Diddles Skrevet 14. september 2015 Forfatter #3241 Del Skrevet 14. september 2015 Dagens sang på repeat: Can't find you med Tom McRae Youtube it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. september 2015 Forfatter #3242 Del Skrevet 14. september 2015 ..sammen med "Bloodless" av samme fyr! Bloodless This train don't stop at the stations of the cross No reasons left to believe Trying to stay awake gave yourself a caffeine headache To hide the taste of sleep In choosing to forget you cut away the safety net that holds your heart, holds your heart And you go in search of youth touching up your empire roots But these days we don't know how to march Satisfied with a knife in your spine you're bloodless So tell me again what am I feeling you know me so well So what am I feeling and how can you tell I've got a feeling you don't know We think that we're the ones we're the bright unconquered suns Wait a while we'll watch the light grow stale And we smell so very clean but we're the Oil in this machine and this machine This machine is going wrong So choose your sides when it comes to the fight you're bloodless So tell me again what am I feeling you know me so well So what am I feeling and how can you tell I've got a feeling you don't know You choose your side but in the fight I see your blood run white, your blood run white And I've seen it all before and I see it again And I see it again So what am I feeling you know me so well So what am I feeling and how can you tell I've got a feeling you don't know So tell me again now what am I feeling you know me so well So what am I feeling and how can you tell I've got a feeling So tell me again now what am I feeling you know me so well So what am I feeling and how can you tell I've got a feeling you don't know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2015 #3243 Del Skrevet 14. september 2015 Bare innom med en god, varm og knusende til deg. Du er sterk, det visste jeg fra før nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. september 2015 #3244 Del Skrevet 14. september 2015 Tenker på deg. Bare send meg en pm om du trenger en å prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. september 2015 Forfatter #3245 Del Skrevet 14. september 2015 Så rart å sitte og se i boka mi her, øverst på forrige side var jeg ca verdens lykkeligste jente..nå? Not so much Ut med bestis ikveld, finne oss en mørk krok på en eller annen kafe og sitte der og sippe og drikke kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2015 #3246 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Æsj bæsj Endret 14. september 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. september 2015 Forfatter #3247 Del Skrevet 15. september 2015 Mhm, kan føye til drit og dra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. september 2015 #3248 Del Skrevet 15. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. september 2015 Forfatter #3249 Del Skrevet 15. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. september 2015 #3250 Del Skrevet 15. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. september 2015 #3251 Del Skrevet 15. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. september 2015 Forfatter #3252 Del Skrevet 16. september 2015 En litt lettere dag idag..ikke helt sikker på hvorfor, men godt har det vært å kjenne på at jeg klarer å dra pusten helt ned i magen uten å gå ut av huset! Satt med albumene til Liten igår, mulig det var medisin...limte inn litt,kikket på bildene og leste det som er skrevet ned..mimremimre Dagene går på et vis, litt i ball..imorgen er det visst torsdag igjen allerede Jeg henger ikke helt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. september 2015 #3253 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si, jeg. Så jeg fortsetter å sende gode tanker og cyber-klemmer! Send en pm om du vil prate eller rase fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. september 2015 Forfatter #3254 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Hrmpf, det er ikke så mye å si heller kjære du Jeg suger til meg cyberklemmer og gode tanker, det hjelper faktisk å vite at dere er der! Jeg velger å ikke gå i detalj om hva som har skjedd, av flere grunner..men det er godt å få ut litt gruff og tanker her inne likevel!! Jeg prøvde meg på en sånn pause liksom, men let`s face it - jeg er ikke sånn! Jeg snakker og skriver, derfor er jeg!! Så, detaljene holder jeg for meg selv, den viktigste infoen er at det er ganske rævva å være meg for tida .........og ja, at jeg har valgt den vanskeligste veien!! Det enkleste i dette tilfellet hadde vel vært å bare gå en annen vei...men størst av alt er kjærligheten - jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal leve et liv uten han På godt - og i dette tilfellet - vondt!! Endret 16. september 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2015 #3255 Del Skrevet 17. september 2015 Æsj, dette passet litt for bra inn i bildet som allerede har dannet seg i hodet mitt av hva som skjer... Du er en tøffing som ikke velger minste motstands vei, kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. september 2015 Forfatter #3256 Del Skrevet 17. september 2015 Dagens ordtak plinget inn på telefonen min, ganske så treffende; "So far you`ve survived 100 % of your worst days..You`re doing great!!" Det er jo sant, jeg kan krysse av en stk heftig uke og si jeg har takla det på så strak arm som overhodet mulig! Jentene har planleggingsdag på mandag, og mannen foreslo at vi kan reise vekk i helga..jeg sliter nemlig litt med å se for meg at vi bare skal være hjemme hele helga Fant noen koselige hytter i Hardanger og har reservert den ene..tror det kan være bra å komme seg vekk litt, som familie! Vi kan leige båt og fiskeutstyr, rote etter eremittkreps og småkrabber i strandkanten, gå turer (hallo timesvis i skauen ) og nyydelig utsikt over hardangerfjorden fra stuevinduet Kanskje det kan være bra....for oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. september 2015 Forfatter #3257 Del Skrevet 17. september 2015 Idag er dagen for å vaske ned huset kjenner jeg.......sjelden er det så reint og ryddig som når jeg har noen tusen tanker for mye i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2015 #3258 Del Skrevet 17. september 2015 Høres ut som en god ide å fjerne seg litt fra det vante hjemme og få litt annerledes familietid! Hvordan går det med husvasken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. september 2015 Forfatter #3259 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Jeg håper det kan bli bra!! Det ser veldig fint ut ihvertfall, skikkelig hytte-hytte med panel på veggene og køyeseng til jentene - ikke sånn hightech-luksusgreier med boblebad og sauna liksom Han hadde det også, men jeg ville ha hytte!! Som utleigeren sa; "kom hit og få ro i sjela - det skal noe til å ikke klare det her! Vi bor her, bare tenk hvor fredfulle vi er!!" Husvasken gikk bra den, nå er det squeeky clean her!!! Haha, jeg går vaskedama en lang gang når det kommer til vasking - det er ihvertfall sikkert Ikke for at det hjalp så mye på dagsformen, jeg har hatt en skikkelig crappy dag idag Litt sånn annenhver dag har det vært nå, opp og ned...sånn blir det vel en stund fremover, opp og ned Jeg tenkte det ville hjelpe å vaske til den sinte musikken min, at jeg fikk ut litt gruff på den måten..men det hjalp ikke en tøddel!! Så det ble en lang tårevåt hulkeprat med mannen før jeg fikk et spark i ræva etterpå; ta deg en joggetur - det gjør sikkert godt! Og det hadde han jo rett i...selv om joggeformen er l-a-b-e-r så var det godt å få utløp for sinte tanker! Freste fra meg med noen intervaller til ultrahissig musikk, så på slutten der var det ikke mer å gå på..den siste kilometeren gikk jeg Endret 17. september 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. september 2015 #3260 Del Skrevet 18. september 2015 Håper det blir godt å komme seg litt vekk nå i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå