kisskissbangbang Skrevet 22. juli 2013 #2001 Del Skrevet 22. juli 2013 Hun høres altså så søt og herlig ut at jeg blir helt fnisete! Det er bra deilig med toåringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #2002 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Hun er et finfint lite menneske Godt nøgd med resultatet så langt Endret 22. juli 2013 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 23. juli 2013 #2003 Del Skrevet 23. juli 2013 Blir jo helt forelsket i det lille gullet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #2004 Del Skrevet 23. juli 2013 Det er ikke til å komme ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #2005 Del Skrevet 24. juli 2013 Oh what a day Eviglangt besøk av beste Belle og kidsa i strålende sommervær De to snellene våre leker så kjekt sammen, og minstejenta til Belle er jo direkte til å spise opp så blid og søt som hun er Prat, latter, kaffe, ferske boller, bading, trampolinehopping, tårer og bæsj på gulvet - it sums it all up gjør det ikke Belle?! Jeg e SÅ glad i deg og dine NÅ: grilling og øl i solveggen med mannen i mitt liv Han er amazing!!! Aim in løøøøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juli 2013 #2006 Del Skrevet 24. juli 2013 Bæsj på gulvet, indeed. Men ja, en helt fantastisk dag! (Håper du fremdeles synes at besøket vårt ikke var for eviglangt... ) Er SÅ glad i dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #2007 Del Skrevet 24. juli 2013 Dere kunne vært enda lenger for vår del Du må ikke tenke sånn, kjempekos å ha dere her!! Kom tilbake snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #2008 Del Skrevet 25. juli 2013 Intervallspinning mandag og intervallspinning idag Lykke og glede sier bare jeg!!! Rolig fin dag her hjemme idag, ingen andre planer enn litt grilling på ettermiddagen Liten har sovet godt og vært i storform Jeg har hatt sjansen til å slikke litt sol og oppdatere meg i bunka av glansa magasiner som har ventet på meg Småprosjekter i tiden fremover: rydde i skap og systematisere litt mer enn dagens kaos (), male toalett og gang, og bygge pallesofa I tillegg har vi refinansiert lånet på huset og lånt litt mer - så nå blir det endelig og omsider terrassebygging og ny varmepumpe + oppussing av toalettet i gangen Bedre rente og lavere månedskostnad fikk vi med på kjøpet, reduserer faktisk låneutgiftene med 4500 kr i mnd etter vi lånte mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. juli 2013 #2009 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvordan er det mulig?? Kanskje hvis dere låner enda mer, så blir det til slutt helt gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. juli 2013 Forfatter #2010 Del Skrevet 26. juli 2013 Banken hadde gjort en feil og ikke skilt den delen av lånet vi har kausjonist på fra resten...eller noe sånn Egentlig gir jeg balla i hvorfor, er bare dødsfornøyd med at alle tanker om at jeg muligens må øke til 80 % på jobb etter jul er som blåst bort Etter kjære startet med pappaperm har vi nemlig redusert inntekten vår med 60 % (mine 40% + hans 20 %) Men det løste seg jo med dette bankbesøket (lavere rente, ikke mer lån altså ) Sånn kan vi like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #2011 Del Skrevet 28. juli 2013 = Skapene våre trenger en opprenskning Blir så rotete når jeg rydder eneste Merkelig det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #2012 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg aner konturene av en bleiefri unge til barnehagestart Idag har hun ikke hatt ett eneste uhell, og hun har hatt på truse under kjolen (de andre dagene har hun bare gått naken under!) Det er da en skjønner at babyen ikke er baby lenger *stolt mamma* Er det ikke obligatorisk å feire med å lage en ny bleieunge da??????? Kjære bare --> *innovertiss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2013 #2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Innovertiss... Men så flink hun er da! Og så kjenner jeg at jeg blir litt misunnelig også. Ikke det at vi har kapasitet til bleieslutt nå (eller at jeg tror A er klar), men det hadde vært så deilig! Nå er det samlebåndsbleieskift. Forstår godt at du er stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #2014 Del Skrevet 28. juli 2013 han er ganske langt unna å ville ha en til...men jeg skjønner ham også Ja hun er flink Nå hadde vi jo noen dager der hun bare skulle tisse i gresset () sikkert noe med frihetsfølelsen det gav men nå er vi inne på rett spor igjen Hun har fortsatt bleie på når hun sover da, jeg vet ikke om tiden er inne for å slutte med bleie på natta enda...vi prøver oss på dagtid først, imorgen skal hun hvile også uten bleie Bleieslutt på en 2 åring krever nok mer av foreldrene enn bleieslutt på en 3 åring, jeg må jo følge henne hvor enn hun går så hun ikke sniker seg unna og bæsjer på gulvet En 3 åring kan en jo kommunisere enda bedre med...hun her nikker og sier ja, men jeg er ikke alltid sikker på om hun er helt med på det jeg snakker om allikevel Nå sitter hun i senga og roper "jil itte såva, jil værr våken, e itte tøtte" Jeje....det går seg somregel til, men hun kan være en nøtt å legge innimellom! Jeg driver og går inn og ut nå, tørker nesa som renner, stryker på magen som har vondt og gir tutt og kos på nytt...hun sovner vel tilslutt! Fikk forresten de nye skinntøflene fra Nøstebarn idag Liten har valgt de ut selv, grå med "bæ" på - og tok de rett på seg når vi åpnet pakken "Eg like dessa" sier hun fornøyd, og nekter omtrent å ta de av når hun skal legge seg! De er forholdsvis dyre (426 kr med frakt ) men det er de eneste tøflene som sitter bra på foten hennes og som hun liker å ha på seg - alt annet tar hun bare av..så da får de bare være dyre, jeg liker ikke at hun går uten tøfler i barnehagen Imorgen er første dag tilbake på jobb for kjære Gleder meg ikke akkurat, vi nyter å ha så god tid som vi har hatt nå..men han må tilbake nå, for å avløse de andre regionssjefene som skal ha ferie! Han har fortsatt 5 feriedager og 5 pappapermdager igjen, så forhåpentligvis kan Liten være hjemme så lenge at nytt bhgår er igang, etter 15. august...siden de jo skal omorganisere i bhg hennes, har jeg ikke lyst å levere henne i bhg før alt er på plass Så hvis alt klaffer tar kjære ut to av pappapermdagene han har tilgode fra ferieukene sine og er hjemme med Liten 12. og 13. august, så har mamma henne onsdag 14. også har jeg jo fri selv torsdagen og fredagen..da kan hun få begynne på mandagen, så får jeg ordne meg med en litt seinere vakt sånn at jeg kan ha god tid før og når jeg leverer henne...hun har jo hatt 2 mnd fri, og skal ha nye voksne på gruppa, så vi må nok regne med at det blir litt protester *gruerseg* Jeg må bare puste med magen og klare å takle det, sånn at min ro smitter over på henne...hvis hun merker jeg er skeptisk så er løpet kjørt Imorgen skal vi treffe ei venninne og dattera hennes på stranda, så sant det er vær til det da..idag har det jo regnet opp og ned og bortetter + blåst stikker og strå!! Det er sol nå da, så det er håp i hengende snøre Etter sol, strand og pølser på engangsgrill bærer det avgårde på trening med godeste Belle før kvelden avsluttes med Pys sitt nurk i Ergoen Fin mandag i vente med andre ord :happy: Hvis bare den ungen kan sovne og kjære kan komme hjem så jeg kan gå og sole meg *ventevente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2013 #2015 Del Skrevet 28. juli 2013 429 kroner? (Ellerhvadetnåvar) Har du prøvd shoeszoo sine fra ebay? De er jo en smuuule billigere. Skjønner at du gruer deg til bhgstart altså. Gruer meg til i morgen allerede, men som du sier må jeg bare prøve å være rolig og smile og si "jippi! Barnehagen" osv. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #2016 Del Skrevet 28. juli 2013 Nei de har jeg ikke prøvd, men vi har prøvd alt som er av skinntøfler fra div. butikker her...Shoeszoo? Jeg får sjekke..er de skinn eller fake? Uff, er det fortsatt like vondt å levere A? Når kommer hennes voksne tilbake da? Prøv å være rolig og trygg, det smitter over!! Du trenger ikke å være overentusiastisk heller, for det gjennomskuer hun fort at ikke er ekte Men hvis du faktisk føler deg trygg på at hun har det fint i bhg - prøv å tenk på det, så kjenner A det Det er fææælt å gå fra de når de hyler og strekker armer etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. juli 2013 #2017 Del Skrevet 28. juli 2013 Her har du shoeszoo http://www.shoeszoo.com/servlet/StoreFront Vi har også brukt de, veldig gode. Gratulerer med en bleieløs snuppe på dagtid. Her er Vesla bleiefri på natt nå (vært det ca 1/2 år) og det ser ut til at vi er ferdige med uhell også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2013 #2018 Del Skrevet 28. juli 2013 Er det bare vi som ikke bruker tøfler i barnehagen...? De sa i fjor høst at vi kunne ha med hvis vi ville, men det var absolutt ikke noe must. Men så har de gulvvarme i hele barnehagen også da, det har kanskje med det å gjøre? Høres ut som en deilig dag dere har i vente i morgen! Hvis bare været vil det sånn, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #2019 Del Skrevet 28. juli 2013 Hm..de ser jo veldig fine ut...men det syntes jeg om Melton sine også, og de var helt fæle på Ikke fikk vi bytte de inn igjen heller siden hun hadde gått med de på Hvordan skal man ellers finne ut om ting passer da??? Men disse var jo såpass rimelige at jeg kan kjøpe et "prøve-par" Hvilken størrelse må jeg ha da, her er det jo i mnd og år, ikke skostørrelse Hun bruker tøfler i bhg så hun ikke skal skli så lett! Jeg vet hun kan bruke antisklisokker, men jeg har tilgode å finne sånne jeg synes er fine Synes alltid de har masse mønster på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. juli 2013 #2020 Del Skrevet 28. juli 2013 Shoeszoo sine oppgir lengde på tøflene om du går inn på et par, og da er det "bare" å måle foten til den lille..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå