Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har seriøst verdens flinkeste 2 åring :nigo: Like tørr idag tidlig!! Hun våknet med et vræl rundt midnatt og bablet om en stor fisk hun var redd for :klo: Det tok litt tid før det gikk opp for meg hva hun snakket om..vi var på dyrebutikken igår, og der hadde de karper (sånne svære gullfisker) Når vi kom bort til karpedammen kom de svømmende bort og gapte med de svære munnene sine :haar: Så da ble det soving med mamma og pappa resten av natta - tett inntil :rodmer: Våknet av at hun strøyk meg på kinnet og hvisket at hun måtte tisse, da var klokka 7.30 :) Måtte det fortsette sånn :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, høres fantastisk ut! :rodmer: (her har vi hatt en litt mindre koselig natt, med A med feberfantasier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store planene om lørdagsspinning utgikk :sjenert: Belle måtte avlyse, og da lot jeg være jeg også...jeg sliter enormt med nakken nå om dagene, så det var egentlig helt greit å slippe å sitte fremoverbøyd på en sykkel :tunge1: Kjente litt på at jeg lot vær å gå når jeg hadde skiftet og egentlig var klar til å gå, men når en må ta smertestillende til frokost er det kanskje som kjære sier; like greit å la være :Nikke:

Liten har hatt forstoppelse i 4 dager (!!!) men idag løsnet det kan du si :daane: Jeg har aldri sett maken på mengder :hoho: Etterpå har hun vært helt :bolledeig::hoppe::sikle: og :spise: - stakkar, det har vært rimelig fullt i magen hennes! Håper hun snart finner ut at det er bedre å gå på do hver dag...i mellomtiden får vi holde magen hennes igang med hjemmelaga sviskesaft og lactulose :) Så slipper det ihvertfall å bli så hardt og vondt!

Ellers gikk natt nr 2 like bra som første natt uten bleier :nigo: Selv om hun endte opp i vår seng igår også pga mareritt..om fisken :dry:

Vi har spontankjøpt oss ny seng og nye puter idag :shoppe: Verdens beste seng og puter faktisk :opplyser: Tempur :hjerte: Gleder meg sånn til vi får den, selvsagt var det bestillingsvare - men den er verdt å vente litt på! Imellomtiden skal jeg sove godt med hodet på verdens beste hodepute :sove:

Gleder meg til kvelden er her, Liten sover og vi skal ha god mat og bare være kjærester :rodmer: Første helga på evigheter vi har uten store barn i hus!! Storesøster er hos mammaen sin og eldstemann har reist..tomt ble det, men litt deilig også :sjenert: Føler meg litt "stygg" som tenker sånn, men jeg mener ingenting vondt med det! Kjære sa det samme, og han er jo pappaen deres :fnise:

Nå; kveldsstell :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så prøvde vi oss på å gå på biblioteket idag :fnise: Tenkte det måtte være gøy for Liten som er SÅ glad i å lese bøker...så feil kan man ta :ler: Mulig mage-trøbbelet stakk kjepper i hjula for henne, men hun klarte helt seriøst ikke å sitte stille på fanget i mer enn 3 sekund :daane: Dessuten var hun mer opptatt av en baby (og ikke minst puppene til babyens mamma) enn bøkene :hoho: Så når vi hadde vært der sånn 20 minutter bestemte vi oss for å gå hjem igjen..lurt trekk, det var da magen begynte å fungere igjen :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at magen løsnet til slutt! Men bibliotek, ja...A elsker å lese, men jeg ser bare for meg en villmann som kaster bøker rundt seg og er bare helt :rasende: og :hoppe: . Sitte i ro, hva er det? :fnise:

Sorry for at jeg gav beskjed så seint ang trening. Forstår at det er kjipt å skifte ut av treningsklær når man allerede er kommet i dem, men mannen din har helt rett! Du har godt av en pause du også. :jepp:

Ha en deiligdeilig kjærestekveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at magen løsnet til slutt! Men bibliotek, ja...A elsker å lese, men jeg ser bare for meg en villmann som kaster bøker rundt seg og er bare helt :rasende: og :hoppe: . Sitte i ro, hva er det? :fnise:

Sorry for at jeg gav beskjed så seint ang trening. Forstår at det er kjipt å skifte ut av treningsklær når man allerede er kommet i dem, men mannen din har helt rett! Du har godt av en pause du også. :jepp:

Ha en deiligdeilig kjærestekveld. :klem:

Ja det var en sann lettelse :daane: Mest for henne selvsagt, men litt for oss også..ikke noe godt å se når hun sliter sånn, prøver og prøver men får det ikke til! Idag gikk det bra da, smurte vaselin i baken hennes og vips - null hyl og skrik :nigo: Thank God for Google :ler:

Ikke tenk på det da, som sagt så grudde jeg meg jo til å gå pga nakken - så det var like greit ;) Men det er den samvittigheten da vettu, og sånne tanker som "jeg trenger det jo"...:sjenert: Uforbederlig på det området ser det ut for :sukk:

Kose oss skal vi - og det før Liten våkner opp med mareritt :lur: Det er rundt 23 hun våkner, oppkavd og våt av svette...innen den tid skal jeg også ha vært både oppkavd og våt av svette - men av helt andre grunner enn mareritt :hoho:

Kos dere og nyt kjæretetiden i kveld :hjerte:

Det skal vi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:opplyser: Når man en dag ikke får dratt på trening, er det minst like bra med alternativ trening...! :lur::fnise:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens søteste ord for paprika? "Afika" :ler: Forresten heter venninna hennes i bhg også Afika (...eller Aarika som vi andre sier) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte du :klemmer:

ønsker deg en flott dag! Bra magen til Liten er bedre, ikke noe som er så ille som magevondt!! men veldig bra det har løsnet :hoppendeglad:

håper dere hadde en koselig kjærestekveld :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ein, to, fira, sess, sju, åtta, ni, TI" teller den lille skatten min og hopper rundt på trampolinen som en gal kenguru på speed mens hun teller på fingrene :hoho: Jenta er sprø, smart og uendelig vakker :hjerte: ...og kan drive mammaen sin til vanvidd - som hun gjorde igår! Idag har hun bare vært godheten selv, og atter en gang fått meg til å tenke at jeg kunne befolka verden alene :ler: Igår var det mer i banene "not in a million lightyears om vi skal ha en sånn til!!" :skratte: Problemstillingen skal-skal ikke er jo egentlig ikke tilstede, men tankene mine er der lell ;)

Superfantastisk fin dag idag, med evighetsbesøk av bestis og twinsa :hjerte: De lekte så utrolig gøy sammen, det merkes at de har blitt større de også (er 1 år nå!) Liten tulla og tøysa, og de to små skrattlo av henne :hoho: noe som bare helte bensin på bålet hennes - hun var helt sprø her :ler: På toppen av alt ble det knallvær her, så vi har vært ute hele dagen :strix: Fine fine fridagen!!

Imorgen formiddag skal jeg på spinning OG pilates - gleder meg! Kroppen har g-o-d-t av litt tøy og bøy, det er ihvertfall sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh sweet lord for en start på helga :daane:

Herved er ny fredagsrutine lagt inn; intervallspin og pilates :hjerte: Det var en stk knall spinning time (musikken that is, instruktøren vi hadde er ikke spinninginstruktør egentlig og det var tydelig :ler: Teknikk lizzm, hva er det?!) etterfulgt av en deeeilig (og faktisk litt tung) pilates time :trene: Hvor jeg har fått det fra at pilates er sånn strekke-time er jeg ikke sikker på, der gikk jeg på en smell gitt :hoho: Men for all del, bekkentrening/ kjernemuskulaturtrening trenger jeg i bøttevis!! Og den gode gode avslutningen på timen med pusting og tøying, jeg begynte nesten å gråte :hjerte: Så jo, dette gjentas! Og yoga streching skal også testes ut :)

Så kom jeg hjem til kjære og en superhappy Liten som fortalte at hun og pappa hadde sykla tur (!!!) :daane: Jeg bare :klo: hva skjer`a? Kjære sykler...:ler: Ikke hverdagskost som dere sikkert skjønner! Men åh så deilig at hun får den tida alene sammen med pappaen sin (OG jeg får tid til meg selv - dette er vinnvinn :nigo:) Jeg skal aldri jobbe fullt igjen :ler:

Nå sover hun tungt i vogna, og jeg? Jeg skal ta meg en evighetsdusj :strix:

Happy friday everyone!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...