Diddles Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #3321 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) ... Endret 5. oktober 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. oktober 2015 #3322 Del Skrevet 4. oktober 2015 Å, vennen. Jeg forstår veldig godt at du ikke klarte å være der lenger. Av og til er det kjøpt å bo i en såpass liten by som vi gjør. Menneskene man absolutt ikke vil treffe er plutselig over alt hele tiden. Hvordan gikk middagen? Forstår godt om du skulket den også jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #3323 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) ... Endret 5. oktober 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. oktober 2015 #3324 Del Skrevet 4. oktober 2015 Åh, kjære deg! Skjønner SÅ godt at du stakk og grining på en fjelltopp hørtes HELT perfekt ut i den situasjonen. Håper resten av kvelden har vært ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2015 #3325 Del Skrevet 4. oktober 2015 Wow, du er imponerende tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #3326 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Åh, kjære deg! Skjønner SÅ godt at du stakk og grining på en fjelltopp hørtes HELT perfekt ut i den situasjonen. Håper resten av kvelden har vært ok! Wow, du er imponerende tøff! ...oppretter blogg jenter - sender link! Endret 5. oktober 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 5. oktober 2015 #3327 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg synes også du er helt imponerende sterk oppi dette her. Og at du er kjempeflink til å velge lure strategier for deg selv! Jeg er imponert! Hvis du føler for det har jeg veldig lyst til å følge deg videre i bloggform, men det er helt greit hvis du vil være litt mer privat der altså Ønsker deg uansett en fin mandag og håper du får en god start på uken, alt til tross. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 5. oktober 2015 #3328 Del Skrevet 5. oktober 2015 Kjære fine Diddles! Fy søren så sterk du er! det kan virkelig ikke være enkelt å jobbe seg gjennom en slik krise i ekteskapet. Men til tross for at dette er beintøft synes jeg du takler det på en god måte. Jeg har fulgt deg her inne i lange tider og du er en fantastisk person som stiller opp for alle andre, både i det virkelige liv og her inne. Og jeg håper virkelig at din kjære vet hva han kan risikere å miste ved å gjøre et slikt utilgivelig feiltrinn. Jeg vil gjerne følge deg videre på blogg kjære deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #3329 Del Skrevet 6. oktober 2015 Takk fine Vet ikke det, om jeg egentlig er verken sterk eller tøff..føler meg liten og naken for tida Men godt å vite at andre har et annet bilde av meg da!! Igår tok vi middagen vår med oss opp på en "fjelltopp" her! Vi pakket stormkjøkken, pølser og tilbehør i sekken og trasket avgårde Liten er så glad i å gå tur i fjellet - så sant det ikke blir for langt vel og merke - dette er akkurat passe langt Med kjempefin utsikt over byen og sola varm og god i ryggen hadde vi en fin stund sammen der oppe Viktig å gjøre sånne ting, viktigere enn noen gang!! Idag skal det vaskes her, så må vi pakke til torsdag også skal jeg på linsekontroll og til samtale med sjefen i ettermiddag..kjenner jeg må gå meg en eviglang tur først bare..Liten er i bhg og mannen sover, så når mobilen er opplada så tar jeg meg en tur for meg selv! Medisin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 6. oktober 2015 #3330 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så koselig med middagen på en fjelltopp!! Håper dagen har gått greit, særlig de tingene du ikke så frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2015 #3331 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Hei! Snikleser melder seg. Jeg har regelmessig lest i dagboken din ganske lenge egentlig. Vet ikke hvorfor jeg ikke har gitt et lite pip. Er jo greit å vite hvem som leser i dagboken en skriver i, så nå vet du det Til slutt må jeg bare si at jeg synes du er utrolig tøff! Jeg kjenner igjen det der opp-og-ned-opplegget når man er i en slik krise. Slik har det vært for meg også. Heldigvis kan man vel si, for man blir jo smågal hvis man skal kjenne på de vonde følelsene hele tiden. Antar du ikke vil snakke så mye mer om det i dagboken din siden du har opprettet blogg, men ville altså bare si at du virker veldig sterk. Men at det også er viktig å la seg falle litt sammen i en slik tid. Slik at en får skikkelig utløp for følelsene sine. Klem fra meg Endret 7. oktober 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 8. oktober 2015 #3332 Del Skrevet 8. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter #3333 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hei Teriyaki Velkommen inn i bergogdalbane-verdenen min Lots of ups and downs, så hold deg fast Kan jo skravle litt (mye) her inne selv om jeg har blogg Siste kvelden i Stonehaven ikveld..vi har hatt noen fine dager her tross alt styret i forkant! Vi har fått masse tid til å _puste_, virkelig puste inn..frisk god sjøluft, strålende sol og en Liten som er superhappy Det er sånn veldig VELDIG rolig her!! Bare lyden av måkeskrik og bølgeskvulp Vi bor på ShipInn, anbefales virkelig om en skulle forville seg hit God mat, fin utsikt!! Her i Stonehaven finnes ca ingen shoppingmuligheter,og det er null uteliv - bare fred og ro, masse frisk sjøluft og koslige skotter som drikker øl til alle måltider Aberdeen ligger en 20 minutters togtur unna, så der har vi vært idag..Ellers har vi lekt på stranda, gått turer langs havet og besøkt Dunnottar Castle (der jeg og Liten hoppet og sprang opp og ned en million trappetrinn, så rumpe, lår og legger skriker idag ) Liten har funnet seg ei lita venninne her, Francine på snart 4 år Så de har lekt sammen både torsdag og igår - superfint å se på; de prater og leker i vei, ingen av de forstår hva den andre egentlig sier - men det betyr visst ingenting Mammaen til Francine sa igår at vi virket som et sånn "picture perfect happily ever after couple" og jeg bare --> og tilslutt Hun skulle bare visst! Hehe..vi er ikke så mye det egentlig, men vi fungerer jo fint sammen tross alt, for all del! Vi har pratet veldig mye etter Liten har lagt seg om kveldene, vi er flinke å snakke sammen..eller, dette tar jeg credit for; JEG er flink til å få oss til å snakke sammen Idag har vært vanskelig for meg, noen dager er det bare sånn..jeg våkner og vil egentlig bare bli under dyna..! De dagene vil det nok være en del av i lang tid fremover...... Nå skal vi snart ned og spise middag! Jeg har lyst på noe fra grillen ikveld, fordi da får jeg salat til..ca ALT er frityrstekt her, og spør du etter grønnsaker er alt du får en liten skål med erter og 3 skiver tomat Magen min er helt i sjokk, jeg spiser jo _aldri_ frityrstekt mat!! Sånn sett er det greit å komme hjem, til et normalt kosthold..ellers kunne jeg vel tenkt meg å bli her lenger! En god til de som måtte stikke nesen innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3334 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hjemme igjen! Det har vi vært noen timer altså, det tok jo bare 1 time å fly fra Aberdeen til Stavanger Litt blandede følelser rundt det å være hjemme, det er jo litt godt også å ha vårt og våre rundt oss, samtidig som vi begge fint kunne tenkt oss å flytte et år utenlands nå for å få ting litt på avstand..nå er ikke det så aktuelt at det gjør noe, men det er lov å drømme?! Godt var det ihvertfall å kunne gå ut blant folk uten skuldrene oppunder ørene... Har pakket ut og sånn, fått litt orden på huset - resten får bare være! Kjenner jeg har sånn skikkelig lyst å slenge beina på bordet og gå bananas i alle Jakten på kjærligheten- og Farmen-episodene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2015 #3335 Del Skrevet 11. oktober 2015 Velkommen hjem! Forstår godt at det er litt bittersøtt å komme hjem. Borte bra, men hjemme best er det jo noe som heter, men så er det jo også her hjemme vi har våre spøkelser. Jeg har to tv-serier som jeg virkelig hater i denne verden, og det er Jakten og Farmen. Ser første episode av Banshee nå forresten, husker at dere så på det? Dødskult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3336 Del Skrevet 11. oktober 2015 Spøkelsene våre ble jo forsåvidt med oss til Skottland, så sånn sett nytter det jo ikke å flytte heller Men den følelsen av at "her er det ingen som vet noesomhelst om oss var helt god!! Hahaha, hjernedød underholdning for tida er bare --> Men Banshee ja, det er kult! Herregud, det er jo ingen av karakteren i den serien som ikke er fullstendig sprøyte gale (bortsett fra de politifolka vel og merke, men det er jo sånn 3 stykker...resten er helt wacko!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3337 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Mannen gikk forresten bananas på den ene Viselgeraltmellomhimmelogjord-butikken som var i Stonehaven og kjøpte med et lass med Yankee-candles Jeg måtte fortelle ham at det var litt bekymringsverdig at han er blitt så opptatt av lys, og da spesielt luktelys Ikke særlig mandig! Men kanskje det er like greit Det lukter godt her hjemme nå da Endret 11. oktober 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 11. oktober 2015 #3338 Del Skrevet 11. oktober 2015 Velkommen hjem! Skjønner godt at det er litt blanda følelser, både rundt det å være hjemme og det å være borte. Men det går seg nok til relativt raskt skal du se. I hvert fall når du er så flink til å stå i det som du er. Høres ut som en god plan for kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2015 #3339 Del Skrevet 11. oktober 2015 Mhm. Jeg tenkte vel helst på de fysiske spøkelsene, som gjerne tar kontakt på diverse måter. Åååå, Yankee Candle. Jeg elsker YC-lys. Kanskje jeg skal finne frem et av høstlysene? Ja, det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #3340 Del Skrevet 11. oktober 2015 Velkommen hjem! Skjønner godt at det er litt blanda følelser, både rundt det å være hjemme og det å være borte. Men det går seg nok til relativt raskt skal du se. I hvert fall når du er så flink til å stå i det som du er. Høres ut som en god plan for kvelden! Takk Jo det går seg nok til Mhm. Jeg tenkte vel helst på de fysiske spøkelsene, som gjerne tar kontakt på diverse måter. Åååå, Yankee Candle. Jeg elsker YC-lys. Kanskje jeg skal finne frem et av høstlysene? Ja, det gjør jeg. Åh, de ja..nei de ble ikke med til Skottland - takk gode Gud Skulle nå faen meg møtt på det i gatene der - da tror jeg jeg hadde gått rett i bakken!! Tjihi, jeg husker det at du er en Yankeelightkinda`girl Gå og finn frem et av høstlysene dine du På fatet mitt står "Fireside treats" og brenner så fint Jeg er enig med mannen i at det er ekstra godt å tenne lys nå for tida...selv om jeg er litt bekymret for at det er så viktig for ham at de lukter i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå