmann over gulvene, utforsket hver minste lille støvdott og krinkelkrok, klatret opp og ned :bond: trinnet i stua og prøvt å reise seg opp etter vedkassen :haar: men så satte kjære seg ned for å se litt barnetv med henne mens jeg laget grøten klar, og det tok helt knekken på henne!! Hun blir så trøtt av 5 minutter tv at det er ikke til å tro engang, så det er nok mye sant i at de ikke bør se så mye på tv når de er så små..ihvertfall stemmer det godt for Liten sin del...Så da tok jeg henne med på badet for å ta kveldsstellet; vaske ansikt, hals, hender og føtter og bleiepartiet - da kviknet hun såpass til at vi fant ut at vi skulle prøve igjen, på badet, i vippestolen, i bare bleia :fnise: På toppen av det hele fikk hun yoghurt på grøten sin :spise: Det var saker det!! Vips var hele porsjonen grøt gått ned på høykant mens jenta spratlet med beina og lo :rodmer:

Nå sover hun så søtt i senga si, og kvelden er forhåpentligvis vår :hjerte: Kveldsmat slæsj middag på gang; spaghetti bolognese med m.a.s.s.e nyrevet parmesan :sikle: Fin avslutning på en fin søndag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg...det er liksom ikke noen problemstilling for meg akkurat det da, men det hjelper ikke samme hvor fruktbar jeg er når mannen setter en stopper for flere - vil jo gjerne ha et eventuelt barn til med han lizzm, ikke noen andre! Men vi koser oss masse masse, og som han sier så blir gledene større i takt med at hun blir det samme; større ;) Og ikke minst; vi får litt kjærestetid og frihet tilbake - det er jo heller ikke å forakte!!

Det forstår jeg veldig godt. :Nikke: Midt oppi alt dette har mannen av og til, i desperasjonen sin, mumlet noe om at jeg måtte finne meg noen andre å få baby med. Men jeg vil jo ha baby med ham, ingen andre. :rodmer: Og får vi ingen flere, klarer vi oss fint med den vi har. Hun holder egentlig i massevis. :hjerte:

Ellers høres det ut som om du har hatt en kjempefin søndag. Jeg vil også ha kosebaby! :fnise:

Yoghurt på grøten skal jeg også prøve snart. :jepp: Var det oppå god natt-grøten du hadde det? Og var det naturell?

PS! Bolognese uten parmesan er ulovlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg veldig godt. :Nikke: Midt oppi alt dette har mannen av og til, i desperasjonen sin, mumlet noe om at jeg måtte finne meg noen andre å få baby med. Men jeg vil jo ha baby med ham, ingen andre. :rodmer: Og får vi ingen flere, klarer vi oss fint med den vi har. Hun holder egentlig i massevis. :hjerte:

Ellers høres det ut som om du har hatt en kjempefin søndag. Jeg vil også ha kosebaby! :fnise:

Yoghurt på grøten skal jeg også prøve snart. :jepp: Var det oppå god natt-grøten du hadde det? Og var det naturell?

PS! Bolognese uten parmesan er ulovlig. :ler:

Stakkar mannen din :kose: Men han kan jo ikke vite om det er han som gjør det vanskelig vel? Dere har jo fått en helt fantastisk liten A, såklart du vil ha en eventuell nestemann også med han!! Det skjønner jeg godt :jepp:

Drømmesøndag har det vært :happy:

Jeg hadde yoghurten på god-natt grøten ja, men hadde ikke naturell yoghurt siden det var en spontan avgjørelse :gjeiper: Så da ble det Sprett yoghurt med banansmak :sjenert: Er vel ikke verre å gi det enn naturell med fruktmos oppi tenker jeg, blir vel like søtt det :fnise:

Nå - MAT :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - jeg får også susser som nok egentlig heller er forsøk på å spise meg opp! Og i og med at hun har seks tenner inne det gapet sitt også, så er jeg litt nervøs for de sussene hennes :ler:

Ellers hørtes det ut som en deilig dag! Fine ungene i fine alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er vel mest det at vi ikke ''passer sammen'' tror jeg. :Nikke: Det er ikke noe medisinsk feil med noen av oss ihvertfall. Stoltheten hans har jo fått seg et par knekker i løpet av dette kjøret da, men nå når vi har fått A tror jeg ikke han bryr seg så mye om hvordan hun ble til. :rodmer: Hans store mareritt er jo at de har satt inn feil egg. :hoho: Men da måtte han innrømme at det ikke spilte noen rolle, fordi A er vår og baaaare vår. :fnise:

Lurt. :5: Kanskje jeg skal prøve med kirsebæryoghurten min da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lager man yoghurt av...yoghurt? :klo:

:fnise: Synes det er gøy å lage sånt selv, jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja av helmelk og litt naturell yoghurt, om man ikke får tak i yoghurtkultur da...det var det mamma hadde! Jeg må jo prøve!!! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på God Morgen Norge og priser meg lykkelig for at jeg ikke MÅ ut imorgen; storm og høljeregn :regn: Skal bare sååå benytte fineværet idag og gå oss en god tur før bestis kommer :happy: Hun er halvveis nå allerede :overrasket: 20 uker idag!! Snart har hun 2 søte små :strix: Skulle til legen idag, tvillinggravide får jo ikke lov å jobbe etter uke 24, og med alle kynnerene hun har må hun nok belage seg på å sykemeldes nå - noe som betyr masse tid til å henge med meg og Liten :bolledeig: Viktig å glede seg over det man kan :ler:

