Diddles Skrevet 19. september 2015 Forfatter #3261 Del Skrevet 19. september 2015 Helvetes drittliv, hate it! Hva da, har jeg hatt det FOR godt eller, så nå skal det bare klinkes til og la meg se baksida?! Dette er for mye!! Mamma ringte istad, nå har de avsluttet behandling på mormor..hun kan ikke få intravenøs næring eller væske pga blodårer som sprekker, og sånn som hun kaster opp nå er hun fort ferdig Faen!! Faenfaenfaaaaeeeen!! Jeg vil ikke ha mer dritt nå!! Gi meg noe positivt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. september 2015 #3262 Del Skrevet 19. september 2015 Ånei!!! Det kommer som regel i samlet flokk dessverre! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. september 2015 #3263 Del Skrevet 19. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2015 #3264 Del Skrevet 20. september 2015 herfra og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2015 #3265 Del Skrevet 20. september 2015 Ååå, så fælt. Sender en megastor klem herfra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. september 2015 #3266 Del Skrevet 20. september 2015 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. september 2015 Forfatter #3267 Del Skrevet 20. september 2015 12 km jogge/gåtur i mørket tilbakelagt..bare oppoverbakker føltes det som!! nå er jeg for sliten til å kjenne at jeg har det tøft psykisk! Sjakktrekk - må gjentas Jeg er kveldskvalm...på 4. kvelden...var det med Liten i magen også...satser på at det er fordi jeg er så utafor, at psyken min spiller meg et puss! Orker ikke å ta stilling til en eventuell graviditet oppi alt dette *skjærergrimaser* Haha, men med min "flaks" for tida........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 21. september 2015 #3268 Del Skrevet 21. september 2015 12 km jogge/gåtur i mørket tilbakelagt..bare oppoverbakker føltes det som!! nå er jeg for sliten til å kjenne at jeg har det tøft psykisk! Sjakktrekk - må gjentas Jeg er kveldskvalm...på 4. kvelden...var det med Liten i magen også...satser på at det er fordi jeg er så utafor, at psyken min spiller meg et puss! Orker ikke å ta stilling til en eventuell graviditet oppi alt dette *skjærergrimaser* Haha, men med min "flaks" for tida........... Diddles Jeg blir bekymret for deg jeg ... Men samtidig høres det ut som du er flink til å finne taktikker og teknikker for å holde hodet over vannet i en knalltøff periode. Jeg håper det kommer lysglimt din vei snart kjære deg, og at de store knutene løser seg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. september 2015 #3269 Del Skrevet 21. september 2015 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 21. september 2015 #3270 Del Skrevet 21. september 2015 Kjæreste vakre Diddles jeg vet ikke hva som har skjedd, men skjønner at noe er virkelig galt. Håper dagene sakte lysner og at det kommer noe glimt av positive hendelser nå snart. Sender deg en stor haug med og gode varme tanker Håper at uansett hva som har skjedd og hvor trist du enn måtte føle deg, så har du mange her inne som bryr seg veldig mye om deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. september 2015 Forfatter #3271 Del Skrevet 22. september 2015 Sitter og ser over økonomien, her blir det nemlig store forandringer!! Vi har levd som luksusdyr Jeg ser med skam på alle de unødvendige pengeslukene vi har...hverdagsluksus har jeg forsvart det med...nå er det meste sagt opp, avsluttet og stengt! No more!! Vi skal sette opp budsjett ikveld, gå over hva vi faktisk må ut med hver mnd og hvordan vi skal få ting til å gå ihop fra nå av! For vi skal klare det..vi har jo klart oss før! Tilbake til et liv på budsjett, med ukesmenyer og hele pakka!! En bra ting med dette er jo at vi faktisk kommer til å trenge/ ha lyst på ting som vi kan ønske oss til bursdag og jul, istedet for å svare "øøøhhhh, vet ikke" når folk spør hva vi ønsker oss Storesøster får bruke av ukelønna si til bladene sine, sminke og evt. merkeklær og lærer litt om hva ting faktisk koster... ...og når jeg ser over hva vi faktisk har, så er det ikke sånn at vi trenger noentingsomhelst på veldig veldig lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. september 2015 #3272 Del Skrevet 22. september 2015 Det er bra du ser det positive i det, tenk så fint for de som ønsker å gi dere gaver til bursdager og jul. Vi må nok også gjøre noen økonomiske endringer etter hvert, i hvertfall slik det ser ut nå. MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2015 #3273 Del Skrevet 22. september 2015 Du har sikkert fått mange tilbud om det allerde, men om du trenger å skrive av deg litt, så bare send en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. september 2015 #3274 Del Skrevet 22. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. september 2015 #3275 Del Skrevet 23. september 2015 Du Diddles, kan jeg spørre et praktisk spørsmål? Jeg har mang en gang begynt på "prosjekt effektiv og oversiktelig matøkonomi", og har et parallelt prosjekt om å redusere matsvinn(ikke bare er det dyrt siden nordmenn kaster 1 av 3 bæreposer med mat, men kjipt for miljøet og!). Problemet er bare at jeg er mester i gode intensjoner og skikkelig dårlig på gjennomføring og suksess! Har du lyst til å legge ut, når du har lagd avogtil, typiske ukeslister? Sånn at jeg eller andre kan la oss inspirere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. september 2015 Forfatter #3276 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Hei Allis Det kan jeg godt gjøre Idag har vært den o`store budsjettdagen, imorgen er planen å lage ukesmenyer for oktober..Du kan få denne ukas meny om du vil? Jeg bruker ikke så ofte oppskrifter, men jeg har linket til de tre som brukes i denne ukas meny..ellers går det mye på slump her i gården Uke 39 Mandag: Fiskekaker med brød, kokte gulrøtter og brokkoli Tirsdag: Blomkålsuppe med purre, bacon og salte brødpinner Onsdag: Italienske kjøttboller i smakfull tomatsaus med fullkornspasta..og ca ett tonn parmesan! Torsdag: Hjemmelaga fiskepinner med råkostsalat, kokte poteter og chilimajones Fredag: Wok med svinekjøtt, fersk chili, kokosmelk og grønnsaker Lørdag: Lasagne med salat og godt brød Søndag: Ovnsbakt kylling med marokkansk couscoussalat Endret 23. september 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 24. september 2015 #3277 Del Skrevet 24. september 2015 Fy søren Diddles, du er råflink!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. september 2015 Forfatter #3278 Del Skrevet 24. september 2015 Ute regner det trollkjerringer, inni meg gjør det omtrent det samme..som om livet ikke butter nok imot fra før av, så ligger nå mormor på det siste Jeg har sittet hos henne i mange timer nå, kom akkurat hjem...De har avsluttet all behandling, fordi kroppen hennes tåler ikke mer..blodårene hennes sprekker når de prøver å sette intravenøst Dermed har hun har ikke fått i seg væske siden igår morges, og det er klart at når lille mormor kun veier rundt 30 kg (!!) så vil det ikke vare lenge før hun ikke er hos oss lenger! Og imorgen har jeg bursdag De sier at av motgang blir en sterkere - men må jeg få all motgang på en gang? Hvor sterk skal jeg bli egentlig?! Hva er det jeg skal testes for nå, hva slags prøvelser har jeg i vente?! Idag er en vondvondvond dag!! Jeg har bare lyst å trekke dyna over hodet og bli i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2015 #3279 Del Skrevet 24. september 2015 Kjære, kjære deg. Det er vel ikke så mye annet å si og gjøre enn å gi deg en stor og varm . Det er fælt når så mye dritt skjer, og det virker som en regel heller enn unntak at slike ting kommer samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. september 2015 #3280 Del Skrevet 24. september 2015 Huff, vennen, jeg har så vondt av deg!! Det er så dårlig gjort at du har fått alt samlet, selv om det som Belle sier oftest er akkurat sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå