^^Belle^^ Skrevet 9. september 2011 #261 Del Skrevet 9. september 2011 Åh, det hørtes ut som en skikkelig fin tur. Så bra at flyturen gikk bra. Det er vel alle mammaers mareritt å ha en skrikende baby på fly, særlig hvis det er jeg-har-vondt-skriking. Men jeg kan skrive under på at bleieskift på fly er trangt. Og vi har en stor baby. Vi skiftet like greit på de klapp-ned-bordene vi. Ikke bæsjebleie da selvsagt. :gjeiper: Håper du klarer å snu døgnrytmen hennes igjen. Her tror jeg kanskje jeg ser et lys i det fjerne: A sov til klokken 4 i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 9. september 2011 Ja det var virkelig en kjempefin tur, og Liten gjorde alle mine bekymringer til skamme Lille feriedyret vårt Skifte på klapp-ned-bordet kom jeg ikke på engang...men så er jeg over gjennomsnittet hygienisk av meg også da Og så var det bæsjebleie -selvfølgelig...type Hiroshima Jeg er typen som har med flasker med desinfeksjon overalt -og bruker det på alt fra bord og benker til toaletter og kraner Jeg elsker å reise, men er livredd for å bli syk i utlandet Jeg har flydd hjem fra Oslo med matforgiftning, det var lenge nok på fly i dårlig forfatning Foreløpig ser det ut for at prosjekt snu-tilbake-til-normalen går ganske bra, Liten hvilte fra halv 9 til halv 10, så fra halv 11 til halv 12, og nå ligger hun og døser med puppen i munnen Hun får fint ha våkenperioden sin snart, så ikke vi går i samme fella som igår..da sov hun nemlig i vogna si fra 15.30-19.30 Så sovnet hun etter kveldsbadet og jeg tenkte fine greier...til hun våknet klokka 21.30 og var skremmende våken Etter det var det bare tull, frem til klokka var passert midnatt Da sovnet hun og sov til klokka 3 inatt før hun etterlyste mat igjen..jeg var for trøtt til å stå opp med henne, og gikk i fella nok en gang: tok henne oppi senga til meg og sovnet med henne koblet på puppen Idiot, da er det gjort altså, ikke kul om hun skal oppi vogga etterpå når hun først har fått smaken på "paradis for babyer".... jeg sover ekstremt dårlig med henne ved siden av, derfor ble det så som så med søvn denne natta også Men inatt må jeg tilbake til å stå opp og amme henne altså, hun finner fort ut at det ikke er fullt så koselig serdu, og da sover hun natten gjennom istedet for å våkne hver 2. time De er ganske smarte disse små nurkene Så bra A er i ferd med å finne tilbake til nattesøvnen sin Sove til 4 er jo kjempebra! Når legger du henne for kvelden da? Nå sover hun igjen, på brystet mitt *smelt* Koser meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. september 2011 #263 Del Skrevet 9. september 2011 Ugh, bæsjebleie på klapp-ned-bordene hadde jeg selvsagt aldri skiftet. :gjeiper: Paradis for babyer ja. Jeg tør ikke å ta henne oppi senga når mannen er hjemme, for han har albuer av stål og ingen kontroll på dem når han sover. Vi pleier å legge henne rundt 7. Da sovner hun kanskje rundt halv 8-8. Heldigvis kan hun ligge tilnærmet alene og se på uroen til hun sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2011 Forfatter #264 Del Skrevet 9. september 2011 drømmebaby!! Her nytter det ikke å legge henne fra seg før hun er så trøtt at hun nesten er i koma Jeg nyter noen minutter for meg selv, Liten og pappaen har kvalitetstid sammen på badet Hun er som en sol når hun blir badet, og det er omtrent den eneste stunden kjære får med henne uten at hun griner og skal ha pupp Amme-te next før jeg må igang med legging... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. september 2011 #265 Del Skrevet 9. september 2011 Høres ut som dere har hatt noen fine dager på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 9. september 2011 Mmmhmm, kjempekoselig ...og ikveld sovnet Liten 21.30 som før Victory!!!!! *seiersbrøl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. september 2011 #267 Del Skrevet 10. september 2011 Så herlig med liten snuppe som sover godt Håper alt er bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. september 2011 Forfatter #268 Del Skrevet 10. september 2011 Dagens fangst; Stormberg jakke til Storesøster på introduksjonstilbud til 399 kr ...og så har de Reimatech dresser i str 74-86 på Obs til 200 kr Det er billig det!!! Bare synd vi ikke trenger vinterdress i år Kjære er og kjøper gipsskruer, så ikveld blir det fiksing av Liten sitt rom..må jo etterhvert gjøre det klart, hun skal jo inn der når hun ikke kan ligge i vogga lenger er planen Vi har dårlig med plass til sprinkelseng inne på vårt rom, så Vetikke om jeg er helt klar for det, ikke nå ihvertfall mulig det endrer seg når hun faktisk er så stor...Kjenner jeg er enormt knytta til det lille nurket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. september 2011 #269 Del Skrevet 10. september 2011 God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. september 2011 #270 Del Skrevet 10. september 2011 Så kjekt med noen kupp da! Var innom og så etter Reimadresser i går, men var kun i str. 74 igjen Jeg hadde gjerne tatt en i 86 for å si det sånn Og det kan jo være kjekt med dress til snuppa over nyttår da Du får nyte de neste månedene med vugge-baby Heldigvis passer den nok en god stund enda! Her ligger han jo fremdeles i vår seng, for ellers får jeg ikke sove... og når mannen aldri vil ligge inntil meg så får lillegutt gjøre det Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. september 2011 Forfatter #271 Del Skrevet 10. september 2011 De hadde str 86 i lilla Nei vi fant ut at hun ikke kommer til å bruke vinterdress i år, jeg setter neppe henne fra meg i en snøfonn denne vinteren lizzm men jeg kunne kanskje kjøpt str 86 til neste vinter?! Vanskelig å vite hvor lang hun er da eneste....da er hun 11/2 år.... Hehe, her får Liten knapt komme opp i senga, det er omtrent den eneste tida på døgnet kjære får ha meg for seg selv Hun kan vel ligge i vogga til hun begynner å snu seg rundt/sette seg opp tenker jeg For sånn størrelsesmessig kan hun vel ligge i den til hun er over året ihvertfall, men det er jo ikke trygt!! Vi har en stående avtale om at hun får ligge inne hos oss til hun skal over i sprinkelseng da må mammaen gi slipp Det går nok fint, er enda noen mnd til God helg til både Frigg og Pys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. september 2011 #272 Del Skrevet 10. september 2011 Her flyttet Vesla inn på eget rom da hun var 6 måneder, da hadde hun begynt å sette seg opp og dra seg opp i stående stilling og vogga var ikke trygg lenger. Det gikk faktisk veldig mye bedre enn jeg trodde. Vesla vår er nå 19 måneder og hun passer inn i en reima str 80, 86 drukner hun faktisk i. De er nemlig store i størrelsene de dressene så det er vanskelig å si hvilken din lille vil passe om et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. september 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 10. september 2011 Kanskje jeg skal opp på mandag og raske til meg en dress likevel da Hun tegner ikke til å bli så kjempelang enda, sist vi målte var hun 55,3 cm Fine lille jenta Holder kanskje med 74 også da?! Den kan jo brukes på høsten også siden den ikke er så vanvittig tykk liksom...hvis de har flere igjen da vel og merke Sto og holdt i en lilla en, men...den ble hengt tilbake Nå sover hun Det hadde jo vært fint om hun faktisk tok kveld allerede...kanskje vi får tid til både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2011 #274 Del Skrevet 10. september 2011 Innom med en i nattens mulm og mørke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2011 #275 Del Skrevet 10. september 2011 Forresten - billige vinterdresser og billig regntøy selger de jo hvert år rundt skolestart, så du kan vel like gjerne vente til neste år og se an hvor stor hun er..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. september 2011 Forfatter #276 Del Skrevet 10. september 2011 ja det er jo også et alternativ ...men jeg har aldri sett Reima dress til 200 kr før ...mulig jeg ikke har sett etter før heller Uff nei nå må jeg legge meg, er visst trøtt; jeg og kjære har lastet opp bilde av oss på leverposteiboksen Sjekk FB bildet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. september 2011 Forfatter #277 Del Skrevet 12. september 2011 Liten hyler og vi skal ha besøk om litt *vilikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. september 2011 Forfatter #278 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) 3 års bryllupsdag **************************************************************** Ellers; Helsestasjon (igjen Vi får ekstra oppfølging siden hun er for tidlig født...) og skikkelig høstvær Liten "sover frempå" idag, halv 8 var aaaltfor tidlig for natterangleren min Halv 3 og 5 har hun våknet for mat, og vært så sulten at hun nærmest har slukt meg hel Hun hadde ikke tid til å vente på puppen engang, så idet jeg løftet henne opp sugde hun seg desperat fast i det hun kunne få tak i der og da - haka mi Endret 13. september 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2011 #279 Del Skrevet 13. september 2011 Gratulerer med bryllupsdagen!!! Blir det noe ekstra kos i dag i anledning dagen? Må litt av Liten som suger seg fast i haka di, og tenkte samtidig på min kjære, hun laget sugemerke på kinnet til sin mamma tre dager gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2011 #280 Del Skrevet 13. september 2011 Vittig at hun også suger seg fast i haka! S har gjort det til nesten hver rap i et par uker nå, både våken og i søvne. Det lille jeg vanligvis måtte bruke av sminke må derfor utgå, for det er vel neppe helt sunt å spise for mye av denslags.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå