MellonCollie Skrevet 2. september 2012 #1561 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Liten GÅR 9 skritt festet på film Hurra for vandrende Liten!! De er verdens vakreste, der de stabber rundt - småttisene... Endret 2. september 2012 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. september 2012 #1562 Del Skrevet 2. september 2012 Åh, gratulerer med spankulerende Liten! Og velkommen til enda travlere tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 2. september 2012 #1563 Del Skrevet 2. september 2012 Flinke Liten! Filmen var så rørende! Måtte felle en tåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2012 #1564 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg måtte også tørke en tåre fra øyekroken da jeg så videoen. Hun er bare så fiiin. Og så det stolte smilet hennes da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. september 2012 Forfatter #1565 Del Skrevet 2. september 2012 Takk Utrolig spesielt å få med seg!!!! Hun er et sjarmtroll og avogtil bare et troll Klokka ble 21 før det var natt her, tror hun var helt satt ut av at hun kunne gå o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. september 2012 #1566 Del Skrevet 3. september 2012 Flinke flinke Liten! Og så søt som hun er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. september 2012 Forfatter #1567 Del Skrevet 6. september 2012 Jaaa Hun er det, verdens søteste faktisk Det sa de på helsestasjonen også idag (og jeg innbiller meg at de mente det - og ikke sier det til alle ) Hun vet å sjarmere den snuppa der altså, skravla gikk i ett, "prater" og synger, hun stabbet avgårde og lo høyt hver gang hun klarte å gå fra sted til sted Tilogmed helsesøster fikk en sånn god Liten-klem, hun la hodet ned på skuldera hennes og sa "aaaa" Helsesøster ble jo helt vippa av pinnen Men, enn så søt hun er slapp hun ikke unna vaskinen MMR denne gangen, mot kusma, røde hunder og meslinger...kan vel forvente at hun reagerer etter "oppskrifta", siden hun har reagert de andre gangene på trippelvaksinen Det kunne ihvertfall ventes en reaksjon om 5-12 dager, så håper det iallefall klaffer med fridagene våre, så jeg slipper å være mer borte fra jobb enn jeg allerede er... En kjapp tur innom søs på jobben hennes (i etasjen over helsestasjonen ) og så hjemover med oss! Fant en sovende liten skatt i baksetet, med tutt og bamse Nå er hun våken igjen Det var en kort kort hvil og aldri i livet nok for å "overleve" til leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. september 2012 Forfatter #1568 Del Skrevet 6. september 2012 ...og der sov hun igjen *fornøyd* En stk flaske med melk, liten trilletur og tutten gjorde susen :happy: Jeg skal til frisøren imorgen Liten skal til mormor imens og mannen betaler frisørregningen Dette ren win-win for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 7. september 2012 #1569 Del Skrevet 7. september 2012 Så moro med Liten som går :rødme: Kos deg hos frisøren, slapp av og nyt å bli stelt med !! snille mannen som skjemmer deg bort, det er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. september 2012 #1570 Del Skrevet 7. september 2012 Skjønte at det ikke gikk helt etter planen hos frisøren i dag, men håper at du ble fornøyd med håret i alle fall Sitter og smiler her når jeg leser om Liten som sjarmerer helsesøster og vipper henne av pinnen God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. september 2012 Forfatter #1571 Del Skrevet 7. september 2012 Urk!! En ting er sikkert; jeg skal bytte frisørsalong!! Snakk om å bli behandla lousy...Jeg som har gleda meg i eeevigheter til å bli dulla med hos frisøren Jeg bestilte time igår formiddag, hun jeg prata med på tlf var hun som skulle klippe og stripe håret mitt..så jeg kjørte Liten inn til mamma, kjøpte kaffe, sjokolade og hadde med meg en ny bok --> oppskriften på en vellykka formiddag hos frisøren, trodde jeg...Når jeg hadde sittet der og ventet en stund kom de bort og spurte meg om jeg het Anne, noe jeg jo ikke gjør, så jeg sa navnet mitt og når jeg hadde time og hos hvem! Da ble hun frisørdama helt og sa hun ikke hadde pratet med meg igår, at jeg ikke sto oppført i boka og at hun ikke skjønte noenting..jeg ble litt jeg også, for jeg visste jo jeg hadde ringt og pratet med henne, så det sa jeg, pluss at jeg hadde ordnet med barnevakt for å kunne gå til frisøren..hun viste med hele seg at hun ikke trodde på meg og mumlet noe om at jeg fikk vel heller komme og sette meg da, så fikk de prøve å få til noe Resten av frisørbesøket gikk til å "forsvare" meg (ja jeg ringte hit igår, nei jeg hadde ikke time igår selv om du sier du hadde en kunde som ikke kom, jo det var deg jeg snakket med osv) de tisket og hvisket bak ryggen min, på bakrommet (jeg satt rett ved siden av bakrommet og hørte alt ) og sa helt åpenlyst til kunder som kom innom at de ikke hadde tid pga "en kunde som dukket opp og påsto hun hadde time" Jeg satt der med klump i magen og tårer i øynene, har sjelden følt meg så liten og i veien...hadde det ikke vært for at hun hadde klasket farge i håret mitt hadde jeg gått hjem!! Jeg måtte betale 1700 kr for å bli behandla som dritt under skoen til frisøren, håret er fint, men jeg skal aldri tilbake, og anbefaler ingen å gå dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. september 2012 #1572 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg tror jeg hadde ringt og forlangt og få snakket med dagligleder og klaget skikkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2012 #1573 Del Skrevet 7. september 2012 Oi! Enig med Nótt, ring sjefen! Jeg tror jeg hadde eksplodert (eller brutt helt sammen)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. september 2012 #1574 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg hadde nok dessverre "brutt sammen" mer enn jeg hadde sagt klart fra, for jeg er så dårlig på konfrontasjoner sånn i øyeblikket. Men jeg synes virkelig du burde ringe ned i morgen og fortelle sjefen om dette, for det var jo bare helt vanvittig frekt og uprofesjonelt! Skikkelig kjip måte å tilbringe en dag som var satt av til kos og egenpleie på! Usj, kjenner jeg blir sint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. september 2012 Forfatter #1575 Del Skrevet 7. september 2012 Eh...det skal sies at sjefen er den verste av hele gjengen, så noe klage tror jeg ikke jeg kommer noen vei med Men jeg sa fra når jeg gikk at de hadde mistet en kunde idag, og at jeg ikke kom til å drive god reklame for de!! ...dette stilte frisørdama seg totalt uforstående til, jeg var jo blitt så fin på håret Selvinnsikt er en fin ting....kundebehandlingskurs også Nei, jeg skal spre ryktet på sosiale medier, så får jeg håpe jeg finner en ny yndlingsfrisørsalong...for jeg har vært veldig fornøyd før (min "faste" frisør har slutta Can't blame her, hvis arbeidsmiljøet er sånn!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. september 2012 #1576 Del Skrevet 10. september 2012 Åh, for en ekkel frisørtime du fikk Fikk helt vondt i magen jeg, tenk at voksne mennesker i et serviceyrke kan oppføre seg sånn! Hvordan går det med dere etter vaksine - har dere sluppet unna bivirkninger, eller er det flere med sutrejenter i hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 11. september 2012 #1577 Del Skrevet 11. september 2012 Æsj og uff!! Jeg ble virkelig kvalm og dårlig når jeg leste om opplevelsen din hos frisøren.. sånne mennesker burde ikke jobbet i serviceyrke, ihvertfall ikke yrker hvor de skal omgås mennesker.. det skal jo være koselig, avslappende og en selvpleiende opplevelse å gå til frisøren, man skal ikke sitte å forsvare seg eller få den følelsen du fikk fordi de ikke klarer å holde styr på avtalene sine! Skjønner godt at du ikke vil tilbake dit.. Hadde du bodd nærmere skulle jeg sendt deg til min frisør, han er utrooolig koselig og veldig flink!! skulle ringt han personlig for deg!! du kan ikke finne ut hvor den gamle frisøren din jobber nå da? vedkommende er vel fortsatt frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2012 #1578 Del Skrevet 12. september 2012 Kommet deg etter skuffelsen? Har du det bra for tida, sånn ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. september 2012 #1579 Del Skrevet 13. september 2012 Gratulerer med bryllupsdagen -håper ikke jeg bommer heeeeelt nå da..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. september 2012 Forfatter #1580 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Bryllupsdag 4 år med min herlige mann, jeg har elsket hvert sekund av dem - opp og nedturer - ville ikke vært 1 dag foruten!!! Jeg føler meg heldig!! ****** Dagene flyr og jeg finner ikke tid til å skrive så mye her inne...ikke for det at det skjer så mye "spennende" i livet mitt heller, mer såkalte hverdagsgleder enn de store happeningene lizzm...De dagene jeg jobber er utrolig hektiske, hjemme rundt 4- halv 5, middagslaging, tur med vovvis, leksehjelp, kjøring til/fra div. aktiviteter og leggerutiner...jeg priser meg lykkelig hver dag for at jeg slipper å ha det sånn hver dag, at jeg har 4 av 7 dager der jeg har god tid!! Vi har det ellers veldig fint nå, litt sånn "in a happy place" - det er deilig! Svigermor er innlagt for vurdering av medisiner, noe som nok hjelper på, alt føles lettere når ansvaret for henne er over på andre enn oss Måtte hun bli der lenge Kjære skal på guttetur for første gang i.l.a de 8 årene vi har vært sammen..Til London med en kompis / fadderen til Liten - med min "velsignelse" Vi har vært litt sånn på det med å reise med andre enn hverandre pga bakgrunnen vår..tillit, trygghet osv men også det at vi har lyst til å ha de gode opplevelsene sammen, ikke hver for oss...men nå synes jeg han trenger å komme seg litt vekk, det har vært så mye med mammaen hans, han trenger å få føle litt luft under vingene! Så, fra 27. - 30. september er jeg gressenke, alene hjemme torsdag til søndag med min lille skatt...Lurer på om jeg kanskje skal høre med foreldrene mine om de vil ha Liten fra fredag til lørdag, og rett og slett gå på en vin-snurr med bestis...vi får se! Det er travelt med Liten som går forresten Hun er jo overalt på en gang, nå mer enn noensinne!! Klatrer og hopper, løper i sofaen med hendene til værs og kaster seg ned - i (u)visshet om at mamma eller pappa tar meg helt sikkert imot Hun og vovvis er i ferd med å knytte bånd, det er så fint å se på! Han har egentlig skydd henne som pesten til nå, men jeg tror han har vært redd/ usikker på hva han har lov til og ikke Jeg har jo måttet korrigere han ganske kraftig noen ganger pga oppførselen hans rundt henne (løpe som en gal og hoppe over henne f.eks ) så han har nok følt seg litt i veien..nå når hun er større og går føles det nok litt tryggere, hun er så utrolig snill med han også, klapper forsiktig og skrattler når han slikker henne på hendene Barnehagen går fortsatt kjempefint, hun strekker seg mot døra når vi nærmer oss og går villig til de voksne når vi kommer inn *puh* Vi har vært utrolig heldige!! Nå er de flinke også da, det skal sies, også tror jeg absolutt den typen organisering er bra for vår lille skatt - hun elsker jo å være med de store! Vi er bare litt i stuss over hvor mye hun egentlig spiser i bhg..det har utviklet seg litt over tid her, i begynnelsen var det ikke sånn..men nå er hun slapp og sløv når vi henter henne i bhg, uansett om hun har sovet godt og ifølge de spist godt...når vi kommer hjem bare griner og sutrer hun, sier "diddi" (tror det betyr middag...) og vil oppi stolen sin! Etter hun har fått i seg mat er hun seg selv igjen, blid og glad og opplagt! Igår spiste altså hun fra vi kom hjem kl 16.30 til hun la seg kl 18.30!! Hun fikk pupp med en gang vi kom hjem, for hun virket så sløv, selv om hun hadde sovet til 13.30..så begynte jeg på middag, mens hun fikk en smoothie, en neve rosiner og en neve blåbær mens hun ventet..hun formelig kastet seg over det, glupsk som en liten ulv!! Til middag fikk hun en stooor karbonade, ris og gulrøtter! Etter middag var hun rimelig happy i 30 minutter, så var hun borte til stolen igjen og gråt og sa "diddi", og jammen peiste hun ikke i seg fullkornsgrøt av 2 dl vann Tilslutt fikk hun flaske med melk i senga, og for første natt siden helga sov hun rundt...det er noe som skurrer her...Ingen kritikk til bhg på noen måte, men vi føler oss ikke sikre på at de egentlig får med seg hvor mye som faktisk inntas, og hvor mye som ramler på gulvet/ deles ut til andre...og hvis det eneste hun får er frukt, så er det ikke rart hun er sulten! Så, jeg må sende en melding til de og be de om å gi henne grøt eller middag til 2. måltidet tror jeg, for hun skal slippe å gå og være SÅ sulten på ettermiddagen! Idag har jeg en haug med husarbeid som må gjøres, men motivasjonen er på bånn...jeg er litt sånn trøtt og sliten, sikkert pga jeg blør stort sett hele tiden Jeg glemte 1 pille for 2 mnd siden, og etter det har jeg omtrent hatt mensen konstant Damn you Cerazette!!! Så både husarbeid og trening har omtrent gått i glemmeboka *skammerseg* Men nå skal jeg brette opp ermene og gå på med krummet nakke...........Dagens to-do list er lang som et vondt år: Kjøkken: Støvsuge Kaste plast, papp, glass og metall Gå ut med søppel Vaske av skapfronter (har jeg sagt jeg angrer på at vi valgte høyglans???) Tørke av alle flater (jadajada, jeg angrer på valget av glassplater bak vask og komfyr istedet for fliser også...*knegg*) Vaske gulv Bad: Tømme skittentøyskorga Rydde på stellebordet Tørke av alle blanke flater Vaske dusjen Støvsuge Vaske gulv Stue: Generell rydding Brette og legge på plass rent tøy Støvsuge Vaske gulv Gang: Støvsuge Generell rydding Vaske gulv Soverom: Støvsuge Vaske gulv Når alt er gjort; gå tur med vovvis og tilslutt; ta meg en dusj og lage god middag til verdens beste mann!! Jajamensann, bare til å sette igang Endret 13. september 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå