Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Neeeeei, en sånnen intervalltime. :grine: Tenker enda på den første intervallen vi var på jeg altså, den var best! Men jeg er med på torsdag! :5: (Jeg liker forresten hoiingen din og andre sin, men klarer bare ikke å gjøre det selv. Er for opptatt med å puste jeg. Rart at jeg skreik så mye under fødselen med M egentlig. :hoho:)

Så utrolig deilig legging da! Her må vi bare klappe henne på hodet og gå ut (og da sovner hun med en gang), ellers blir hun helt bøllete og rampete og :hoppendeglad: og umulig å få til å sove. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde vært der :jepp: du var det eneste som mangla!! Ellers var vi en hel gjeng som har gått på samme timene i åresvis, så det var skikkelig kult :nigo: Hoiing kommer etterhvert, nå har du jo fått både sko og bukse, så nå er det bare hoiingen som mangler :ler: Bruker ikke så mye pust på det :klo: Men jeg er jo skyhøy på adrenalin da, det kommer bare helt av seg selv, klarer ikke la være å hoie litt..og glise, banne og le :fnise:

Leggingen til Liten er stort sett alltid kos :hjerte: unntatt de gangene det ikke er det da :blink: Hun er jo så kosejente at noen ganger tar det sånn av med stryking at hun må stoppes - for hun glemmer å sovne :hoho: Deilig med kort legging slik dere har også da, blir litt mer kveld av sånn legging enn sånn som vi har noen ganger...men stort sett tar det ikke mer enn 15 min fra hun legger seg til hun sover da, det er bare jeg som digger å sitte der inne og nyte stillheten og det fredelige ansiktet hennes :rodmer: De finast eg veit :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hoiing på spinningtime...??? :klo: Skjønner dette må være en kulturell greie... :fnise:

Høres ut som dere koser dere veldig ved leggetid altså (untatt de gangene dere ikke gjør det :ler: ) Håper Liten fortsatt er frisk og at hun får en fin barnehagedag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så innmari misunnelig når dere skriver om spinning og intervall..! :daane: Høres nydelig ut! ;)

Hold ut.. ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

:sukk: det føles meningsløst ut å være hjemme uten Liten :grine:

Men jeg tror du har godt av det...! ;) Dessuten er det bra med en liten tilvenning etter ferien :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoiing på spinningtime...??? Skjønner dette må være en kulturell greie...

Høres ut som dere koser dere veldig ved leggetid altså (untatt de gangene dere ikke gjør det ) Håper Liten fortsatt er frisk og at hun får en fin barnehagedag!

Hehe, som i WOOOHOOOOOOOO :ler: Da er det gøy da :bolledeig:

Blir så innmari misunnelig når dere skriver om spinning og intervall..! Høres nydelig ut!

Hold ut..

Skjønner jeg godt, jeg var helt sjuk etter trening når Liten ble født :bond: Så gikk det over :hoho: Men nå er jeg omsider skikkelig igang igjen, og nå er det g-ø-y og ikke bare slit og stress sånn det var i starten når jeg begynte etter fødselen :biggrin: Du spreka er vel snart igang med trening tenker jeg ;) Gi det et par mnd så tenker jeg....

Jeg holdt ut :fnise:

Men jeg tror du har godt av det...! Dessuten er det bra med en liten tilvenning etter ferien

Hvorfor sier alle at jeg har godt av det? :klo: Skjønner ikke det jeg :fnise: Neida jeg bare tuller!! Jeg vet at alenetid er sunt og godt, men jeg klarer ikke å nyte alenetid når hun er levert i bhg...det er annerledes når hun er med kjære eller foreldrene mine :sjenert: Bhg er liksom..sistevalget..fordi jeg må!

Sånn bortsett fra det, så må jeg si at dette var lurt :jepp: Hun grein endel når jeg gikk, men snille ansatte sendte mms med solstråle-Liten i sandkassen etter en liten stund :hjerte: Det roet mammahjertet ganske mye!! Så jeg fikk shoppet enda mer sokker og truser - bombesikker på at jeg kom til å hente et lass med vått tøy...best å gardere seg ;) Men når jeg hentet hadde hun på seg de samme klærne som når jeg leverte :overrasket: Ingen uhell, og hun hadde gitt beskjed hver gang hun skulle på do *stolt mamma*

Når vi kom hjem hadde vi skikkelig kvalitetstid; gikk lang tur med Buster mens Liten spiste skiver og fortalte om dagen sin, lekte i sandkassen, hoppa på trampolinen og bygde med klosser :hjerte: Ni-koste oss rett og slett!! Det gjør vi altså hver dag, men jeg klarte vel å legge hele sjela mi i det mer enn jeg gjør når hele dagen er sånn på hennes premisser :sjenert:

Ikveld skal jeg ut og drikke øl - på en tirsdag :ler: Gale kvinnemenneske!! Gleder meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Barnehagen er liksom sistevalget for meg også, selv om jeg vet at han har det kjempefint. Og det er jo greit å ha noen og leke med :)

Vi fikk framskyndet en myk oppstart med noen dager. Mammahjertet mitt har superdårlig samvittighet, men det blir jo bra ;)

Vi mammaen altså, tullehøner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har egentlig det :sjenert: Det er bare en av de dagene...når jeg er lei av å stå på pinne for alle, tilogmed for de som egentlig er istand til å ordne det meste selv :dry: Sikter da til de to eldste kidsa, som sikkert ikke tenker over hva de holder på med :sukk: Storesøster har vært hjemme idag, med besøk..de er 11 år og kan strengt tatt klare det meste selv, men det har vært mas og gnål og rot med de fra ende til annen :bond: "Det er på tide du tørker støv inne på rommet mitt, hyllene mine er kjempestøvete" sa hun når jeg hadde levert Liten i bhg idag :daane: Eh, det er da din jobb sa jeg..da svarte hun ikke! 5 minutter etterpå skulle hun vaske i lekehytta, og klarer jo ikke å finne noenting selv :kjefte: "Hvor er bøtta? Kan jeg ta den blå filla eller skal jeg ta en annen?? Hvor står såpa? Er det salmiakk jeg skal bruke??" og så, 10 minutter etterpå; "nå er jeg ferdig, jeg bare setter alt her (rett innenfor ytterdøra) jeg" :klo: Ja for bøtter har jo føtter og kan tømme seg selv....:klaske: Hun ble fint nødt til å ordne opp etter seg, men gjorde det ikke uten sukk, off og stønn!! Så skulle hun skifte på marsvinet sitt (som er her på 4. uka på "ferie") - noe hun har gjort 3 ganger i uka i over et år nå...Plutselig visste hun ikke hvordan hun skulle gjøre det heller, og når jeg da spør henne hva hun egentlig holder på med nå så tilter hun helt og stritter alt hun kan med piggene "Jaah, jeg vet jo ikke hvordan dere gjør det her med marsvinet" Jeg bare; "1-2-3-4-5-6-7-8-9-10" :plystre: Så henter jeg Liten i bhg og kommer hjem med henne..en halv time senere kommer Eldstemann inn dørene. "Er det snart middag? Jeg skal på trening" sier han og kommer inn på badet der jeg står til knes i hans skittentøy fra 14dagers-kompis-heisa-turen hans :roll: Eh....sier jeg bare...Han vet godt vi spiser halv 5 når kjære kommer hjem...så jeg svarer rolig at det er mat når pappa kommer.som vi pleier."Da slenger jeg meg på senga litt, vekk meg når det er mat!" kommer det kontant! Jeg bare :overrasket: og :dry: og fortsetter å kaste klær inn i vaskemaskinen med Liten hengende, hylende i kjolekanten...på vei gjennom kjøkkenet tilføyer han "fint om den blå skjorta mi er rein og tørr til imorgen!" Og inni meg har det eskalert til :rasende: men jeg biter tenna sammen...Etter det har Storesøster hatt kommentarer som bl.a "idag var ikke middagen så god som den pleier" og "hva har du egentlig gjort på idag, det er jo ikke akkurat reint her! Syns du sa du skulle vaske jeg" :hakeslepp:

Jeg tror Eldstemann luktet lunta, for han tok plutselig Liten med seg ut i sandkassen :daane: Jeg begynte å grine! Det sier litt....Og etter Liten var lagt (også min jobb..mens nabojenta hadde grillfest utenfor rommet til Liten og den jævla hunden deres satt og ulte som en ulv :bond: Lett for meg!) har Storesøster faktisk ikke mast om noenting! Så..de har kanskje godt av å se meg litt stram i maska..ikke bare smilende og "ja og ha, jeg ordner!"

Seriøst, jeg har skuldrene oppunder ørene, stresshodepine og en tåre-klump i magen på størrelse med en fotball...Jeg savner bestis så det gjør vondt langt inn i sjela, men hun er på svigersbesøk og båttur, og er utenfor rekkevidde...Søs er på ferie og bestis 2 ligeså...Jeg.får.ikke.puste!

På toppen av alt er svigermor på vei "ned" og høvler over kjære så fort hun får en sjans :grine: Jeg holder meg milevis unna!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det var da litt av noen kommentarer de kom med! Men godt du satte dem på plass. Som du sier, hverken du eller dem har godt av at du står på pinne for dem hele tiden. Men sånne dager, ass. Skikkelig pyton! :kose: Rop ut om du trenger litt lufterom. Jeg (og M som omtrent henger konstant i puppen for tiden) er her for deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Å herregud, jeg hadde slått tror jeg :ler: Godt de tok til fornuft etter hvert, for sånn går det ikke an å oppføre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant meg selv igjen på toppen av et lite fjell, sittende og se utover byen vår i solnedgang med Tom McRae på øret :hjerte: Bare pustet og var...

...og så en lang god prat med kjære - det ordner seg dette også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin torsdag, ca en million ganger bedre enn igår :hoho: Blide og hjelpsomme-isj unger var med en liten tur ned på kaien for å kjenne på folkelivet, spise is og varme skillingsboller (omg :sikle:) Storesøster fikk sånn trådflette i håret og var storfornøyd :biggrin: Mammaen kom hjem fra varme strøk idag, og kom og hentet henne (og marsvinet :nigo:) rundt kl 14, så da gikk jeg og la meg i senga der Liten lå og sov :hjerte: Vi sov helt til kl 15.15, så hun sover ikke for natta enda for å si det sånn :ler: Det var pappa som skulle lese ikveld, det er jo alltid like spennende hvordan det ender :tunge1: Men vi får nå se..så lenge jeg har fått kaffien min så kan jeg gjerne sitte der inne i mørket og dille med håret hennes jeg :hjerte:

Trening med besteste Belle i ettermiddag, på en heidundrende intervallspinning :trene: Det var tungt som fy, sleit med å trekke pusten dypt nok og melkesyra pumpet vilt i lår og legger :daane: Med alt det gruff jeg hadde innabords måtte jeg bare presse meg selv maksimalt, jeg vet det hjelper!! Så jeg sier meg bra fornøyd med dagens økt, og gleder meg til en roligere time på lørdag ;) Fikk forresten kjøpt meg nye rålekre spinningsko i hvitt og lilla *eeeelsk* fordi en katt hadde pissa i skoa som sto til lufting på trappa :klaske: De lukta nå ille nok fra før av (2 år gammel fotsvette :spy:) men med kattepiss i tillegg holdt jeg på å daue når jeg lukta oppi de før trening :skratte: Så da ble det nye sko da :shoppe: Fint for meg!!

Ikveld skal jeg grave meg ned i sofaen og se serie på serie :tommelsmil: bare kose meg og slappe av!! Imorgen har kjære pappaperm, så da venter nok en kosedag med oldemorbesøk, en tur ned til byen og kanskje til og med svømmehallbesøk :strix: I :hjerte: fridays!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Spin 1 45 min (egentlig en grønn/ lett time...men instruktøren glemte seg ut og kjørte på verre :hoho:)

Gj. snittspuls: 82 %

Maxpuls: 93 % (bare noen sekunder vel og merke :sjenert:)

Kcal: 443

:nigo:

Gikk på vekta idag tidlig :dry: Not so happy about that :vekt: Opp 1,6 kg på 3 uker? What`s the deal lizzm? Her hiver jeg innpå cappucino og is i ukesvis på ferie og vekta går helst et hakk ned..så kommer vi hjem og jeg har igjen et normalt kosthold og trening 3 ganger i uka - også legger jeg meg? WTF?!?! Gaaaaah!!! Jeg vet alt det der med at muskler veier mer enn fett, men seriøst, jeg tror ikke det er 1,6 kg muskler som viser på vekta! Jeg tror det er kroppen min som litt seint oppfatter at jeg har forspist meg på is i ukesvis og kommer med fettet :krangle: Det skal vi bli to om!!! Regime må til!!! Godt hverdagen kommer nå, da er det litt lettere å stå imot alskens sommerfristelser...........Knekkebrød og vann sier jeg, det er alt denne tjukkas-kroppen fortjener :dry:

Sånn ellers er det lørdag, strålende sol ogogog...de jævla naboene sager i stein idag også :frustrert: Det skal visst være en sånn dag idag...måtte de omkomme av steinstøvforgiftning! Begynner å bli en smuuuule lei av å høre på den lyden nå, vi kan rett og slett ikke sitte ute og kose oss i finværet, for vi blir gal i hodet av den lyden, skjære i stein - drit og dra :ninja:

Storesøster er kvadruppel-intens idag, oppfører seg som hun er 4 år, maser og kjaser ("se på meg da, se når jeg hopper på trampolinen, se da se da seeeee daaaaa!") på toppen av alt nekter hun å ta kontakt med noen venninner :bond: *diddlesklikkersnartogklokkaerbarehalv2* :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...