Diddles Skrevet 8. april 2015 Forfatter #2961 Del Skrevet 8. april 2015 Ånei!! Masse god bedring kjære deg, det ser ut til at du kan trenge å ta det pent en stund framover for å bli kvitt absolutt alle basillene! Og lykke til med sjokoladekutt, jeg kunne trengt ditt pågangsmot. Skulle helst ryddet opp litt hva gjelder kosthold for tida jeg også. Kanskje jeg må bruke deg som insipirasjon, det ville jo ikke vært første gang! Takk vennen Jeg trenger det visst....som legen så fint sa Har vel sjelden både følt meg og sett så sliten ut som nå - derav ingen bilder hverken på Face eller insta i en tid fremover Føler ikke for å dokumentere disse posene under øynene........ Sjokoladekutt ja, enn så lenge går det veldig bra - antagelig fordi jeg ikke har lyst på noentingsomhelst Matlysten er der, men ikke sånn på topp..jeg spiser fordi jeg vet det er lurt å gjøre liksom Vent nå litt med å bruke meg som inspirasjon, til du ser om det er noe å hente Plutselig så sprekker jeg som tavla til Mikkel Rev Åh, evighetsoppdatering! Det høres ut som en fantastisk tur! Jeg skal på jobbjentetur til London i august, og jeg gleder meg SÅ mye, særlig av din reiseskildring. Nåvel, grinete unger og syk kropp er ikke akkurat å foretrekke, men allikevel...London. Sånn ellers så høres det veldig bra ut at du har fått sykemelding! Hallo, to betennelser og bronkitt, du er gal. Synes det er veldig fint å se deg igjen på dansen i dag, da. M skal være med også i dag, håper Camilla synes det er greit. Sjokoladekutt klarer du! Når jeg klarer det, klarer du også! Jeg tok meg faktisk litt sjokolade i går, kun fordi jeg hadde lyst. Med fokus på litt altså - det lå til og med en liten smågodtbit igjen i dag morges (som A forresten oppdaget ganske fort ), og det hadde ALDRI skjedd før jeg aktivt kuttet det ut. Nå klarer jeg faktisk å bare spise litt. Men det beste av alt er at jeg sjelden har lyst på lenger Alt i alt hadde vi en veldig fin tur ja, litt godt å se sånn i etterkant..for når det kokte som verst der og jeg følte meg helt crap så angret jeg på at vi reiste Jentetur med jobben blir garantert helt fantastisk!! Ingen sutrete unger - ihvertfall ikke som du trenger å bry deg med () og forhåpentligvis er du frisk som en fisk når du reiser August i London må være fint!! Hvis dere drar til Camden og snubler over The Lost Elephant, så stikk innom og ta en milkshake for meg..Det er så digg å sitte på stolene utenfor der og bare se på alle variantene av mennesker som går forbi slurpe i seg en deilig milkshake og nyte sola som varmer i ansiktet *sukk* Jeg vil visst tilbake Sykemeldingen kom godt med ja..er redd det hadde satt seg på lungene etterhvert hvis jeg bare hadde kjørt på videre (sånn som planen min opprinnelig var ) Det er kjære sin fortjeneste at jeg bestilte legetime..han er SÅ glad for at jeg ble sykemeldt, det er jo en litt absurd ting å bli glad for - men jeg tror han har vært redd for meg! Føler meg hakket bedre idag faktisk..har sovet litt inatt og hodet kjennes ikke ut som det skal eksplodere hvert øyeblikkk *lettelse* Rhinexin virker heldigvis utrolig kjapt, så nå er det bare den ene sida som er spons tett..den kommer nok etter den også, med tid og stunder Gleder meg sånn til å treffe dere igjen, det er _ALTFOR_ lenge siden Både siden jeg har sett dere, skravla med deg og trent.....det siste punktet der må jeg visst vente enda litt til med Men når jeg er good to go igjen, DA!!!!!!! Viktig å ha noe å glede seg til, og jeg er stolt av å kunne si at jeg gleder meg til å trene - det er et tegn på at det er blitt en del av livsstilen min, og ikke bare noe jeg gjør fordi jeg "må" eller "bør" Sjokoladekutt blir spennende!! Der har jeg deg som forbilde nå, jeg vet jo at du inntok - antagelig noenlunde i samme gate - samme mengde sjokolade som meg ..og se på deg, en hel haug kilo lettere og du har kontroll på søtsuget ditt *applaus* God grunn til å være dritstolt!!! Så, jeg håper på samme resultat; om ikke jeg klarer å ta av alt jeg vil så hadde 4-5 kilo vært fint!! Vi får se..gevinsten av å ikke spise så mye søtt vil jo uansett bli en sunnere kropp - det er jo ikke å forakte!! *** Huset er helt stille.. Liten dro glad og fornøyd avgårde til bhg med ny vårdress i sekken sin Valget falt på Skogstad sin i rosa/lilla, kjempefin!! Grei vannsøyle (8000 mm) og den kom godt ut i testen i det siste Foreldre & Barn med sin 2. plass! Jeg hadde egentlig mest lyst på Helly Hansen sin som kom på 1. plass, men når jeg var på Obs igår så hadde de ikke inne den som vant testen i år i hennes str, bare en annen variant som ikke var så fin...den forrige vårdressen hun hadde, fra Helly Hansen har hun hatt i 2 år - og først nå fant jeg et hull i den, så det har vært en god dress altså!! Satser på at Skogstad også er bra.. Det er Barnas Dager på Skoringen også, der en får 2 par sko for 1, så idag blir det nye joggesko og sandaler til våren/ sommeren også! Nå skal jeg ta meg en lang god dusj før jeg stikker ned til sentrum og kjøper sko!! Resten av dagen skal jeg bare sløve og slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2015 #2962 Del Skrevet 8. april 2015 Mhm, London uten unger kommer til å bli nyyyydelig. Skal skrive The Lost Elephant bak øret. Alltid gøy med tips! Vi reiser med en som har bodd i London i en del år da, så jeg regner med at vi bare henger med på slep hvor enn hun anbefaler oss å gå. Så bra at medisinene funker så raskt! Ikke sant det er gøy når det er blitt en del av livsstilen? Jeg er kommet dithen nå at dersom jeg virkelig, virkelig ikke har lyst til å gå på trening, så går jeg ikke på trening. Fordi jeg vet at jeg som regel alltid har lyst, og de få gangene jeg ikke har lyst tolker jeg som et tegn fra kroppen eller hodet om at det er på tide å ta seg en pause. Eh....jeg kunne fint spise en hel 200 gramsplate på en kveld liksom. Galskap! I går hadde jeg meg en stang julemarsipan med sjokolade på (det sier vel sitt om hvor sjeldent jeg spiser slikt, siden jeg har lager fra tilbake til juletider liksom ) og to smørbukksmågodtsjokolader. Er dritstolt over at jeg klarte meg med det. Skogstad sin vårdress har vi også sett på, den er så fin! Og ikke minst billig! Vurderer å kjøpe en og ha som hjemmedress, siden A kun har én dress som passer nå. Tenketenke. M har faktisk HH-dress som hoveddress og Reima som hjemmedress (begge arvet!), fordi vi er så fornøyde med HH sin vårdress. Jeg liker ikke Skoringen sine sandaler jeg, ellers hadde jeg også kjøpt der. Mine varme unger kan ikke ha lukket tå, da hadde de krepert. Hyl ut om du ser noen med hel hælkappe og åpen tå til M, da skal jeg løpe og kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. april 2015 Forfatter #2963 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Skogstad dressen er kjempefin ja, og til overkommelig pris var det et enkelt valg! 600 kr liksom, det er jo bare helt topp! Det ble ikke Skoringen-sko..jeg er enig med deg Belle, sandalene deres er virkelig ikke noe greier Jeg kom på at jeg hadde tilgodelapp på 1000 kr hos Barnas Hus og stakk opp der for å se hva de hadde! Endte opp med rooosa Viking GoreTex og de superlette joggeskoene fra Kangaroo - håper bare de passer! Kjøpte noen kjempefine GoreTex sko på Obs igår, men de hadde bare str 28, så de ble litt store desverre..Liten eeeeelsket de, så det var bare sorgen når jeg sa hun ikke kunne ha de på i bhg idag Reddet det til slutt inn med å si at jeg skulle kjøpe nye - ROSA - idag Nå skal jeg sette meg ned og brette fjellet av klær som truer med å ta over verden Planen var å sove, men jeg klarer ikke fordi jeg blir så tett i nesa og får vondt i hodet Kan ikke bruke nesespray mer siden jeg har brukt det i 10 dager +++ Så da er det kun saltvannspray, og det hjelper jo ikke litt engang...gleder meg til jeg kan ta en ny Rhinexin tablett, da skal jeg sove Endret 8. april 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2015 #2964 Del Skrevet 8. april 2015 Nei, da var det ikke den jeg tenkte på ihvertfall, for den koster 200 kroner. Og så er det visst Stormberg jeg tenker på. Men 600 er ikke ille det heller da, men mer enn jeg pleier å bruke på ekstradresser ihvertfall! Sikkert jeg som er kjipas. Og apropos det (jeg bare skravler i vei her inne jeg ), jeg merker veldig godt at vi har vært bortskjemte med fine arveklær altså! Nå når det ikke lenger er en stadig strøm av arveklær ble det plutselig litt dyrt. Fine sko hun har fått seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. april 2015 Forfatter #2965 Del Skrevet 8. april 2015 Nei, da var det ikke den jeg tenkte på ihvertfall, for den koster 200 kroner. Og så er det visst Stormberg jeg tenker på. Men 600 er ikke ille det heller da, men mer enn jeg pleier å bruke på ekstradresser ihvertfall! Sikkert jeg som er kjipas. Og apropos det (jeg bare skravler i vei her inne jeg ), jeg merker veldig godt at vi har vært bortskjemte med fine arveklær altså! Nå når det ikke lenger er en stadig strøm av arveklær ble det plutselig litt dyrt. Fine sko hun har fått seg! fort gjort å blande!! Og bare koselig at du skravler i vei her inne Jeg bruker fort 1000 kr og vel så det for en dress med høy vannsøyle..tanken er at hun da skal bruke dressen mest mulig, å slippe å dasse rundt i regntøy!! Med denne jeg kjøpte nå må hun nok til med regntøy da, 8000 mm er jo ikke allverden heller... Vi pleier egentlig ikke å ha reservedress, vi bare tar med hjem den hun har i bhg Men nå tenkte jeg å kjøpe sånne lapper å lime på der det er flerrer på HellyHansen dressen, så kan hun bruke den hjemme til den ikke passer lenger Arveklær må være deilig å få, det er det ikke mye av her..eller, søster har jo komt med endel etter tvillingjentene, men Liten er så kresen på hva hun skal ha på seg (alt må være myyyykt!!) så mye av det har blitt kassert Skjørt og kjoler har vi fått endel av, det har vært greit..men søster brukte mye dongeri på sine jenter, og det nekter tutta her å ha på seg Skoene er fine ja, nå gjenstår det bare å se om de går gjennom den kritiske sjekken hun har når hun prøver sko Hun bøyer og vrir på de, tester hvordan de er å ta av og på før hun sjekker om det er god "sprett" i de (altså, hun tar de på og ser om hun hopper høyt ) Tipper Kangaroo`ene glir rett gjennom og får toppkarakter, for de er så ufattelig lette!! Hun hadde et par sånne ifjor også, de ble raskt en favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2015 #2966 Del Skrevet 8. april 2015 Mine jenter elsker å dasse rundt i regntøy. Tror de hadde blitt veldig snurt om de ikke fikk lov til å ha det på når det regner! Vannsøyle er viktig, men jeg er mer nøye på vinterdressen enn vårdressen siden de liker såpass godt regnklærne sine. Vi har hatt reservedress til nå, nettopp fordi vi har arvet så mye. Men det sitter litt lengre inne å kjøpe en helt ny dress kun for å bruke hjemme. Og arvetøy er kjempefint altså. A er ikke så kresen så lenge det er lilla, rosa eller Ariel-grønt. Heldigvis har vi arvet masse lilla greier. Så søt hun er. Skikkelig test er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. april 2015 Forfatter #2967 Del Skrevet 8. april 2015 Der gjør kanskje Liten også for alt jeg vet..jeg ser jo regntøyet hun har i bhg blir brukt, selv om jeg har sagt det kun er til krisebruk! Sikkert hun som nekter å ta på dress når alle andre bruker regntøy, kjenner jeg henne rett Ah..ligger slengt på sofaen med boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. april 2015 Forfatter #2968 Del Skrevet 9. april 2015 Lyst på sjokolade gitt *gjemmerseg* Dette skal bli tøft.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. april 2015 #2969 Del Skrevet 9. april 2015 Lyst på sjokolade gitt *gjemmerseg* Dette skal bli tøft.... Du er tøffere enn søtsuget! Jeg klarte å ikke kjøpe påskemarsipan på halv pris nå nettopp (og det er virkelig en av mine laster ) så da klarer du å motstå sjokoladen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2015 Forfatter #2970 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg ER tøffere enn søtsuget En stk helg uten snop, selv om de andre har kost seg både med rester av påskeegg og annet!! En god begynnelse *** Igår var vi i 35 årsdag til bestis Det var kjempegøy!! Lite kult å gå på penicilinkur og sånn generelt være i laber form, men med så mye festlige folk gjorde det ikke noe å være edru Heiv meg tilogmed ut på dansegolvet der ei stund - og selv om jeg fikk angre på det etterpå så var det verdt det *shake-it-emoji* ...for idag våkna jeg med komlete hals og det gjør kjempevondt å svelge...kjære kan se gule prikker og klumper nedi halsen min - og jeg har feber..så..hallo halsbetennelse Er det mulig? Jeg går jo på penicilin!! Fåkk it altså...så det blir vel til at jeg må ringe legen igjen imorgen..få byttet over til en annen type penicillin og utvide sykemeldingen! Men så får det være nok!!! Jeg gidder ikke å være mer sjuk!!! Hører du, kroppen min? Det holder - i massevis!! Ute i hønsehuset er det ihvertfall noen som er fornøyde Idag fikk jeg tak i rugeegg, så en stk høne ligger superfornøyd og ruger på 6 egg Håpet er at om 3 uker så har vi noen små nøster som titter ut fra nevnte egg!!! Hun var så søt når jeg la henne nedi rugekassen jeg laga til henne, klukket i vei og rullet eggene innunder seg med nebbet sitt..så rigget hun seg godt til og lukket øynene Hun blir nok en god hønemor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2015 #2971 Del Skrevet 13. april 2015 Woohoo, superflink er du! Det blir enklere etterhvert, lover! Blarg, er det mulig? Håper virkelig halsbetennelsen (og alt det andre) forsvinner så snart du får nye medisiner. Nå burde det være nok synes jeg. Så søt hønemor. Vi vil veldig gjerne komme på besøk til de kommende barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. april 2015 #2972 Del Skrevet 13. april 2015 Men så får det være nok!!! Jeg gidder ikke å være mer sjuk!!! Hører du, kroppen min? Det holder - i massevis!! Jeg mistenker at kroppen din svarer: "Hvis du bare hører på meg og er i ro til du er frisk igjen har vi en deal!" Så flink du har vært med søtsuget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. april 2015 Forfatter #2973 Del Skrevet 13. april 2015 Woohoo, superflink er du! Det blir enklere etterhvert, lover! Blarg, er det mulig? Håper virkelig halsbetennelsen (og alt det andre) forsvinner så snart du får nye medisiner. Nå burde det være nok synes jeg. Så søt hønemor. Vi vil veldig gjerne komme på besøk til de kommende barna. Ja det håper jeg inderlig det blir, innimellom så tror jeg at jeg har abstinenser Kanskje jeg ikke egentlig ER syk?? Legetime idag kl 13.40..så får vi se hva han sier! Hønemor er veldigveldig søt der hun ligger, såååå fornøyd!! Håper det blir noen kyllinger av dette, det er jo klekkeprosessen som er spennende..veldig mange kommer seg ikke levende gjennom den! 20 dager igjen *tellerned* Da må dere komme og se ja Jeg mistenker at kroppen din svarer: "Hvis du bare hører på meg og er i ro til du er frisk igjen har vi en deal!" Så flink du har vært med søtsuget! ja den gjør vel det...men jeg har vært flink å ta det med ro denne uka som gikk, så jeg synes ikke jeg trengte å få halsbetennelse i tillegg Har vel sjelden ligget så mye på sofaen som jeg har gjort i det siste!! Har tilogmed hatt tid til å lese en hel bok, og begynt på nr 2 Satser på at å gi det denne uka her også gjør susen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2015 #2974 Del Skrevet 14. april 2015 I dag er det 4 år siden vi ble facebook-venner! Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2015 Forfatter #2975 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Er det? Du er bra søt du Elsker å ha deg i livet mitt, flaks vi traff hverandre her inne Jo, igår gikk ganske bra! Eller, jo..Crp`en min var grei, så ingen indikasjon på bakteriell infeksjon! Men..Jeg har fortsatt endel væske i mellomøret på begge sider (noe som forklarer hvorfor jeg fortsatt er svimmel, blir fort sliten og at det stikker og trykker i ørene) - men det er ikke betennelse I halsen er det et gult belegg på "veggene" men mandlene og kjertlene er fine - så ingen betennelse der heller x 2 MEN, det som er grunnen til at feberen driver og lurer seg frem innimellom og gir gult belegg og sår hals er et føkkings VIRUS oppå det hele Jada! Så, sykemelding ut uka, fortset på penicillinkur og Rhinexin - og streng beskjed om å ta vare på meg selv "Lever kid`en i bhg, legg deg på sofaen, drikk mye vann og te og les en bok eller tre!! Dette er et virus i tillegg..Bad karma!! " Legen min er - i tillegg til å være pen - flink og ganske morsom Så, jeg får gjøre som doktoren har sagt Lurer meg til å gjøre sånne bittesmå husarbeidsoppgaver innimellom, men det store greiene blir det ikke - da blir jeg bare svimmel og kvalm!! Mannen støvsugde igår, og fjellet med klær ble brettet i en..øh..5 gang tror jeg Måtte hvile innimellom Så nå ser det bare ut som noen bor her, ikke som en atombombe har slått ned Endret 14. april 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2015 #2976 Del Skrevet 14. april 2015 Facebook forteller meg så ihvertfall. Får jo av og til opp sånne mimregreier om ''denne dagen'' for så og så mange år siden. Tenk at det har gått fire år! Og ja, helt enig. Kjempeglad for at jeg ble kjent med deg! Så bra at det ikke var betennelse, da! Men kjipt når det er virus og ingenting å gjøre med det, annet enn å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. april 2015 #2977 Del Skrevet 14. april 2015 Huff, det tar tid og tålmodighet å bli kvitt denne sykdomsrunden skjønner jeg! God bedring og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. april 2015 Forfatter #2978 Del Skrevet 16. april 2015 Men nå er jeg nesten bra Svimlingen er så og si over, jeg hører bra og er ikke så tett lenger *jippiiii* Det blir deilig med en helg jeg er i stand til å nyte ...og en ting til å juble for; jeg veide meg igår - og......*trommevirvel* Jeg har tatt av nesten 3 kg Null snop og chips har gjort sitt, det var motivasjonen jeg trengte for å fortsette noen uker til!! ÅH!! Jeg vet jeg kan gå opp igjen de kiloene like fort som de kom av, men jeg skimter et bittebittelite lys i den lange tunellen - et håp om å klare å kvitte meg med overflødige kilo!! Jeg forventer ikke å bli kjempetynn, vil det ikke heller egentlig..men om jeg hadde komt ned til trivselsvekta mi mellom 60 og 62 kg hadde jeg vært suuuuperglad!! Nå skal jeg legge meg på sofaen og lese i Jojo Moyes sin "Et helt halvt år" For en fin bok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 16. april 2015 #2979 Del Skrevet 16. april 2015 bare innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2015 #2980 Del Skrevet 16. april 2015 Tre kilo?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå