Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

:ler: Jeg har sovesveis om morgenen dah :fnise: Han er ikke så syk at han ikke orker å gjøre meg bustete that is, da må han visst ca være død :roll: Rart det der, sex orket han, men å stå opp så jeg får gå på trening - det orket han ikke.Ifølge ham ser jeg så smashing ut likevel, så jeg trenger ikke å trene :skratte: Det var dagens beste!!

.

Ja, er ikke det der rart?! Sånn er kjære også når han er syk; orker knapt å stå opp, men sex går helt fint. Hvis han ikke orker det, så er visst han også døden nær :fnise:

Og du er jo smashing :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Havreflarn heter det! TAKK!

Og jeg tror alle menn er sånn. Halvdøde og kan ikke gjøre nooooooe. Helt til det er snakk om sex. Da er de i form :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What a night :daane: Astmaen liker ikke kald luft som vi har nå, så Liten måtte på legevakten og få inhalasjonsmedisiner i sånn maskin :troest: Vi har aldri gjort det før, så både legen og sykepleieren forberedte meg på at hun antagelig ville få panikk når de festet maska…jeg ba om 2 minutter og forklarte Liten hva som skulle skje, og hun tok det på strak arm *stolt mamma* Hun lente seg inntil meg og pustet som en helt, hun kjente nok det hjalp! De var helt imponerte på legevakten, dette hadde de ikke sett før…Problemet var bare at 5 minutter etter medisinen var inntatt var hun like tett igjen :sukk: Så tok de crp`en hennes som var under 5 og helt fin, før vi fikk reseptbelagt Noskapin hostesaft og et "lykke til, ring oss igjen om hun får feber eller blir tettere" :bond: Vel hjemme rigget jeg meg til i senga med masse puter i ryggen, og der ble jeg sittende gitt…så lite søvn kan jeg ikke huske sist jeg hadde i løpet av en natt…jeg har duppet av 5 minutter her og der, men that`s it :natti: Hun er bedre nå, men jeg vet av erfaring at når kvelden og natta kommer så er det på an igjen….jeij for astma og vinter :ironi: Jeg vil til syden!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Stakkar Liten og stakkar mammaen :kose:

Min morfar er sånn. Kan ikke gå ut om det er kaldere enn 0 grader. Da må han ha maske med varmeelement i. Men han blir pottetett likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer seg heldigvis, hostesaften gjør underverker :)

* * * * *

Gaaaahhhh, de skal bygge nytt hus rett bak oss - og nå har de borret i fjell i en uke :daane: Jeg.blir.sprø av den bankelyden :bond: For hvert "bank" går skuldrene mine opp ett hakk *skuldreneoppunderørenesmiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det ene så er det det andre sa kjerringa da hun blødde neseblod.... :rolleyes: Litt sånn for deg om dagen høres det ut som! :kose:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må lete etter noe gøy/ positivt å skrive så er det kanskje på tide med juleferie? :fnise: Jeg er ikke stressa, bare sliten, inn til margen…da er det godt å tenke på at 18. desember er siste arbeidsdag - og så skal jeg ha FRI FRI FRIII - i en evighet :hoppendeglad: 6. januar er første dag tilbake på jobb :overrasket::hoho: Innimellom der blir det endel kortere arbeidsdager også, siden 23 timer avspasering skal brukes opp før 1.1.2014..så det er kanskje ikke så synd på meg som jeg skal ha det til :sjenert:

Det er så mye å være takknemlig for, og natt til igår fikk vi en skikkelig støkk som satte ting litt i perspektiv..mannen til bestis fikk hjerteinfarkt, i en alder av 41 :daane: Heldigheldigvis gikk det bra, det var i "rett" del av hjertet og et mildt infarkt..men likevel, så skremmende! Jeg pratet lenge med bestis igår, som nok satt igjen med tanker om at hun plutselig kunne blitt alenemamma til to små ettåringer…Jeg tenkte iallefall på det, så fort det kan være slutt!! :grine: Da klarer en liksom å se forbi støvdotter på gulvet og klær som skulle vært lagt på plass for en halv uke siden ( :flau:) og tenke; det er ikke viktig!! Jeg som sukker fordi jeg ikke får vasket huset når jeg har fri fra jobb, jeg er jo ikke hjemme for å vaske - jeg er hjemme for å ha tid sammen med Liten! Tanketroll idag, masse følelser som velter fram…aller mest vil jeg bare legge meg i senga med Liten og kjære tett-i-tett, holde rundt de og nyte at de er til :hjerte:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Det er så synd at det noen ganger må slike ting til for at vi skal tenke over hva som faktisk er det viktige her i livet. Man har det så travelt og dagene bare flyr avgårde. Man burde bruke noen minutter hver dag på å bare sette seg ned og nyte livet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom bestis idag med blomster og fikk gitt henne en lang lang klem :hjerte: Han kommer hjem ikveld, så det står heldigvis bra til :hoppendeglad:

Superkort arbeidsdag idag, fra 7.15 - 9.45 :ler: Liten våkna med det "trykk16-øyet" - hun såg seriøst ut som noen hadde pønsja henne rett i øyet, så hoven var hun :overrasket: M.a.o, øyebetennelsen is back :klaske: Hun ble kjørt inn til mamma mens jeg tok tidligvakta mi på jobb..etter frokost, julelenke-laging og adventsstund med påfølgende (over-)dramatisering av Gullhår og de 3 bjørnene (:fnise:) fikk jeg gå hjem :hoppe: Så bar det til legen da, vikarlegen that is, som ikke syntes at hun var særlig hoven eller rød i det hele tatt ( :murvegg: ) men tilslutt fikk jeg "kranglet" til meg andre medisiner enn de hun har gått på - uten effekt - i 16 dager nå ;) Dagen har ellers bydd på pannekakelaging, tur i kaldt duskregn med påfølgende sandkasselek (type du bygger jeg river ned :roll::ler:) et forsøk på middag til en unge som spiser ingenting, før hun fikk bade…så var det barnetv-tid og grøt, hvorpå ungen sovna mens hun satt i sofaen og spiste :hoho: Jeg gikk på kjøkken for å hente et glass vann, og når jeg kom inn igjen sånn 20 sekunder etterpå satt hun og SNORKA :skratte: Så da ble det kvelden kjapt, hun var i sin dypeste søvn i senga si klokka 18.15 :natti: Blir ikke gammel jeg heller, er tett i all kanaler, kvalm og svimmel - her blir det tidlig kveld ja!! Kjære er på Jessheim av alle steder til imorgen, så det finnes virkelig ingen grunn for at jeg skal pine meg selv og holde meg våken særlig mye lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig dag med Liten: ---> :bolledeig: God morgen!!!!

:hoppendeglad::krangle::kose::hoppe::rasende::sur::skya::sinna::hoho::kjempesinna::hoppendeglad::hoppendeglad::nigo::rulle::cry3::natti: :sleeping:

Dette er meg nå: :daane: og resten av kvelden: :veslejenta:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En helt vanlig dag med Liten: ---> :bolledeig: God morgen!!!!

:krangle::kose::hoppe::rasende::sur::skya::sinna::hoho::kjempesinna::hoppendeglad::nigo::rulle::cry3::natti: :sleeping:

Dette er meg nå: :daane: og resten av kvelden: :veslejenta:

Og her har du litt :kaffekopp: og :sjokolade: så du er klar nå som neste dag også er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...