Må vaske over stuegolvene, Liten er helt grå på magen etter noen timer på gulvet :haar: Skulle ikke tro vi hadde vaska for noen dager siden...damn you dog :hund::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Storm, ja? Kjedelig. Men vi har jo vært heldige med finfint vær lenge nå, så vi kan vel ikke klage heller. :fnise:

En av grunnene til at jeg gruer meg sånn til å begynne å jobbe igjen, er at jeg ikke får muligheten til å se deg og Liten så mye lengre. :sjenert: Synes det er litt trist, jeg. :trist:

Det er rart hvor skittent det golvet egentlig er altså. Man ser jo ikke det sånn ellers, men når de søte små kravler der hele dagen får man liksom et annet perspektiv på det. :fnise: Og vi har ikke hund å skylde på engang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Storm, ja? Kjedelig. Men vi har jo vært heldige med finfint vær lenge nå, så vi kan vel ikke klage heller. :fnise:

En av grunnene til at jeg gruer meg sånn til å begynne å jobbe igjen, er at jeg ikke får muligheten til å se deg og Liten så mye lengre. :sjenert: Synes det er litt trist, jeg. :trist:

Det er rart hvor skittent det golvet egentlig er altså. Man ser jo ikke det sånn ellers, men når de søte små kravler der hele dagen får man liksom et annet perspektiv på det. :fnise: Og vi har ikke hund å skylde på engang. :ler:

Urk ja, storm er noe dritt!! Men da kan vi være inne med desto bedre samvittighet :fnise: Litt deilig det også :happy:

Åååå, du er nå søt da :rodmer: Det tenkte jeg på en dag også, men vi må vel få det til innimellom selv om du jobber? En ettermiddag her og et kafèbesøk der, også trening da - men der blir det bare meg du får se :sjarmor::ler: Tenkte jeg skulle spørre deg om du og A ville leke med oss en dag? Idag kommer bestis, men imorgen skal vi ingenting før vi skal hente Storesøster på skolen i 2-halv 3 tida..torsdag er det jo babysang, men ingen planer etterpå, og fredag står tom :nigo: Så må vi jo trene.........tenkte jeg skulle høre med mamma om hun ville ha Liten imorgen formiddag! Blir du med da?

Har aldri tenkt over at gulvene våre var så skitne, har liksom alltid følt at vi har klart å holde det så rent her.....vel....Liten sine bodyer avslører oss :sjenert: Godt å høre det ikke er bare her!! Kan vel ikke skylde alt på vovvis, endel av det er nok sot fra vedfyringa mi også :fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen dater må vi få til ja. :jepp: Jeg er jo ferdig på jobb klokken 15:30, så. Ikke så sent det da.

Vi vil gjerne leke en dag. :hoppe: Vi er stort sett ledige når som helst vi altså. Vi kan jo gjerne ta det på torsdag eller fredag? Etter trening (for ja, jeg er med :nigo: ) i morgen blir det vel litt knapt med tid? Og hjemme hos dere da eller? Mannen er jo her hjemme, men det gjør jo ikke noe det heller da. :ler:

:fnise: Jeg har også trodd vi har hatt en noenlunde rent golv, men bodyene til A beviser ikke det ihvertfall. Nå må vi jo vaske golvet minst to ganger i uken, for ikke å snakke om støvsugingen. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge Liten om kvelden er et eget kapittel :bond: Hun har begynt å våkne etter 1 time igjen, og da er hun LYS våken og "krever" at jeg skal være der inne til hun sovner igjen - noe som kan ta en eeeevighet siden det er fest med en gang jeg kommer inn (og kriiiiiiiise idet jeg går ut :sukk:) I tillegg våkner hun i 23 tiden og er gjerne våken i 1-2 timer :klo: What to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What to wear når det er fotoshoot på babysangen idag :vetikke: Jeg har jo ingen fine klær :bond: Ikke rekker jeg shopping først heller siden Liten skal sove :dry: Burde vel strengt tatt vært hos frisøren også.....forfengelig, jeg?! Dere skulle sett håret slæsj kråkereiret mitt :haar: Det er jammen vakkert når alt håret som falt av for noen mnd siden har begynt å vokse ut igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotoshoot på babysangen? Nå har jeg hørt det og! :fnise: Men for å være helt ærlig tror jeg ingen andre enn du kommer til å bry seg om hvordan du ser ut. Liten overskygger deg nok uansett hva du har på deg! :fnise::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen vakkert når alt håret som falt av for noen mnd siden har begynt å vokse ut igjen :roll:

:fnise: Kjenner til følelsen!

Og jeg gleder meg VELDIG til å ta en shoppingrunde før jeg begynner å jobbe igjen... klesskapet er triste greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:klo: Er det for å promotere babysang for flere eller hva skal egentlig bildene fra denne fotoshooten brukes til? Litt av en kombinasjon! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt som har falt av og som vokser ut igjen er nå grått! :daane: Føler jeg napper gråe hår hver eneste dag for tiden. :sjenert: Så joda, piggsveis er nydelig. :sexy::fnise: (Men jeg syntes du så kjempefin ut i dag altså, som alltid. :kyss: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...