Diddles Skrevet 25. september 2015 Forfatter #3281 Del Skrevet 25. september 2015 Sitter i frisørstolen med et tonn aluminiumsfolie i håret, cappuccino i koppen og nøtter på et fat..i fanget mitt ligger et blad jeg ikke kommer til å lese..hodet mitt er kaos, følelsene mine er kaos..det er bursdagen min idag, idag er jeg 35 år! Mormor forlater oss nok på bursdagen min, de sier hun bare har timer igjen Det er så vanvittig mye styr rundt oss nå, jeg vet ikke hvor mye mer jeg kan tåle før jeg må dra dyna over hodet og bli der en stund.....Konsekvensene av det som har skjedd er massive, ingenting er som det var!! Happy fuckings birthday lizzm Men jeg blir fin på håret i det minste Sitter og gleder meg til hodebunnsmassasje og hårspa Skriver litt mer når jeg er ferdig her, vanskelig å skrive så mye på mobil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. september 2015 #3282 Del Skrevet 25. september 2015 Gratulerer med dagen vennen min! Utrolig trist at det skal være så mye kaos rundt deg på en dag som denne, og ekstra trist at det kanskje blir en trist merkedag framover. Tenker på deg, sender deg masse styrke og gode tanker! Og så er det lov å trenge en timeout når det er så mye følelser og utfordringer som det er nå, du er tross alt menneskelig du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2015 #3283 Del Skrevet 25. september 2015 Bursdags- og what Nef said... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2015 #3284 Del Skrevet 25. september 2015 :klem: Og selvsagt . Du har det kjipt og vondt for tiden, men det er så godt å høre at du prøver å ''nyte'' det litt også. Kos deg hos frisøren - det fortjener du. Og du...om du finner ut at du trenger å gjemme deg under dyna, så gjør du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. september 2015 #3285 Del Skrevet 25. september 2015 Skjønner deg veldig godt, er ikke noe moro. Gratulerer med dagen!! Håper dagen blir bedre enn du tror. Du vet hvordan du får tak i meg om du trenger å lufte tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. september 2015 Forfatter #3286 Del Skrevet 25. september 2015 Mormor er ikke her lenger..hun sovnet stille inn for litt siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2015 #3287 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Kondolerer Endret 25. september 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. september 2015 #3288 Del Skrevet 25. september 2015 Mormor er ikke her lenger..hun sovnet stille inn for litt siden! masse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. september 2015 #3289 Del Skrevet 25. september 2015 Kondolerer kjære Diddles! Varme tanker til deg og familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. september 2015 Forfatter #3290 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) En dag for avreagering........ Takk for bursdagshilsener blandet med klemmer for sorgen vår over mormor..det gjør godt, virkelig! Det kjennes ut som noen har valset meg ned..kroppen min verker..hodet mitt holder på å eksplodere..jeg er glad for at mormor slipper å lide mer, hun har ikke vondt mer - er ikke redd lenger! Hun sovnet stille inn uten smerter..jeg må tenke at hun valgte min bursdag til å få det bedre...For der hun er nå kan hun igjen danse, flørte og le av grove vitser, ta seg en kaffetår og strikke varme sokker til sine Mormor; ha det gøy, le og ta vare på våre der du er, så møtes vi igjen .... Endret 26. september 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. september 2015 #3291 Del Skrevet 26. september 2015 Kjære, kjære deg Gratulerer med gårdagen, kondolerer så mye for tap av bestemor, og masse, masse varme og gode tanker i en forferdelig vanskelig situasjon. Jeg synes du er tøff som står i det, det krever baller! Ønsker dere virkelig alt godt, og at dere kommer dere gjennom dette på en best mulig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2015 #3292 Del Skrevet 26. september 2015 Kjære deg, det høres ut som du har fått mye servert her på ei gang! Det er en ting jeg har husket i etterkant av alle de kjærlighetsflosklene man har hørt oppigjennom, og det var ei dame i 90åra som skulle si noe om hvordan hun og mannen hadde klart å holde sammen hele livet. Hun sa at "et forhold trenger næring på samme måte som planter- og heldigvis var det alltid en av oss som vekselsvis gav den næringen". Jeg likte det litt fordi det var en realitetsorientering om at i livslange forhold så kan det avogtil være ensomt og tøft- og at noen ganger føler man faktisk man står del alene med den vannkanna liksom. Jeg synes du er tøff som forteller det åpent og samtidig tør gå videre. Mange gir opp i den fasen, og det forstår jeg jo. Men jeg tror livslange forhold krever at man kan gjøre akkurat det du gjør nå. De fleste vil oppleve dette i et langvarig forhold, men ikke alle får vite om det. Noen ganger må man bare konsentrere seg om hvor man vil, og begynne jobben fra en kant i alt kaoset. Håper du kan få litt fine lysglimt fremover og tar vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. september 2015 #3293 Del Skrevet 26. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. september 2015 #3294 Del Skrevet 26. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2015 #3295 Del Skrevet 26. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. september 2015 #3296 Del Skrevet 27. september 2015 Kondolerer så mye kjære deg. Det er så vondt å miste de man er glad i. Samtidig er det en fin tanke å ta med seg at de fikk forlate oss fredelig og stille, og at de nå ikke lenger har det vondt Pass på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. september 2015 Forfatter #3297 Del Skrevet 27. september 2015 Takk Ja det er vondt at mormor ikke er her mer..samtidig kjenner jeg at tanken på at hun har fått fred gjør meg godt! Hun har hatt veldig mye vondt og vært veldig frustrert, sint og lei seg over situasjonen sin..det er klart at når en har jobba og slitt hele livet - klart seg helt selv med 5 unger, så er det tøft å måtte bli innlagt på institusjon pga Alzheimers..når hun i tillegg fikk slag og mistet nesten alt språk og all førlighet på den ene siden så raste hele verdenen hennes sammen Jeg har hatt fryktelig vondt av mormor de siste 2 årene, det var ei dame med så mye ryggrad og bein i nesa at en skal lete lenge etter hennes like!!! Jeg aner et snev av begge deler i flere av oss som er etterkommere, men hun gikk oss en lang gang på de fleste områder Nå har hun fått fred, og det fortjener hun så inderlig Himmelen har fått en stjerne til, måtte det bare klarne litt så jeg fikk se henne der oppe... *** *** *** Jeg er 35 år, voksen med andre ord! Burde jeg skrive en sånn oppdatering på meg selv som vi skriver om ungene våre kanskje?! Det hadde vært noe!! Hahaha!!! Liten er også stor jente, inatt har hun sovet hos bestisen sin I skrivende stund er hun der fortsatt, jeg går rundt meg selv og venter på svar om jeg snart skal komme og hente henne Hun er kul altså, som tør dette her!! Jeg var ikke så tøff når jeg var 4 år Vi benyttet sjansen til å sove lengelenge idag, våknet ikke før klokka hadde passert 11 Herregud jeg husker ikke sist jeg har sovet så godt, så lenge!! Det gjorde underverker!! Mye av spenningen som har sittet i kroppen min løsnet igår, jeg har gått rundt med vanvittige smerter i hele kroppen..idag er de nesten borte, ihvertfall såpass at jeg slipper å ta smertestillende *jeeeiiii* Hadde en lang god prat med bestis igår kveld..nede ved vannet der hun bor, på en benk, tullet inn i pledd og med varm te i termokopper satt vi og pratet Hun er fin altså, et av de fineste menneskene jeg har møtt - også er hun _min_ bestis Jeg er glad for at jeg er istand til å se hvor heldig jeg er (tross stormen i livet mitt nå) jeg har fader meg familie og venner som står støtt som bautaer!!!! Jeg.er.så.takknemlig!!! Også dere her inne Ingen nøler engang, når jeg forteller om avgjørelsen min - "klart vi støtter deg" er svaret jeg får..og det gjør meg helt vanvittig ydmyk, rørt og stolt over de fine menneskene jeg kan kalle mine nærmeste! Samtidig raser de på mine vegne..tørker tårer sammen med meg og midt oppi alt får de meg til å le så det gjør vondt i magen Og dere her inne..som er beviset på at det fineste i livet er ikke det man kan ta og kjenne på - men det man har i hjertet! Alle de gangene jeg har rast og frest ifra meg, grått ut frustrasjonen min over tastaturet - så er dere der og hjelper meg opp på beina igjen..børster av knærne mine, plastrer og blåser på..og gir meg en dytt; fortsett, stå på - vi er her vi Nei, tross alt - jeg er heldig!! Så her kommer en diger virtuell klem til hver og en av dere, og et stort TAKK for at dere er tilstede i livet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. september 2015 Forfatter #3298 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) ... Endret 5. oktober 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. september 2015 #3299 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg vil bare si at det ikke er din feil det som har skjedd her. I det hele tatt! Det må du vite 100%. Ellers er jeg helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. september 2015 #3300 Del Skrevet 28. september 2015 Det Belle sa! Jeg tenkte på deg da jeg hørte denne i sta....https://www.youtube.com/watch?v=qiGnsG_7XfU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå