Diddles Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #961 Del Skrevet 28. februar 2012 Les artikkelen i Dagbladet.no om å la barna gråte uten å trøste/ ta de opp: Unaturlig å la babyer gråte Halleluja sier bare jeg Når mi våkner inatt skal jeg gjøre alt stikk motsatt av det jeg ble anbefalt forrige uke; jeg skal gå inn til henne, løfte henne ut av senga, ta henne med i vår seng og amme henne i søvn igjen Ta den, dustete fagpersoner som ikke har bedre vett enn å anbefale Ferber-metoden Dere kan stikke -pekefingeren deres opp der det aldri kommer til (andre som synes denne smileyen --> ligner på noe annet enn det den skal forestille??? Et hint? Nevnte sted som ikke får sol ) Nå skal det nevnes at hun helsesøstera vi var hos idag var av et annet kaliber Og jeg kan stolt fortelle at Liten har lagt på seg 175 gram på en uke Noe jeg sikkert ble altfor glad for, siden Liten nektet å spise annet enn melk resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. februar 2012 #962 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg sendte faktisk den artikkelen på mail til mannen. Vi er jo, som sagt, ikke helt enige på gråtefronten. Håper han skjønner hvor jeg vil i det minste. Flinke Liten som har lagt på seg så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #963 Del Skrevet 29. februar 2012 Åh, jeg er så glad vi er enige her om det temaet der Vi er ikke nødvendigvis enige i alt innen barneoppdragelse, men vi har rimelig likt syn på små barn og deres behov heldigvis :happy: Når det kommer til å ha tenåringer i hus derimot er han en smule mer avslappa en meg Men vi får nå se når det blir tenåring av Storesøster, om han mener det samme da Strålende fin onsdag Jeg fikk sove en hel natt, Liten sov fra 7 til halv 7 Da fikk hun komme over i vår seng og sovnet fornøyd igjen med puppen i munnen Jeg koblet henne av og sto opp klokka 7, mens hun sov videre til klokka 8!! Fantastico!! Da var det bare å ta morgenstellet og pakke henne med seg i bilen, mormor var klar og ventet på lille snella si sånn at jeg fikk komme meg avgårde på trening uten dårlig samvittighet Og FOR en fantastisk treningsøkt, jo lenger ut i timen vi kom, jo større glis hadde jeg Jeg er ikke fan av step/styrke egentlig, men dette var GØY Etterpå kjørte jeg inn for å hente Liten igjen, benyttet sjansen til å dusje uten tilskuer og fikk hjemmelaga knekkebrød til lunsj (og kvikk-lunsj til kaffien ) Vel hjemme kom kjære tidlig hjem fra jobb, og vi fikk masse tid sammen alle 3 før leggetid for Liten Deilig!!! Imorgen er det babysang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. februar 2012 #964 Del Skrevet 29. februar 2012 Åh, treningen i dag var rett og slett digg! Tror den ene hadde større glis enn den andre. Her har mannen proklamert at han skal gå til innkjøp av hagle. Eventuelt sende A i kloster til hun er 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #965 Del Skrevet 29. februar 2012 Har han pratet med kjære??? Her skal jentene få husarrest og låses inne på rommene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. februar 2012 #966 Del Skrevet 29. februar 2012 Det hørtes ut som en fantastisk fin dag, rett og slett Vel unt!! Og DEN sovinga, da. Misunnelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #967 Del Skrevet 29. februar 2012 Ja det var deilig Og i tillegg har hun hatt 2 hviler på 1 time hver! Måtte det vare Ikveld var jeg så "lur" å sette på både vaskemaskin og tørketrommel før jeg la Liten...hun er visst kommet over denne hvit-støy-er-beroligende periden Nå skrudde jeg av begge deler, hun våknet hvert 5. minutt og hyyyylte her stakkar Etter jeg skrudde av og gav henne litt trøste-pupp () så sovnet hun som en stein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #968 Del Skrevet 2. mars 2012 Oh no, nettbutikken til PompdeLux er åpnet igjen Jeg blir fattig av sånt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #969 Del Skrevet 2. mars 2012 What a nice day Ingenting slår byen vår i strålende solskinn, nesten ihvertfall - syden er alltid best Vi har tilbragt store deler av dagen med skjønne Belle og A, først på kafè og så gikk vi tur :happy: Ikke tur vi ble så slitne av, annet enn i munnen kanskje for det må vel kategoriseres som tusling det vi bedreiv idag Men superkoslig Liten er inne i en god stim når det kommer til dagsoving, noe jeg nyter godt av!! Igår sov hun 3 timer i strekk, da fikk jeg laget både en stooor gryte hjemmelaga bolognese til henne og minestronesuppe til oss Idag sov hun 2,5 timer sammenhengende :happy: Bolognesen falt i smak den, hun fikk det til middag idag og spratlet med beina mens hun gapte og spiste Helt til hun satte i vrangstrupen og kastet opp alt hun hadde spist Da ville hun, forståelig nok, ikke ha mer av den middagen...håper hun har glemt det til neste gang det serveres Legging gikk også bedre ikveld enn igår, da slo hun seg helt vrang når jeg skulle på trening, bare turna og hoia i senga mens jeg var der inne og vrælte idet hun skjønte jeg skulle gå ut Tilslutt ga jeg bare babycallen til kjære og sa "nå er hun din, jeg stikker på trening" 10 minutter etterpå hadde hun sovnet, trollet Hun kjente nok på seg at mamma skulle noe! Ikveld var det bare å amme og putte henne i seng, så sov hun Ai laik it!! Kjære er ute og kjøper kebabtallerken og toppris Nå er det helg!! Imorgen tidlig er det dags for ukas siste treningsøkt, både kondisjon og styrke denne gang; O2 Low Rimelig støl etter gårsdagens trening, men det får bare være vondt, blir ikke tynn av å bare nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #970 Del Skrevet 3. mars 2012 Støl som fy og trøtt som en dupp - denne treningsøkta blir nok bra Men etterpå er det helg altså Kjære skal på konsert ikveld, og jeg skal kose meg alene hjemme med god mat, hekletøy og en skikkelig tåredryppende jentefilm Men først altså; trening og mormor-bursdag :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. mars 2012 #971 Del Skrevet 3. mars 2012 Kos dere i dag! Vi er allerede ute i sola og leker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2012 #972 Del Skrevet 3. mars 2012 Mmmm, kebabtallerken. Vi hadde dolly-pizza. Kooos deg med skikkelig alenekosekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #973 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg har kjøpt wallsticker til Liten med teksten "Twinkle twinkle little star, do you know how loved you are?" Gleder meg vilt til å klistre den opp Skal hente den imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #974 Del Skrevet 4. mars 2012 Min lille bebis prøver å reise seg opp overalt Igår sto hun plutselig oppreist på badet, da hadde hun dratt seg opp på kanten på dusjdøra Nå istad var det lekekassen og meg som ble brukt som klatrestativ...jeg er så stolt, og litt , fordi dette betyr at hun faktisk er i ferd med å bli "stor jente" og babytiden er snart over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. mars 2012 #975 Del Skrevet 4. mars 2012 Nå blir det bare kjekkere og kjekkere! Flinke jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2012 #976 Del Skrevet 4. mars 2012 Å herregud så glad jeg ble da jeg så du hadde skrevet her og på fb! :klemmer: Drømte nemlig at du var død i natt, og at Belle hadde skrevet det her... Drømte til og med at jeg trodde det var en drøm, og at jeg gikk innom her og sjekka, og det stemte at du var død.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2012 #977 Del Skrevet 4. mars 2012 For en fæl drøm! Sånn ellers: glad for at du er i live og flinke Liten! Forstår veldig godt at du blir litt sånn ææææh. Men sier de ikke at det bare blir gøyere og gøyere? Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #978 Del Skrevet 4. mars 2012 Å herregud så glad jeg ble da jeg så du hadde skrevet her og på fb! :klemmer: Drømte nemlig at du var død i natt, og at Belle hadde skrevet det her... Drømte til og med at jeg trodde det var en drøm, og at jeg gikk innom her og sjekka, og det stemte at du var død.. Jeg er veldig levende kjære deg Se da: For en fæl drøm, sånn er så grusomt!! Avogtil drømmer jeg også så levende at jeg er overbevist om at det ikke var en drøm... Sånn ellers: glad for at du er i live og flinke Liten! Forstår veldig godt at du blir litt sånn ææææh. Men sier de ikke at det bare blir gøyere og gøyere? Håper det. Veldig glad jeg er i live jeg også Og superstolt mamma til flinke Liten Joda de sier det blir gøyere og gøyere, men det betyr også at tiden som mamma til en liten baby snart er forbi At JEG skulle bli sånn som dette hadde jeg aldri trodd, jeg er jo helt tussete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2012 #979 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har med vilje enda ikke mast på mannen om å få installert den nye bilstolen. For når hun ikke har babystolen lenger, da er hun ihvertfall ikke baby lengre. Så ja, jeg forstår hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #980 Del Skrevet 4. mars 2012 Men du din heldiggris har en mann som har lyst på flere Det har ikke jeg Men vi koser oss masse masse med Liten da, og i utgangspunktet ville han ikke ha flere da jeg traff han, så jeg er veldig fornøyd *hvisker* bare bittelitt lei meg for at det ikke blir flere sånne vidunderlige små i vårt hus...vi lager nemlig tydeligvis helt fantastiske barn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå