Diddles Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2701 Del Skrevet 29. august 2014 Spinningeeeeuuuuufooooooriiiiiaaaaaaa - eple og diggis omelett innabords - nå; en Det er 70 % avslag på ullskjerf nede på yndlingsbutikken fra kl 12, gjett hva jeg skal da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2014 #2702 Del Skrevet 29. august 2014 Du er jo søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2703 Del Skrevet 29. august 2014 *blafrermedøyenvippene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2704 Del Skrevet 29. august 2014 Dere......det er helg !!! *danserpåbordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 #2705 Del Skrevet 29. august 2014 Nå skal jeg hjem og lage potetkakechips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2706 Del Skrevet 29. august 2014 Det er godt det!! Jeg fikk ikke tak i speltlomper idag, så da får jeg klare meg uten...men imorgen imorgen Med hjemmelaga guacamole Jømmi!! Nyt fridøgnet ditt Belle, det er deg vel unt Hyl ut om du vil være med på spinning imorgen formiddag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 #2707 Del Skrevet 29. august 2014 Det er godt det!! Jeg fikk ikke tak i speltlomper idag, så da får jeg klare meg uten...men imorgen imorgen Med hjemmelaga guacamole Jømmi!! Nyt fridøgnet ditt Belle, det er deg vel unt Hyl ut om du vil være med på spinning imorgen formiddag!! Det ble bare vanlige potetkaker i dag, fant ikke spelten jeg heller. Men nommi, så godt! Det er en stor sjans for at jeg blir med, men jeg lover ingenting altså. Jeg må se hvordan kroppen føles i morgen. 3 uker uten styrketrening merkes godt. Jeg klarte såvidt å gå ned trappene i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. august 2014 Forfatter #2708 Del Skrevet 30. august 2014 Jakten på den perfekte kroppen kan jeg visst bare legge bak meg! Jeg siterer Liten: "Rompå di e så runde mamma" "DU har långe bein du!!" og sist - idag morges; "Så store pupper du har mamma!!" Så her er jeg, med lange bein, rund rumpe og store pupper Jeg digger 3 åringer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. september 2014 Forfatter #2709 Del Skrevet 6. september 2014 Lørdag ...og langt på dag allerede her i heimen *kvelerengjesp* Skjønner ikke hva den ungen skal opp så forbaska tidlig for - og spesielt ikke når jeg la meg altfor seint Jeg har lagt min elsk på en ny serie og _måtte bare_ ha et bittelite minimaraton...Men altså, litt nattugle trenger jeg å være innimellom, så da er det bare å helle oppi kaffekopp nr 4 og holde ut Hun har jo et aktivitetsnivå som ikke henger på greip heller, nå er klokka 10 og hun har vært innom en million ting Jeg vet hun kan konsentrere seg hvis hun vil..vel, det har hun ikke villet hele denne uka....Jeg.blir.sprø "E du sliten mamma" spør hun mens hun freser forbi som en liten virvelvind med halve rommet under armen og spør på samme innpust "ska me mala, tegna, bygga, gå ut?! Hønene da mamma, dei må få mais! Vovvis vil gå tuuur - eg vil sykla!!!!!" *riversegidetlillehåretsomerigjenettertofridager* Holy Jesus and fuckshit, si at dette er en periode som går over rimelig kjapt Ellers er det lite spennende å meddele, mannen har vært vekkreist flere dager denne uka så jeg verken har komt meg på trening eller noen andre steder for den saks skyld! September er sånn ifht jobben hans, da er han vekke 2-3 dager hver uke *vræl* Hjemmetrening sa du? Joda...kunne ha, burde ha....men..men..men Kjøkkenet er fullt av epler som skal trylles om til syltetøy, carporten full av ved som må stables, i kjøleskapet står 8 pakker kjøttdeig som skal lages om til bolognese, kjøttkaker og karbonader og spisebordet kan kun skimtes under havet med klær som skal brettes - arbeidsledig er jeg iallefall ikke!! - som jeg jo elsker Kjære bare; "du kunne ikke gjort EN ting om gangen liksom?" Nei - jeg kan ikke det Ha en fin lørdag da dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2014 #2710 Del Skrevet 6. september 2014 Kjøkkenet er fullt av epler som skal trylles om til syltetøy, carporten full av ved som må stables, i kjøleskapet står 8 pakker kjøttdeig som skal lages om til bolognese, kjøttkaker og karbonader og spisebordet kan kun skimtes under havet med klær som skal brettes - arbeidsledig er jeg iallefall ikke!! - som jeg jo elsker Kjære bare; "du kunne ikke gjort EN ting om gangen liksom?" Nei - jeg kan ikke det Og du lurer på hvor Liten har fått tempoet og multitaskinga fra...?? Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 6. september 2014 #2711 Del Skrevet 6. september 2014 Og du lurer på hvor Liten har fått tempoet og multitaskinga fra...?? Ha en fin lørdag! Det tenkte jeg også på! Ha en kjempefin lørdag! Herlig å lese hverdagsbetraktningene dine, jeg blir i godt humør av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. september 2014 Forfatter #2712 Del Skrevet 6. september 2014 dere sier noe der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. september 2014 #2713 Del Skrevet 6. september 2014 Liten høres ut som A når A er på lekeplassen. Hun har såvidt tid til å gjøre noenting, fordi hun er så travel med å bytte lekestativ hele tiden. Men hjemme er hun faktisk blitt veldig rolig og konsentrert! I skrivende stund leker hun som en helt på lekerommet, og jeg fikk ikke lov til å komme inn... Det ble visst ikke noe av daten vår denne helgen. Hørte ingenting fra deg, glemte dere ut og vips! så er det bare søndagen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. september 2014 Forfatter #2714 Del Skrevet 6. september 2014 Åh nei, jeg leste søndag Søren!!!! Sørensørensøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. september 2014 #2715 Del Skrevet 8. september 2014 Gleder meg til i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. september 2014 Forfatter #2716 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Liten er i bhg..jeg har meg-dag! Meg, meg, meg, MEG - MEEEEG!!! Til nå idag har jeg levert kidsa hhv på skole og i bhg, gått lang tur med vovvis (med dårlig samvittighet på slep for at jeg leverer Liten i bhg når jeg er hjemme..jeg måtte søke trøst hos Belle pr sms ) Men så gikk jeg og trente Og vips var den dårlige samvittigheten borte!! Spinning er magisk medisin mot det meste Så fikk jeg med meg verdens fineste kompliment etter timen også da Instruktøren kom bort og bare "Det er så deilig energi i deg!! Jeg ble altså så gira av å ha deg med!! Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd du var instruktør! For et herlig menneske du er!!" ...Jeg bare --> ...det var veldig veldig godt å høre idag, når jeg føler meg som en Pms er noe dritt, men heldigvis har jeg funnet oppskriften for å kontrollere det!!! At noe så banalt som å tråkke på en sykkel kan gjøre meg så glad - det beviser kanskje hvor lett jeg er å glede Nå venter en lang god dusj før jeg skal sveipe over gulvene med moppen Vaskedama mi har aldri tid å komme, så jeg ender somregel opp med å ta det selv likevel...godt hun ikke har fast lønn for å si det sånn Ha en fin dag da dere Endret 11. september 2014 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. september 2014 #2717 Del Skrevet 11. september 2014 Så bra at samvittigheten forsvant! Spinning er virkelig helt magisk. Og du fortjener den kommentaren, helt seriøst. Kos deg med husarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. september 2014 Forfatter #2718 Del Skrevet 11. september 2014 Gidder ikke vaske Henter Liten hjem istedet!! Nå holder det med barnehage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. september 2014 Forfatter #2719 Del Skrevet 13. september 2014 6 års bryllupsdag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. september 2014 #2720 Del Skrevet 13. september 2014 Åh, gratulerer. Hurra for kjærleiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå