Frigg Skrevet 11. november 2011 #541 Skrevet 11. november 2011 Synd at det ikke ble noe julebord på deg da Men kos deg med heklingen
Diddles Skrevet 11. november 2011 Forfatter #542 Skrevet 11. november 2011 Jeg teller og teller og teller, likevel blir det feil Lurer fælt på hva jeg gjør galt Hekledritt
Diddles Skrevet 11. november 2011 Forfatter #543 Skrevet 11. november 2011 Got it Greit å endelig få det til etter å ha rekkt opp hele greia 6 ganger
Diddles Skrevet 12. november 2011 Forfatter #544 Skrevet 12. november 2011 Happy shiny baby, en ikke fullt så morgenfrisk mamma, fyr i ovnen og toddy i koppen....mannen kom hjem langt utpå natta, ellers skulle han fått stått opp med henne Mammaer trenger også søvn En mager trøst er det når jeg kikker ut stuevinduet klokka 06.00 og ser x antall hus med lys i vinduene, til tross for at klokka enda er tidlig en lørdags morgen *prøver iherdig å fortrenge at det er lørdag* Gad jeg er glad jeg benyttet meg av muligheten til å sove lenge mens hun enda var anti-morgenfugl Skulle nå hørt på de som sa jeg kastet bort dagen med å sove lenge Døgnet har aldri nok sovetimer
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2011 #545 Skrevet 12. november 2011 Velkommen til min verden. MohahahahahaHAHAHAHAHAHA! Ha en strålende fin lørdag! Solen skinner og alt er bra.
Diddles Skrevet 12. november 2011 Forfatter #546 Skrevet 12. november 2011 ondskapsfulle Belle Vi sov igjen fra 8-10.30, så nå er livet gudd igjen :happy:
Gjest pysepusen Skrevet 12. november 2011 #547 Skrevet 12. november 2011 Velkommen til min verden. MohahahahahaHAHAHAHAHAHA! hihi, sier det samme! Ørten ganger våken om natta + full jobb på dagen *sliten*
Diddles Skrevet 14. november 2011 Forfatter #548 Skrevet 14. november 2011 (endret) Jo mer Liten sover om natta jo trøttere er jeg Oppe klokka 8 idag, ikke det verste tidspunktet det :happy: Mens hun lå og sprella og hylte på gulvet benyttet jeg sjansen til å begynne på dagens milelange gjøremålsliste (hva-skjedde-med-å-spre-det-utover-uka-?!) Vaske klær Brette klær Støvsuge Rydde kjøkken Tørke av alle flater på kjøkken Rydde bad Tørke av alle flater på bad Rydde på roterommet Levere klær i klescontaineren (de kom så langt som ut i bilen....) Kaste glass og metall (det gjorde disse også ) Pante flasker (oooog disse Kommer en dag imorgen også ) Skifte på senga Gå tur i finværet Etter en times hvil i senga er vi oppe igjen, klar til å ta tak i resten av dagen Forhåpentligvis kommer garasje-folka idag, de har ikke vist seg enda da men Det er nok lurt å ikke holde pusten mens vi venter i spenning Annars; fotograftime er bestilt 1. desember skal vi ta 6 mnd bilde Endret 14. november 2011 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2011 #549 Skrevet 14. november 2011 Deilig å få gjort så mye! :happy: Er like dårlig til å dele det utover flere dager jeg også. I dag skal A få smake hjemmelaget grøtpulver.
Diddles Skrevet 14. november 2011 Forfatter #550 Skrevet 14. november 2011 Jeg liker å starte uka med ryddig hus, men igår var det jo farsdag og da måtte vi jo hjem og besøke pappa Dermed uteble søndagsryddingen min Nå er garasjefolka på plass, eller ihvertfall forskalingssnekkerene De bråker noe utav en annen verden, skjærer i asfalt og borrer i fjell Liten sov seg gjennom hele greia helt til de stoppet opp for å ha lunsjpause Det ble vel for stille da Nå ligger hun på gulvet og jodler, og stråler som en sol hver gang jeg ser på henne Søta!!! Det er vel best jeg legger på plass klærne jeg bretta på gulvet tidligere idag, før hun sparker de over ende...
Diddles Skrevet 18. november 2011 Forfatter #551 Skrevet 18. november 2011 Stikkordsoppdatering: Økedøgn fra helvete Liten har seriøst hengt fast i puppen siden i går kveld!!! Huset ser ut som en slagmark, og her sitter jeg med puppen ute - igjen Lønningsdag og handlerunde, svidde som vanlig av store summer på veldig kort tid Hvis denne babyen min bare hadde sovnet nå så hadde varene komt seg på plass i skuffer og skap før de går inni av seg selv Julegave og julekortplanlegging Jeg er særdeles fornøyd med gaven til kjære Jeg har tatt av 2 kg etter siste døgns øking og er herved under pre-graviditetsvekt, 5 1/2 mnd etter fødselen (godene ved amming ) *klappersegselvpåskuldrene* Kommer sterkere tilbake etter å ha gjort alt på dagens milelange to-do-liste, hvis bare denne babyen kunne s-o-v-e Helst uten puppen i munnen.......
Diddles Skrevet 19. november 2011 Forfatter #552 Skrevet 19. november 2011 Jaaaaaaa, en HEL natts søvn - og på toppen av det hele sov hun helt til klokka 10 etter å ha fått mat klokka 6 Gode sove-lenge-beibien min er BACK
Gjest grapefrukt Skrevet 19. november 2011 #553 Skrevet 19. november 2011 Så deilig! God helg diddles,
Diddles Skrevet 20. november 2011 Forfatter #554 Skrevet 20. november 2011 Trøtt er jenta, men istedet for å benytte tiden til å sove sjarmerer hun mammaen sin i senk med intens øyekontakt og babysang Fin helg med både bursdagsfeiring og hjemmekos på menyen Liten er ei solstråle, og det går myyye bedre med Storesøster-Lillesøster-konflikten Godt å kjenne på at jeg atter en gang nyter at Storesøster er hjemme Hun og bestisen har vært på Blåfjell 2 i ettermiddag, uten voksne Gjett om det var to stolte jenter som dro avsted, med penger og mobiltelefon oppi veskene sine og nyfrisert hår Så verdensvante liksom Det er hakket før Liten ruller rundt på magen nå, hadde det ikke vært for skuldrene så Hun spretter tilbake, men finner nok snart utav det Rart å tenke på at hun snart er 1/2 år Jeg vil ikke at tiden skal gå så uhorvelig fort!!!!! Selv om jeg priste meg lykkelig for at hun er såpass stor som hun er etter siste øking....skjønner ikke hvordan jeg overlevde på så lite søvn Holder på med fotobok som vi skal gi til besteforeldrene, sammen med ramme med håndavtrykk og fotografbilde :happy: Herlig enkelt hva man gir til jul når vi har en sånn liten i hus Alle vil jo ha bilde av henne Can't blame them :happy: *stolt mamma*
Diddles Skrevet 20. november 2011 Forfatter #555 Skrevet 20. november 2011 Etter jul er det ingen bønn lenger, da er tiden inne for trening igjen Fikk timeplanen for nyåret i innboksen min idag, og de har lagt opp til 2 formiddagstimer med mor-barn trening i uka Så da får jeg styrketreningen inn der, mens spinningen tas èn ettermiddag i uka pluss lørdag formiddag Gleder meg til å bli fit igjen!! Selv om kiloene er borte er jeg ikke fullt så fast i fisken som jeg var
Frigg Skrevet 20. november 2011 #556 Skrevet 20. november 2011 for trening igjen! Og med det treningstøyet som du har bestilt så må det jo bli bra
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2011 #557 Skrevet 20. november 2011 Ååå, trening. *sukk* Jeg finner bare ikke overskuddet og energien til å trene, jeg. Men jeg er jo bare nødt til å begynne et sted. Den skulderen er i veien her også. Hun kommer seg over på siden, men har liksom ikke nok fart til å komme seg helt rundt, så da deiser hun tilbake på ryggen.
Diddles Skrevet 20. november 2011 Forfatter #558 Skrevet 20. november 2011 for trening igjen! Og med det treningstøyet som du har bestilt så må det jo bli bra gleder meg som en liten unge til julaften Ååå, trening. *sukk* Jeg finner bare ikke overskuddet og energien til å trene, jeg. Men jeg er jo bare nødt til å begynne et sted. Den skulderen er i veien her også. Hun kommer seg over på siden, men har liksom ikke nok fart til å komme seg helt rundt, så da deiser hun tilbake på ryggen. Nei overskudd og energi har jeg ikke for mye av jeg heller, men et sted må jeg begynne...så kommer kanskje energinivået seg litt etterhvert?! Mor-barn-trening er nok ganske mild trening tenker jeg, så får jeg ta meg litt ut på spinning Du kunne jo vært med Litt sosialt også å gå på mor-barn-trening? Bare at..du er vel på "det andre" treningssenteret? Haha, du skulle sett ansiktet hennes når hun spratt tilbake på rygg så fort, tror hun var litt overrasket over egne ferdigheter
Diddles Skrevet 20. november 2011 Forfatter #559 Skrevet 20. november 2011 Jeg har blitt et mammamonster En sånn som gråter fordi babyen vokser for fort Redd meg!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå