lille_frosk Skrevet 4. september 2015 #3221 Del Skrevet 4. september 2015 Åååh, Diddles!! Så fantastisk fint å komme inn her en sen lørdagskveld og lese at dere er prøvere igjen! Nå ble jeg ordentlig glad! Og det du skriver om å være litt i forkant i forhold til ting som er vanskelig for deg - det er jo nettopp sånn man skal håndtere det og gjøre det enklest og best mulig for seg selv. Jeg håper du sitter igjen med en annen opplevelse etter at bitteliten er her, enn det du gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. september 2015 Forfatter #3222 Del Skrevet 5. september 2015 søte lille_frosk Deilig at dere blir så glad på våre vegne!! Og ja, jeg vet at det er dette som er den rette måten å gjøre det på; informere de instansene og menneskene som skal ha med meg å gjøre..det er bare det at jeg vet hva som dukker opp da; "vil du snakke om det?" ...og det vil jeg ikke! Men da får jeg være ærlig om det også sier mannen Så da blir det sånn! *** En sånn utavenannenverdenvondtihodetdag idag *riveravseghårtuster* Jeg skalla pannen - med stor kraft - i kanten på vasken på badet torsdag kveld (hvorfor gjorde du det da Diddles? Fordi jeg er ei jÆ*** svime som må gå og sjekke synet ) og vondten vil ikke helt slippe taket! Ringte til legevakten idag og fikk en liste med ting jeg skal følge med på (type mer vondt, svimmel, kvalm, oppkast, generell lousy form) da skal jeg ringe opp igjen..mest sannsynlig har jeg bare fått meg et skikkelig kakk - eller rettere sagt, det vet jeg at jeg har fått men damen på legevakten mente at så lenge jeg ikke hadde besvimt var det ikke så stor mulighet for hjernerystelse! Det er tross alt pannen vi snakker om her, og selv om det smalt såpass at mannen trodde jeg prøvde å knuse vasken med hodet - så skal det mye til for å få hjernerystelse på den måten! Jeg derimot har hatt hjernerystelse før, og vel..dette ligner! Menmen, jeg får gjøre som jeg har fått beskjed om; hvile mye, ikke se på tv, lese eller sitte på dataen (*kremt*) Det kommer til å bli en roooolig lørdagskveld Storesøster er på filmkveld med jentene i klassen, og Liten sover..jeg har fortsatt mensen litt _og_ vondt i hodet, så så mye action av det slaget jeg gjerne vil ha blir et nok ikke ikveld Nå skal jeg slenge meg på sofaen og...bare ligge der...jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 6. september 2015 #3223 Del Skrevet 6. september 2015 Auuu! Åh, det er bare så vondt å få en skikkelig smell i hodet! Jeg håper ikke det er hjernerystelse altså, det virker så utrolig kjedelig og langdrygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. september 2015 Forfatter #3224 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg tror ikke det er det..eller - jeg benekter det Det skal bare ikke være hjernerystelse!! Det er blitt bestemt over (det skamslåtte) hodet på meg at jeg skal være hjemme fra jobb imorgen..legevakten sa det, og mannen bare; der hørte du! --> Såeh..da blir det hjemmedag da! Jeg tror nok det er lurt, hodet mitt tåler lite før jeg blir veldig sliten og får vondt..Da kan jeg vel se langt etter trening - ingenting før uti uka ihvertfall Begynner å bli en stund siden nå, kjenner samvittigheten gnager litt..den må jeg bare prøve å ignorere! Får gjøre andre ting istedet For jeg er ikke en av de som skylder på vondt i hodet for å slippe å ha sex - her er det mer at jeg føler det _hjelper_ mot vondt i hodet Så det blir bra, det er vinnvinn all the way det Fin fin søndag idag, skikkelig besteforeldredag Stakk innom bakeriet og kjøpte med oss alskens bollevarianter med gul krem (jeg skal ha den, og den og to av den..og den!! ) og kjørte inn til foreldrene mine i formiddag Etter noen timer med skravling var det tid for å kjøre hjem og begynne på middagen, svigermor var på plass kl 16 Så da ble det enda mer spising, jeg har sikkert lagt på meg igjen denne ukas halvkilo som var i minus Hun hadde med seg pannekaker og kjære hadde lovt Liten sjokoladepudding til dessert..og vi spiser og spiser og spiser Mett og god ikveld Nå skal jeg logge av, hodet mitt snurrer!! Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. september 2015 Forfatter #3225 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Hjemmedag - med Liten - sånn det pleier å være når jeg ringer meg inn syk Hun er sørpe forkjøla og kjempetett i brystet, astmaen hennes gjør en vanlig forkjølelse tusen ganger verre Hun blir lett sliten, er en sutrete kroppsjunkie og i det hele tatt..Menmen, det går nå greit! Nå er hun plassert foran tv med en skål knask ( ) sånn at jeg får slappet litt av og hvilt hodet mitt litt! Det er forresten en god del bedre idag Gikk på vekta idag og bare --> Jeg har nådd første delmål som var å ligge stabilt på 64 kg blank Nå har jeg veid det samme i 14 dager, det er stabilt i mitt hode Tanken var å gå ned til 60 kg, men vi får se hvordan det går nå når vi har litt andre planer også fremover Jeg har jo faktisk ikke jobbet spesielt mye for å gå ned i vekt denne gangen, det var ikke mer som skulle til enn å kutte ut sjokoladen! Det tikker nedover jevnt og trutt, en halvkilo den ene uka, 300 gr neste uke osv..Jeg har nok knekt koden for min kropp og vektnedgang Håper bare jeg klarer å holde meg unna sjokoladen selv om jeg skulle bli gravid Planen for uka er å komme meg på trening 3 ganger, jeg må bare vente til hodet er 100 % igjen! Forhåpentligvis er det bra til onsdag sånn at jeg får med meg favorittspin!! Så får vi se, jeg har lyst å gå på MRL/ stretch på torsdag og så en styrkeøkt i helga Blir godt å komme igang igjen, nå er det jo plutselig to uker siden sist jeg var innom på treningssenteret September en måned med opptil flere merkedager; søndag 13. har vi 7 års bryllupsdag Fatter ikke at det er så lenge siden!! Og den 25. blir jeg 35 år Altså, i hodet mitt er jeg knapt 30 Henger ikke helt med Ingen planer per nå om den store feiringen liksom, men det blir vel et lite selskap med familien, også har jeg jo ønsket meg kinobilletter og barnevakt av Storesøster ( ) så vi skal få til en date Kanskje mamma og pappa kan ta med seg Liten hjem etter selskapet den kvelden, så kan vi slå til med en "helaften" med både middag og kino *luksus* I tillegg så reiser vi jo til Stonehaven i høstferien og opp til Trondheim i midten av november for å besøke Eldstemann, så nå er det masse å glede seg til i ukene fremover Endret 7. september 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. september 2015 #3226 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Åh, her har jeg ikke kommentert på evigheter. Ynnsjyll! Jeg leser da, og følger veldig med. Er så SINNSYKT spent på deres vegne. Hjemmedag høres bra ut når du er (var?) såpass dårlig som du var. Kjipt at Liten også er der da, men... Altså, ikke kjipt at hun er der, sånn fysisk. Men der, som i syk og dårlig hun også. Du er superflink! For meg har det å holde seg stabilt på ett tall vært vanskeligere enn å gå ned. Det å finne balansen mellom nok mat/for mye mat er forferdelig vanskelig synes jeg! Likte mye bedre da det bare var å gå ''all in'' for å aktivt gå ned. Nå er det litt sånn...sjokolade? Ja, jeg kan jo faktisk spise litt. Men så blir litt til mer, og mer til mye, og så ja... Jeg er med på trening på onsdag, om ikke bror kommer hjem da og skal ha bursdagsselskap. A snakket forresten om Liten i går. Dukken hennes heter nemlig ''Liten'', evt. ''Siten'' (altså hennes navn, bare med en S i stedet for), og så funderte hun for seg selv. ''Nå e d lenge si eg har troffe Liten, mamma.'' Endret 7. september 2015 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 7. september 2015 #3227 Del Skrevet 7. september 2015 Du er kjempeflink altså! Stabil vekt er helt umulig for meg, jeg har en naturlig variasjon på rundt to kilo som jeg går litt opp og ned ettersom. Nå er det jo ikke så mye ned lenger da ... Godt å høre at hodet er litt bedre, og god bedring til Liten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2015 Forfatter #3228 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Det var for godt til å være sant - alt! Virkelig! Bobla sprakk gitt............... I'm the boy with the bubblegun, I'm taking aim I cannot hit to hurt or cause you painIf words could kill I'd spell out your nameTom Mcrae - The boy with the bubblegun Med dette tar jeg en pause fra det meste av sosiale medier, mulig vi ses endel på trening fremover Belle...jeg skal flytte inn der nemlig! Endret 9. september 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. september 2015 #3229 Del Skrevet 9. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2015 #3230 Del Skrevet 9. september 2015 Hva skjer..? Håper du finner ut av alt og dukker opp igjen når du er klar for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 10. september 2015 #3231 Del Skrevet 10. september 2015 Kjære Diddles Jeg håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. september 2015 #3232 Del Skrevet 10. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. september 2015 #3233 Del Skrevet 10. september 2015 Uff, jeg er innom og leser hos deg stadig vekk selv om jeg ikke legger igjen spor. Men nå legger jeg igjen en og håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. september 2015 #3234 Del Skrevet 10. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. september 2015 Forfatter #3235 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er her, driver og stabler meg selv på beina igjen..koster opp rester av det som var, fra gulvet.. Vi er friske og alt sånn - bare så det er sagt! What doesn`t kill u makes u stronger og det er i motbakkar det går oppover! Takk for klemmer og gode tanker, det gjør godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2015 #3236 Del Skrevet 12. september 2015 Godt å høre fra deg, har tenkt mye på deg de siste dagene! Blir jo bekymra... Stå på videre i motbakkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. september 2015 #3237 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg har også tenkt mye på deg! Fsktisk drømte jeg til og med om deg her en natt Håper du får karra deg opp bakken så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. september 2015 Forfatter #3238 Del Skrevet 14. september 2015 Mange ganger har jeg tenkt om meg selv at jeg er svak..hudløs! Nå ser jeg meg selv brått i et annet lys - og oppi det hele gjør det godt!! Å se at jeg er ikke bare den lille overfølsomme jenta som griner for hver minste ting - jeg er det også, men så mye mye mer! Jeg er sterk og tøff også, rettferdig og løsningsorientert! Haha, idag er dagen for å hylle seg selv Bli med å bøy dere i støvet Men det er ikke enkelt, det koster vanvittig mye å takle det som foregår..helt ærlig så tror jeg at jeg er i sjokk! Jeg venter bare på at noen skal riste i meg så jeg våkner og bare har drømt....men hver gang jeg våkner nå så er det som jeg får et knyttneveslag i magen! Det er dette som er realiteten, det er ikke en drøm..det er det livet mitt er nå! Innimellom får jeg ikke trekke pusten skikkelig, det stopper helt opp..kveler meg! Jeg finner meg selv ute og går på nattestid, kilometer på kilometer..musikk i ørene og tårer som renner..poser under øynene og flere kilo lettere! Sliter med å holde på maten, men jeg fortsetter å spise - jeg vet at jeg må! Liten trenger at mamma er litt på, for hun får med seg at noe er galt..annerledes! Og reagerer på sin måte..samarbeider speilvendt, mister matlysten, sover dårligere..lille vennen min, lyspunktet i livet vårt! Uten henne hadde jeg ikke holdt ut dette her!!!! Jeg har gode mennesker i livet mitt som er der jeg trenger de nå, de støtter meg opp både i ryggen og på sidene - sånn at jeg kommer meg opp..for det er vanskelig å holde seg på beina, det føles som noen har tatt lim oppi skoene mine og knyttet skolissene mine sammen..og jeg har mistet hendene..så jeg kan ikke verken ta av meg skoene eller knytte de fra hverandre igjen! I'm fucked!! Men det kan bare gå en vei fra det hullet jeg er nedi akkurat nå - og det er oppover!! Jeg strekker hals og armer, selv om det er mørkt som natta her nede så kan jeg kjenne et drag av frisk luft innimellom - beviset for at det finnes en vei opp og ut!! Jeg er takknemlig for at vi er friske, det kunne vært så mye mye verre enn dette...men dette holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. september 2015 #3239 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg har frysninger og vondt i magen. Sender deg mange klemmer og gode tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2015 #3240 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg bøyer meg som bare det! :pls: Kjære gode snille deg, her har du masse klemmer og gode tanker fra meg også! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå