Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Vi gleder oss til besøk i morgen! :strix:

Flinke Snuppa som snart er bleiefri da! Vi hadde tenkt å vente til griningen min var over, men så kom han inn i stua på torsdag "mi si ikke beia, mi si finna tusa, tissa do". Så jada. Da var det bare å finne fram trusene :ler:

Belle - jeg har masse positivt å si om å la dem bestemme selv ;) Hadde ingen uhell på fredag, to i går og et halvt i dag grunnet trege foreldre. Jeg så ikke for meg at det skulle være så lett.

Jeg må bare spørre siden jeg leste det her. Begynner nytt bhgår på jobben din også den 19.?

Vi snakkes i morgen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, nytt bhgår starter 15. august, men det er jo en torsdag så da har jeg fri ;) Jeg mener forresten vi har planleggingsdag den 14. I vår bhg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et par her hjemme som hun kan prøve. Så kan du se hvordan de ligger an i størrelsen. A er vokst ut av dem, men jeg husker ikke helt størrelsen. Skal finne ut av det og så kan jeg ta dem med på trening i kveld. :jepp:

Jeg VET at hun har det bra i bhg, ellers hadde jeg aldri klart det. En av hennes mennesker kommer i dag, men jeg skulle helst sett at kontaktpersonen hennes var der. Det er hun hun er tryggest på. Levering på fredag var greit for da leverte jeg da de skulle ut. Prøver å time leveringen til den første uteøkten, men de har jo ikke fast skjema nå i ferien så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen...når mannen sender melding om at han har prøvd å legge men hun vil ikke sove, og jeg kommer hjem og legger henne og hun sovner på et blunk :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 (!!) små truser ligger i en kurv, merket og klar til å ha med i bhg :nigo: Idag har hun sovet i vogna uten bleie, og det gikk kjempefint :) 5 minutter etter hun sto opp sier hun; "mamma, nå påmme tiss" og så beinsprang vi inn på badet :ler: Kjøpte Kiddyloo igår, og det var mye bedre for henne å sitte på enn bare doring!! Suksess i alle ender!!

Nå tordner og lyner det som bare juling her, vovvis er innestengt i buret sitt for han blir suuuuperstressa og ustabil av sånt vær - Liten sitter i sofaen og ser Franklin på dvd :hjerte:

Jeg? --> :husarbeid:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

50??? :daane: Hvor lenge er de estimert å vare egentlig...??

Her kom regnet også, har ikke hørt noe torden ennå, men med tanke på hvor lummert det har vært de siste dagene overrasker det meg ikke om det dukker opp. Jeg tenkte på paraplyen i dag morges, så tenkte jeg at det går sikkert greit, akk så feil jeg tok... :rolleyes: Så det blir nok festlig på vei mellom jobb og trening og mellom trening og hjem... :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må ha til å ta av om hun brått har mye uhell ;) Må jo regne med at det går med noen truser...også vasker jeg ikke truser det har vært bæsj i - de kaster jeg ;) Så da regnet jeg meg frem til at 50 var et passelig antall :ler:

Det regner trollkjerringer her også, skikkelig innevær!! Kos deg på trening, her er det treningsfri idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke, flinke Liten. Er en smule grønn av misunnelse. Føler jeg ikke gjør annet enn å skifte bleier. :ler:

Men det setet så jo helt genialt ut. A er redd for dosetet hun (selv om det er Minnie på), er derfor vi har brukt potten. Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

50 truser er nok et rimelig antall når man slutter med bleie, ja :ler:

Så bra at den nye dodingsen funker! Her har han fått det for seg at han skal slutte med doring også "ikke detta ne-i do, fali!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten nekter alt idag - hurra!! Ikke mat, ikke tissing, ikke sove :daane: Oh this will be a long long day...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble bedre..eller, vi tok en sykkeltur og tur til svømmehallen og etterpå la hun seg for natta :ler: 18.30 var det stille i huset - måtte det vare :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster er endelig på plass her hjemme :hjerte: ...og er SÅ fornøyd med klærne jeg kjøpte på Claire Kids (70!!! % avslag, så jeg gikk amok :ler:) Så vi har fortsatt lik smak i klær :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut. :nigo:

Æææ, det passer ikke med tilbud nå som vi liksom skal spare til nyhuset. :bond:

Jeg er forresten med på trening på lørdag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...