Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kjefte: Du har IKKE tjukkaskropp! *streng* Du er kjempefin. :sexy:

Men en sånn dag, ja. Jeg hadde en sånn morgen, trodde hodet skulle eksplodere. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg kan være motivasjonsbuddyen din sånn som før en gang? :sjenert::kose: Er på regime selv om dagen, så går gjerne veien med deg!!

Ja takk :nigo: Godt å ha noen som holder meg i nakken ;) Mistet litt troen på at jeg noen gang kommer til å bli fornøyd med meg selv igjen men..litt høye krav visst..Belle sier jeg ikke kan sammenligne min soon-to-be 33 år gamle kropp med den jeg hadde for 10 år siden :hakeslepp: Hørt på makan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Du har IKKE tjukkaskropp! *streng* Du er kjempefin. :sexy:

Men en sånn dag, ja. Jeg hadde en sånn morgen, trodde hodet skulle eksplodere. :daane:

Jo det har jeg :sjenert: Men takk for at du er så snill :klemmer:

Dagen ble bedre..det måtte den jo :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her går det opp og ned, ser jeg... Heier på mer opp fremover! :hoppe:

Hva da PMS? :hoho: Denne mnd har det vært helt jojo, et lite øyeblikk der trodde jeg nesten at jeg var gravid.. :daane:

Kjære er i Oslo på Roger Waters-konsert med 2 kompiser så jeg har huset for meg selv :) ..eller, dvs; Liten er her jo selvsagt, med hele seg og litt til :ler: Men akkurat nå for tida er hun et gull å legge, så jeg har lange kvelder til å gjøre ikkeno`på :nigo: Hun er et gull ellers også, etter vi kom inn i den gode gamle tralten har hun vist seg fra sin beste side :hjerte: Jenta trengte bare rutinene sine tilbake..hvem sa vanedyr??

At vi skulle ha ei bleiefri jente i en alder av 26 mnd hadde jeg aldri trodd - men det har vi faktisk :hoppe: Hun har kun hatt 1 uhell i bhg til nå, og det var rett og slett den voksnes feil; hun trodde nemlig at hun hadde bleie på, og reagerte ikke når Liten sa "eg må tissa do" :klaske: Utover det har hun vært tørr hver dag, og vi er grisestolte!! Hun er tørr på natta også, men der avventer vi bittelitt og lar henne ha på bleie en stund til! Enn så lenge ønsker hun å ha på bleie på natta selv også..Hun sier jo ifra når hun må tisse på natta, så sånn sett kunne jeg sikkert bare pakka bleiene vekk..men jeg vil ikke det skal bli for overveldende for henne, hun har skiftet gruppe og voksne i bhg, det er overgang nok for nå! Så dumt hvis det blir en masse med uhell plutselig også blir det bare nederlag...eller tenker jeg helt feil? Hun våknet akkurat og sa ifra at hun måtte tisse, holdt seg til vi fikk av pysj og bleie og sovna igjen idet jeg la henne ned i senga :daane: Det er nesten så jeg tror jeg drømmer!!

Første dag på ny gruppe i bhg igår, og det gikk rimelig greit det altså! Var nok verre for mammaen som progiserte sine følelser over på dattera :sjenert: Liten felte noen tårer fordi hun likte ikke å ha fått ny plass i garderoben og nytt skap ("eg jill itte ha dessen min der!!") og prøvde å flytte klærne sine inn i det gamle skapet :fnise: Jeg hadde god tid under leveringen og ble med inn på avdelingen, satt der til hun fattet interesse for lekene før jeg sa hadet..med gigaklump i halsen fordi Liten var så sår ovenfor de andre små - de tok jo bare lekene rett fra henne! Hun er jo vandt til eldre barn som omgås henne annerledes..men det hadde visst gått seg veldig til..og idag var det bare fryd etter jeg var ute av syne (hun gråt når jeg gikk, fikk en sms 5 minutter etter at hun var i full lek ;)) Så alt i alt vellykka, kjekke voksne også!!

Jeg har begynt på jobb også :bond: Må si jeg har nytt ferielivet til de grader, og var ikke litt klar engang for å begynne igjen :flau: Men det har egentlig vært veldig greit å komme tilbake, til ny ped.leder og mindre barnegruppe!! 3 dagers-uker fortsetter jeg jo med også, så jeg skal ikke syte for mye over å jobbe igjen :ler: Dagene mine på jobb går rimelig fort............men det gjør jammen ettermiddagene også - trening f.eks, det har vi ikke fått til :sjenert: Hvis kjære hadde vært hjemme mandag så hadde jeg nok klart det, men han var ikke hjemme før 20.30, så det var dagens unnskylding :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Innom med en morgen :klemmer: til deg! Hvilke dager er det du har fri i uka? Håper dagen blir fin og at du koste deg alene hjemme i går kveld! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I :hjerte: morgen :klemmer:!!

Jeg har fri torsdager og fredager, og idag kommer kjære hjem - så ikveld blir det spin intervall :nigo: Gleder meg!! Inspirert av deg har jeg kjøpt havregrøten du sendte bilde av og skal prøve å lage den på bare vann...før trening! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten forteller at hun har lånt bleie av ei jente i bhg når hun skal sove...jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :klo: Jeg tenker det er rart hun sier sånt om det ikke er sant, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal angripe det! Blir rimelig forbanna om de tar bleie på henne i bhg uten å spør oss :kjefte: Hun har jo slutta med bleie på dagtid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er å gå over streken! Høres ut som noe som er litt for komplisert til at en toåring kan dikte det opp, men man vet jo aldri.. Du får høre med dem! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I :hjerte: morgen :klemmer:!!

Jeg har fri torsdager og fredager, og idag kommer kjære hjem - så ikveld blir det spin intervall :nigo: Gleder meg!! Inspirert av deg har jeg kjøpt havregrøten du sendte bilde av og skal prøve å lage den på bare vann...før trening! ;)

Oj, nå ble jeg litt nervøs, får håpe det går greit og at mitt råd ikke ødelegger din trening... :sjenert: Lykke til og kos deg på intervallspin! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Liten forteller at hun har lånt bleie av ei jente i bhg når hun skal sove...jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :klo: Jeg tenker det er rart hun sier sånt om det ikke er sant, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal angripe det! Blir rimelig forbanna om de tar bleie på henne i bhg uten å spør oss :kjefte: Hun har jo slutta med bleie på dagtid!!

Det hadde jeg nevnt for dem når du leverer på mandag. Slikt skal ikke skje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en melding og fikk en koselig telefonsamtale i retur ;) Det var delvis sant; hun hadde fått på seg bleie her om dagen fordi hun ba om det når hun ikke klarte å bæsje på do! 2 minutter etter hadde de tatt den av igjen, fordi hun ombestemte seg :tunge1: SÅ, da er det rydda opp i :nigo:

Nå: :trene: med havregrøt i magen...kjenner nå at det ikke var lurt, jeg har mageknip så det holder!! Men, det er bare å fortrenge det - intervall here I come!! Spin awayyyy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, trening unnagjort - samvittigheten er alltid på topp etter det :nigo: Finfin intervalltime, siste timen med den musikken og løypa, på mandag er det ny timeplan, ny musikk og nye løyper :nigo: Det gledes!! Selv om jeg digger musikken på akkurat denne timen da, det skal sies :danser:

Dagens økt:

Spin intervall 45 min

Gj. snittspuls: 81 %

Maxpuls: 92 %

Kcal: 466

:tommelopp: Jeg er nøgd, spesielt siden jeg i utgangspunktet var skeptisk til å gå..med mageknip og en porsjon havregrøt som lå tungt i magesekken! Det tok seg opp når jeg kom meg over 86 % i puls, da ble det litt lettere :)

Kom hjem til en sengeklar Liten :hjerte: Jeg digger denne ordningen med at jeg trener og han gjør henne klar så det bare er for meg å lese og synge :biggrin: Inatt sover hun uten bleie for første gang, på eget initiativ :daane: Hun var bestemt på at bleie trengte hun ikke!! Så det så......Jeg har redd opp en ekstra dyne, lagt klar nytt laken og tisselaken og er beredt på uhell :ler: Men til nå har bleia vært tørr hver natt, så det kan gå kjempefint!!

Kjære er på øving, jeg skal krølle meg oppi sofaen og late som huset er ryddig :hoho: Fikk vasket stuegolvene idag, men etterpå har Liten rota verre :bond: Lekene oppi kassen og lukker øynene for kleshaugen - den skal han som har permisjon imorgen få ta når Liten sover :ler: Da skal nemlig jeg sole meg!! Ah....fint! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Ah, trening unnagjort - samvittigheten er alltid på topp etter det :nigo: Finfin intervalltime, siste timen med den musikken og løypa, på mandag er det ny timeplan, ny musikk og nye løyper :nigo: Det gledes!! Selv om jeg digger musikken på akkurat denne timen da, det skal sies :danser:

Dagens økt:

Spin intervall 45 min

Gj. snittspuls: 81 %

Maxpuls: 92 %

Kcal: 466

:tommelopp: Jeg er nøgd, spesielt siden jeg i utgangspunktet var skeptisk til å gå..med mageknip og en porsjon havregrøt som lå tungt i magesekken! Det tok seg opp når jeg kom meg over 86 % i puls, da ble det litt lettere :)

Kom hjem til en sengeklar Liten :hjerte: Jeg digger denne ordningen med at jeg trener og han gjør henne klar så det bare er for meg å lese og synge :biggrin: Inatt sover hun uten bleie for første gang, på eget initiativ :daane: Hun var bestemt på at bleie trengte hun ikke!! Så det så......Jeg har redd opp en ekstra dyne, lagt klar nytt laken og tisselaken og er beredt på uhell :ler: Men til nå har bleia vært tørr hver natt, så det kan gå kjempefint!!

Kjære er på øving, jeg skal krølle meg oppi sofaen og late som huset er ryddig :hoho: Fikk vasket stuegolvene idag, men etterpå har Liten rota verre :bond: Lekene oppi kassen og lukker øynene for kleshaugen - den skal han som har permisjon imorgen få ta når Liten sover :ler: Da skal nemlig jeg sole meg!! Ah....fint! :fnise:

Hmm, suksess med modifikasjoner da med andre ord... Men glad du fikk en god økt på sykkelen til tross for mageknip! Jeg håper jeg har like god samvittighet når klokka nærmer seg 17 i dag! For i går var det besøk hos fadderbarnet og masse god middag som var planen... Ikke rart du ikke fikk noe motivasjonsbilde fra meg... :skratte:

Håper natta gikk bra for Liten og at hun var like tørr da hun våknet i dag tidlig! :jepp: Kos deg med fri og falsk :sol::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...