Mazilla Skrevet 30. desember 2014 #2841 Del Skrevet 30. desember 2014 Jøss, kansellert nyttårsfeiring pga vannkopper? Vi har ingen planer, kan vi komme? Synes egentlig det hadde vært like greit om vi hadde fått overstått hele vannkoppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. desember 2014 #2842 Del Skrevet 30. desember 2014 Vi kommer også gjerne på smittefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #2843 Del Skrevet 30. desember 2014 Kom,kom - her er vannkopper til dere alle Bestis og familien kommer kanskje likevel, de har tvillinger på 2 1/2 år som hun tenker likegjerne kan bli ferdig med vannkoppene Det er jo dessuten ikke sikkert de blir smitta engang! Feberen har gjort sitt inntog, men hun er fortsatt kvikkere enn hun har vært på dagesvis Tror det har gjort underverker at det brøyt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. desember 2014 #2844 Del Skrevet 30. desember 2014 Vi skulle veldig gjerne ha kommet på besøk, men jeg har ikke veldig lyst til at ungene skal bli syke når jeg er alene med dem. Så fint at formen hennes fremdeles er fin-isj! Forhåpentligvis blir hun ikke veldig dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #2845 Del Skrevet 31. desember 2014 det er ingen som vil at ungene skal bli sjuke - og det forstår jeg veldig godt! Bestis m/ familie trakk seg de også, der har verken pappaen eller kidsa hatt vannkopper - og han skal inn og blokke ut to blodårer i starten av februar..worst case så kunne det endt i at han ble full i vannkopper når han skal inn og operere, det kan de ikke ta sjansen på! Klart en kan bli sjuk uansett, men en trenger ikke å oppsøke sykdommen Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er litt lei meg for dette her, det gikk liksom fra å ha fullt hus og masse folk vi er glad i rundt oss på årets siste dag, til at det bare er meg, kjære og Liten - og det pga vannkopper Skulle tro vi hadde dratt i hus både pest og kolera sånn som folk skyr oss nå Menmen..vi har lagt inn bestilling på takeaway fra den indiske restauranten i by`n og skal leige en god film - det blir helt sikkert helt allright Jeg får benytte sjansen til å hekle ferdig pulsvarmerene til stakkar lille spurvemormoren min, hun er så tynn og skral at hun fryser samme hva hun har på seg..håper pulsvarmere kan hjelpe litt!! Igår hadde vi kjempekoselig besøk på kvelden av et vennepar Vi laget kveldsmat, drakk rødvin til vi ble fnisete og skravla ørene varme - helt topp!! Heldigvis gikk de ikke altfor seint, for her var det morgen kl 5.30 Liten har sovet kjempegodt inatt takket være allergimedisinene vi gav før leggetid..men altså, så tidlig morgen er for tidlig!! Snille mannen min sto opp med henne kl 7 og lot meg sove til 11 - så jeg føler meg egentlig ganske normal Godt nyttår til dere alle sammen fra meg og Liten, a.k.a prikkehøna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #2846 Del Skrevet 31. desember 2014 ...åh...stakkar Liten, sovnet nå - med vannkopper over hele kroppen, tilogmed på våtkanten på øynene og nesten 40 i feber Håper det er sant det de sier at det har en "topp" på dag 2, at det blir bedre for henne imorgen..."Eg savne tuttane mine mamma, eg glømte å sei stopp te bossbilen" gråter hun, og hjertet mitt vrenges..Gud hjelpe meg om hun skulle bli alvorlig syk noen gang, jeg tror ikke jeg hadde takla det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. januar 2015 #2847 Del Skrevet 1. januar 2015 Iiiiik, stakkar Liten! Håper dagen i går var den verste! Hvordan ligger det an til å bli i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #2848 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nyttår 2015 ligger foran oss, helt ren og ubrukt lizzm..Fresh start, det er litt godt! Vi hadde en forsiktig nyttårsfeiring, det måtte nesten bli sånn med en vannkoppeinfisert kid i hus Det var ikke noen god ettermiddag og kveld for henne..hun hadde skyhøy feber - tett oppunder 40 grader, og sovna tidlig etter mye hyl og skrik! Jeg pusta letta ut og tenkte vi får en sånn rolig kveld for oss selv med god takeawaymat og film - vel, så feil kan man ta Liten våknet med et vræl 2 timer etter hun hadde sovna, da var klokka 19 og naboene hadde begynt rakettoppskytningen etter fakkeltoget..også tok det liksom aldri slutt Liten prøvde virkelig altså, det skal hun ha - men det var komplett umulig å sove i det spetakkelet!! Så vi sto opp da, og fikk omsider satt oss til bords..maten var ikke varm lenger, Liten var sur og lei og ja..hva kan man si? Vi prøvde et par ganger til å sove, hun lå tilogmed med hørselsvern på en stund men til ingen nytte..så vi krølla oss oppi sofaen med tepper og knask og så på Frost Akkurat det var kjempekoslig!!! Storesøster kom hjem akkurat i tide til å se rakettene ved midnatt, så etter raketter og klemming gikk jeg og Liten til sengs og dett var dett Jeg lar meg imponere over hvor mye penger folk har til å blåse av rett ut i lause lufta, for makan til mengder med raketter!! Det gikk i ett fra kl 19 til kl 02 inatt, her tas ingen hensyn altså!! Jeg vet at jeg kaster inn en brannfakkel når jeg sier jeg ikke er fan av raketter i ett kjør Det er bare nyttårsaften en gang i året og blablabla, men jeg mener det må gå an å ta biiittelite hensyn i byggefelt..men det er nå min mening Vi sov til 10.30 idag, og hun virker litt bedre - så nå krysser jeg alt jeg har for at gårsdagen var en "topp"!! Hun har fader meg vannkopper OVERALT; armer, bein, mage, rygg og ansikt, mellom fingrene, på våtkanten på begge øynene, i hele hodebunnen, inni ører, på tissen og i rumpa Skjønner jo at hun klager for å si det sånn!! Det som ikke kunne passet dårligere er at mammaen hennes har fått mensen oppi det hele og er..eh..sur Jeg tar meg sammen altså, men jeg er sur på innsiden, og det merker Liten! Sikkert alle andre også, men jeg leker at ingen merker det Det skal bli godt å få ut litt gruff på trening imorgen formiddag Spinning er akkurat hva jeg trenger nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #2849 Del Skrevet 8. januar 2015 Endelig ser det ut for at vannkoppene slipper taket i kroppen til Liten Det var seige greier dette her, feber helt til igår og generell trøtt-og slapphet..ikke en million vannkopper, og heldigvis ingen som ble skikkelig "koppete" i ansiktet, men desto flere på sånne rare steder; oppi hodet og inni ørene *grøss* Men som sagt så er det på retur i full fart nå, så neste uke kan hun endelig og omsider få treffe vennene sine i bhg - etter nesten en mnd fri Ikke rart hun begynner å bli litt rastløs! Jeg også..men jeg kom meg nå en tur på jobb igår før det var helg igjen Det er et hardt liv Stølheten tok meg til nye dimensjoner igår, jeg trente styrketrening på mandag - første økta i styrkesalen på måndesvis *sparkeribakken* Skylder på at jeg begynte å jogge..da kuttet jeg ut styrketrening, for jeg "fikk ikke tid" (*kremt*) Jeg må jo bare ta meg selv kraftig i nakkeskinnet for å komme meg avgårde og løfte litt vekter, for kroppen min trenger det klart og tydelig! Jeg er nok ikke alene om å være støl og sår i musklene disse dager, for senteret var stappfullt av nye folk som bokstavelig talt "ga jernet" og antagelig omtrent ikke kan gå etterpå, akkurat som meg Jeg følte jeg var forsiktig, presset ikke på med max kilo på stanga, men tok heller flere reps..allikevel var jeg nesten handicappet igår Så jo, dette trenger jeg!! Litt bedre idag, og godt er det; for de har fått en ny time på senteret - en kombinert MRL/ stretching time som jeg bare SÅ trenger *gliser* Liten har kræsja i sofaen og ser på spøkelset Laban, godt med en pause fra Frost for å si det sånn Hun har sett filmen så mange ganger nå mens hun har vært syk at hun kan en hel haug med replikker!! Igårmorges, når jeg kjørte henne inn til mamma kom det plutselig fra baksetet; "se på det, jeg er blitt bestukket!" Jeg lo sånn at jeg nesten kjørte av veien!! Hun digger den snømannen, snakk om helt med stor H!! Det er litt søtt, og litt irriterende - når hun konsevent svarer med Frost-replikker på det jeg spør om Her om kvelden når hun satt og vasket beina oppi vasken før hun skulle legge seg, satte hun i å synge "for det er første gang på lenge..." mens hun vasket seg Det passet så innmari bra, for de føttene trengte en vask for å si det sånn! Bading var ikke så greit når vannkoppene var på sitt verste, så det gikk liksom 3 dager uten at kroppen hennes fikk vann på seg Men altså, hun er festlig! Jeg er heldig som fikk akkurat henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #2850 Del Skrevet 8. januar 2015 Den følelsen..når du kler deg og fyker avgårde på trening, litt sånn i siste liten - også er timen full OG jeg har på singlet - så jeg får ikke gå inn i styrkesalen Der får jeg igjen for å ikke ta på en ulltrøye over, men jeg hadde så dårlig tid! Bedre lykke neste gang eh? Var på postkontoret og henta pakken med treningsballen min, men akkurat nå er jeg tom for motivasjon Brukte den opp når jeg stressa avgårde på trening for ingenting Pleie av fortsatt såre lårmuskler ikveld også, så SKAL jeg på intervallspin imorgen kveld med Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2015 #2851 Del Skrevet 8. januar 2015 Åneeeeei, så sinnsykt kjipt! Men i morgen, da blir det trening! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. januar 2015 Forfatter #2852 Del Skrevet 10. januar 2015 Kaster inn en brannfakkel og lurer på what`s the deal med at alle må ha kjempelyst til å drikke vin så fort man skal være sammen med venner?! Jeg blir litt provosert, når den første reaksjonen jeg får er spekulasjoner om jeg er gravid bare fordi jeg velger å ikke drikke Hvorfor er det sånn? Hvorfor kan vi ikke samles og ha det gøy og fint sammen uten å dele en flaske vin og tre? Jeg synes det er fint å bare samles, og jeg kan fnise og fjase og ha det like gøy uten alkohol som med...men det er liksom ikke "godkjent grunn" hvis dere skjønner hva jeg mener? Fint å slippe å ta taxi hjem tre timer etter jeg burde ha vært i seng..fint å våkne opp neste dag uten å være uggen..å ha nok overskudd til å ta meg av 3 åringen vår! Æsj Jeg mister lysten til å være med på sånne sammenkomster når det blir sånn som dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2015 #2853 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg er så enig! Blir sliten av sånt "drikkepress" jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 11. januar 2015 #2854 Del Skrevet 11. januar 2015 Enig, enig, enig! Var i 30-årsdag langt i gokk før jul og gadd ikke betale taxi (over tusenlappen for et glass liksom...). Var både gravid, prippen og jeg vet ikke hva. Jeg hadde det kjempegøy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #2855 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Regnet egentlig med at det ikke bare er meg som innimellom får kjenne på det der med drikkepress..og jeg var kanskje med på det også før..før jeg ble mamma selv!? Mye rart en ikke tenker over før en står med begge beina, hode og ræva i det selv For helt ærlig, Liten er hele verden for meg og hun er søt og fin og kjekk og morsom og alt det der - men hun kan virkelig irritere fett av en stein! ...og at jeg da skal ha en dagen derpå, med redusert form og den illsinte kverulerende lille skravlebøtta i hus? Nehei takk!! Men det gikk veldig greit altså, det endte opp med at jeg dro innover på dagtid, da ble det automatisk ikke noe drikkepress, og jeg kom meg hjem i sjepelig tid - og godt var det, for hjelpes for et vær det ble utover dagen og kvelden her!!!! Den vinden - ikke til å spøke med Vi var heldige vi da, huset vårt ligger sånn sett ganske bra til ifht vind, og vi hadde forberedt oss bra ved å bære inn eller feste fast ting som kunne blåse avgårde! Huset fullt av stearinlys, ved og mat i tilfelle strømbrudd ..og faren er visst ikke over ennå, en ny storm er på gang ikveld hører jeg - det uler rundt hushjørnene..litt koselig også, å sitte inne med fyr i ovnen og tente lys på bordet, mens det blåser og pisker regn Takknemlig for å ha tak over hodet!!!! Såeh, helga har vel vært litt prega av ruskevær, vi har ikke vært så mye ute foråsidetsånn Sneik oss ut en kjapp tur etter Belle og kidsa var gått igår, gravde litt i sanden og fikk litt frisk luft (takk for besøket btw, jeg elsker at dere kommer - og det gjør egentlig Liten også..hun klarer bare ikke å vise det så godt *lerhøyt*) Nevnte sinnatagg..hva skal man si? Hun er jo helt fantastisk på alle måter; fantastisk glad, fantastisk sint, fantastisk morsom, fantastisk irriterende! Hun tar helt knekken på meg, og likevel kunne jeg tenkt meg en til? Det er definitivt som mannen sier; jeg er sprøyte gal Men hun tilfører jo ettellerannet helt magisk, selv om hun kan ta pusten fra de fleste med både tempo og temperament................ "Tri-å-ett-hallt-år" sier hun "så store eg e blitt!!" og viser tre fingre på en hånda og en halv finger på den andre Hun er så mye, kan så mye og får til så mye, så det er fort gjort å glemme ut hvor liten hun faktisk er! Sårbar mammadalt ...og...løve i bur Det siste nye er at hun slår når hun er sint, brøler som en vill løve og slår..ikke hardt, likevel! "Men eg slår ingen andre - bare deg mamma" ..som om det gjør saken bedre! Vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det, spiller jo på empatien hennes og sier jeg får vondt/ blir lei meg, men det virker ikke til å bry henne sånn nevneverdig! Så snakker vi om det når ting har roet seg, vi ordner opp, hun sier unnskyld og lover å ikke slå neste gang hun er sint..men ved neste korsvei? Her har dere henne --> Tror det som provoserer henne mest er hvis jeg forholder meg knusende rolig til sinnet hennes, da tilter hun fullstendig og blir så sint at jeg må le!! Sjakktrekk å le av noen som er så sinte at de nesten besvimer Men altså, det er jo tydeligvis et personlighetstrekk hos henne, dette temperamentet - vi har jo kalt henne lille Tordensky siden hun kom - av en grunn! Idag har hun vært i barnehagen, for første gang på ikke langt fra en mnd Det ble jo sånn, når vi tok juleferie 17. desember og hun presterer å få vannkopper til nyttår *himelermedøynene* Hun var klar som et egg, gleda seg sånn på skikkelig..og selv om det var vanskelig å si hadet til pappa idag tidlig hadde hun storkost seg sammen med vennene sine Kjære sier det var sånn godt i hjertet å komme med henne idag tidlig, når disse kidsa hun kaller for "sine" kommer løpende for å ta henne imot!! Det gjør godt på en sånn uforklarlig måte..å vite at hun har venner som bryr seg om henne og har savnet henne Fint! Godt! Elskbart!! ..og jeg har fått gå på jobb, bruke hode og kropp på annet enn sånne hjemslige ting - det har jeg godt av! Begynner å trives godt i kjøkkenstillingen, føler jeg bidrar med noe viktig..får masse gode tilbakemeldinger fra både barn, foreldre, kollegaer og sjefen - om at maten min er god, at det er så godt å ha meg på kjøkken..ryddig, rent, ordentlig, skikkelig mat! Det varmer et gammelt kokkehjerte På torsdag må jeg ta meg selv i nakken og gjøre en innsats på middagsfronten her hjemme Jeg som hadde frysen full av alskens snask, ferdige middager - bare til å varme opp! Vel...det er tomt!! *hyl* Så førstkommende torsdag blir Liten levert i bhg og jeg skal ha masseproduksjon: kjøttkaker og karbonader, bolognesesaus (bruker den til lasagne, pizza/ pizzaboller og pasta!) former med fiskegrateng og lasagne , et par gryteretter og kutte opp grønnsaker som løk, paprika og sjampinjong! Fryse ned, så er det SÅ mye enklere å få middag på bordet etter en dag over grytene på jobb! Orker ikke å komme hjem å begynne å koke der også..det er ulempen med å jobbe som kokk igjen..jeg blir lat på matlagingsfronten hjemme! Men skjerpings!!! Jeg får unna ganske mye bare jeg får kjøkkenet for meg selv..det er ekstremt koselig å ha Liten med å lage mat, hun elsker å kutte og røre, og er veldig flink...men da tar alt så mye lenger tid...hun får heller være med å lage til tilbehøret! Jeg er god på sånne..skippertak Det viser seg på flere områder! Nei herrefred, nå må jeg rydde litt før mannen kommer hjem fra øving..så det ikke ser ut som jeg bare har..æh..sittet på ræva hele kvelden Endret 12. januar 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. januar 2015 #2856 Del Skrevet 13. januar 2015 Ahh, flue-på-veggen-hos-Diddles-innlegg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #2857 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Torsdag og helg *elsk* Verdens fineste onsdag igår God dag på jobben, danselek med Liten og Belle sin A og yndlingsspin på kvelden Mangla bare litt hankypanky før natta - så hadde dagen vært pørfekt..og det kunne nok ha skjedd hvis ikke..æh.. natta kom litt fort for enkelte..Sovnapåsofaen.no Det begynner å bli varemerket mitt, å sovne på sofaen altså..spesielt når jeg har vært på trening, merkes godt at en trenger mer søvn!! Burde vel bare dusje og legge meg de kveldene...men så innbiller jeg meg at jeg skal klare å holde meg våken! Så feil kan man ta Danselek ja, åh det var stas det!! Eller, med en gang det begynte så ville hun ikke noenting..hun er jo litt i overkant sjenert, så å "vokse opp fra bakken" fra frø til tre og si hva hun heter ble bare for mye! Men etter hvert turte hun å slippe taket i meg, og da koste hun seg sånn Og jeg ble helt varm i hele meg av å se på henne der hun sprang rundt og flakset med "vingene"...Nå teller vi bare ned til neste onsdag!! Vi hadde snekker på befaring igår, så nå gjør vi alvor av de langtrukne planene våre om terrasser og skyvedørsgarderobe Vi får skyvedørsgarderobe på hele ene veggen på soverommet, terrasse utenfor soverommet, og dør der vinduet er nå..utenfor soverommet vårt er det tak over, og det er på baksida av huset så det er ganske uforstyrra! Det er ikke mye sol der lenger pga et nytt digert hus som skygger for ( ) men jeg ser for meg å ha to gode stoler der, og gjerne en terrassevarmer, så kan vi sitte utpå der om kveldene når vi har lyst! I front av huset ble det tegnet inn terrasse når kjære bygde på for..hm..12 år siden nå kommer den også endelig på plass Det kommer til å ha mye å si estetisk sett, for huset har en vinkel der som ser litt rar ut uten terrasse!! Der får vi en skikkelig solkrok på formiddagen, vindstille og fint..Så nå kan bare våren og sommeren komme snart *gliser* Mye gøy som skjer fremover; tur til London i påsken, fredag til mandag her Det blir elskbart!! Så er det We love the 90`s, hotellovernatting og gøy med gode venner i mai, i juni drar kjære og jeg til München på Neil Diamond konsert og besøker eldstemann i samme slengen og så er det sommerferien 2015 i Marbella Det er mange ting å glede seg til det!!! Planen idag var som følger; Liten i bhg og masseproduksjon av middager..vel..dagen blir litt annerledes! Vi sov lenge idag, våkna ikke før kl 9 *elsk* Når jeg spurte Liten hva hun ville idag så svarte hun; "eg vil vær hima me mammaen min, for de e så ruskete ver ute" Hvem kan motstå noe sånn? Og dessuten jobber jeg jo strengt tatt redusert for å tilbringe tid med Liten *kremt* Hun kan vel være med..ting tar tre ganger så lang tid i hennes tempo, menmen, vi har jo hele dagen på oss...Og morgendagen! Og så er det helg for de to andre også Kanskje jeg skal kle meg? Pysj og bustete hår til langt på dag er type obligatorisk på torsdager Ikke rart jeg ikke får gjort noe! Endret 15. januar 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2015 #2858 Del Skrevet 15. januar 2015 Spinning, dusj og hænky pænky er obligatorisk. Takk for en fin dansetime. Kjipt at A var sur (eller sint som hun sa selv). Satser på at det blir bedre neste gang. Det var ihvertfall ingen tvil om at Liten hadde det gøy! Huset kommer til å bli kjempefint med terrasser tror jeg. Terrassen på fremsiden blir jo helt fantastisk, da! Vindstille som du sier, og bare deilig. Hnnng, jeg vil også bo på luksushotell i London! Sååå deilig å ha noe å se frem til! Kanskje jeg og mannen skal prøve oss på en helgetur rundt påsketider vi også? Hadde vært helt fantabulistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #2859 Del Skrevet 22. januar 2015 Torsdag, fri, varm cappucino i koppen, ullundertøy på, bustehår, fyr i ovnen og Liten sitter oppå () stuebordet og perler smykker til meg Er det rart jeg elsker torsdager?! Om en liten stund skal vi kle oss og kjøre innover til foreldrene mine, men jeg må bare nyte dette øyeblikket liiiiitt til........... Jeg har fått 2 hele netter med søvn nå, etter x antall netter der Liten har våknet kl 2.30 hver natt og ligget våken fordi hun har hatt vondt i magen...Jeg fungerer altså så utrolig dårlig på lite og ingenting søvn Det gjør vel alle, men jeg er altså ikke menneske!! Igår skulle jeg på intervallspin, kledde meg i god tid og satte meg i sofaen mens kjære la Liten...............og våkna 1,5 time senere Sovna, sittende i sofaen med spinningtights på og vannflaske i hånda Trøtt sa du? Litt kjipt å våkne drøye 20 minutter inn i timen jeg skulle ha vært på, men jeg trengte vel søvn mer enn trening da Ikveld står frisørtime på planen, og jeg gleeeeder meg til nytt, fint hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #2860 Del Skrevet 28. januar 2015 Hjemme med syk meg selv og syk Liten på dag 2 *blarg* Utfordring sa du? Oh yes!! Liten blir tydeligvis redd av at mammaen ikke fungerer som normalt, så jeg må presse meg selv til å innimellom gjøre litt sånn at hun får slappet av...Idag er vi begge litt bedre, feberen begynner å slippe taket i kroppene våre Hvis alt går etter planen skal Liten få ta seg en tur i bhg imorgen! Idag er hun ganske close up til sitt normale jeg; akkurat nå tordner hun som en gal inne på rommet sitt fordi hun ikke får lov til alt hun har lyst til Har du energi til å bli s.å. sint som hun er nå så er du jammen iferd med å bli frisk Jeg lar henne bare rase, akkurat denne oppførselen har jeg ikke tenkt å gi henne respons på (selv om naboene etterhvert må lure på hva vi holder på med La oss håpe de er på jobb!) Sånn annars så drukner vi i egg At 5 høner kan legge så mye egg!! Selv om jeg lager omelett, eggerøre og pannekaker flere ganger i uka pluss gir vekk til venner og kjente så har jeg til enhver tid altfor mye egg på kjøl Noen gode tips til hva jeg kan bruke egg til? Skal lage pai til middag idag tenkte jeg, da går det med litt ihvertfall..så får vi lage vaniljekrem til skoleboller i helga..og karamellpudding! Var innom prior sine sider og fant noen oppskrifter som så gode ut også, men om noen har gode oppskrifter der det går mye egg så tar jeg imot med takk!! Herregud for et spetakkel på den ungen Jeg klarer ikke å konsentrere meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå