Gjest Neferet Skrevet 21. august 2012 #1541 Del Skrevet 21. august 2012 Huff, stakkars LIten! Og stakkars mamman også, som må våke... Håper hun rister av seg feberen fortere enn svint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. august 2012 #1542 Del Skrevet 21. august 2012 Huff, stakkar Liten. Så på fb at hun hadde feber. Det er virkelig ikke noe godt når disse små er syke altså. (On another note: håper virkelig ikke det er A som har kommet med bassilusker denne gangen også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. august 2012 Forfatter #1543 Del Skrevet 21. august 2012 Takk jenter Det er nok mer tenner eller evt bhg-bassilusker denne gangen Belle - A virket jo frisk som en fisk på lørdag Kan ikke være hennes skyld hver gang heller Hun har ikke vært helt seg selv idag, skatten min...sutrete og klengete - slettes ikke happy shiny Liten Nå har hun ikke vært så høyt oppe i temp. som inatt, 38,4 på det høyeste når jeg kom hjem i ettermiddag! Siste gang jeg målte ikveld hadde hun normal kroppstemp., med paracet innabords - så da er det ikke så ille..enda Blir halv hjemmedag på meg imorgen også, mamma kommer ut for å ha henne fra halv 9 til 12, så går jeg hjem og satser alt på at dette gir seg innen vi skal i bhg igjen på mandag *krysserfingrene* Da er det 1 uke siden hun var i bhg sist...håper det går bra Jeg har jo heeelt glemt å fortelle; Liten har tatt sine første skritt På lørdag hadde vi besøk av Belle og A, og da slapp hun seg og gikk 1 skritt mellom stuebordet og meg..på søndag gikk hun 2 skritt fra kjære til meg og idag når jeg kom hjem fra jobb: 4 skritt ...sidelengs akkurat som krabben vel og merke, men dog - bittelille babyen min er i ferd med å bli stor jente Vemodig og fint på en gang!! Tar nesa mi gjør hun også, og hvis jeg tar nesa hennes èn gang, må hun sjekke resten av dagen om den fortsatt er der også lukker hun skyvedørene oppogigjenoppogigjenoppogigjen Høyt aktivitetsnivå, mye lyd og fjasefjes *forelska* Jeg er så ufattelig fornøyd med denne 60 % på jobb 40 % hjemme fordelingen at jeg har ikke ord!!!!!!!!!!! Litt av alt det beste får jeg Fikk omsider lønn igår, etter et par mnd på permisjon uten lønn var det løvli å få penger på kontoen Mer enn jeg hadde regnet meg frem til fikk jeg også, fordi styreren hadde satt meg opp i lønn sånn helt uten videre Så da får jeg egentlig ikke mer enn et par-tre tusenlapper mindre nå enn da jeg gikk på 80 % i permisjonstida *liker* Og når jeg på toppen av alt har en snill mann som betaler frisørtimen min denne mnd har jeg jo "allverdens med penger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. august 2012 #1544 Del Skrevet 22. august 2012 Hurra for de første skrittene! Du skal se at det går i racerfart nå fremover. Både utviklingsmessig og Liten-messig. A hadde forresten en periode hvor hun gikk sidelengs hun også, akkurat som om ene foten funket bedre enn den andre. Neida, A er ikke syk, men så sterke som de bassiluskene hennes er skulle det ikke forundre meg om noen lå på lur og bare ventet på et offer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 22. august 2012 #1545 Del Skrevet 22. august 2012 Hei søte du Er en stund siden jeg har vært innom deg nå, men sniker meg innom for å oppdatere meg litt på hva som skjer! Å jeg må si at det er jo store ting som skjer, når Liten tar sine første skritt :hoppendeglad: SÅ utrolig moro!!! Har jo ikke barn selv, men vet hvor stolt jeg var når min yngste niese tok sine første skritt så jeg kan ikke forestille meg hvor stolt du er!!!!! Skjønner jo at du er forelska i den lille!! Håper du får en kjempefin dag og nyter onsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. august 2012 Forfatter #1546 Del Skrevet 22. august 2012 Hurra for de første skrittene! Du skal se at det går i racerfart nå fremover. Både utviklingsmessig og Liten-messig. A hadde forresten en periode hvor hun gikk sidelengs hun også, akkurat som om ene foten funket bedre enn den andre. Neida, A er ikke syk, men så sterke som de bassiluskene hennes er skulle det ikke forundre meg om noen lå på lur og bare ventet på et offer. Idag har hun ikke villet gå i det hele tatt da, plutselig ble jeg redd for det bare var et uhell Neida, hun er jo ikke i form for tida, feber og sliten stakkar, så hun henger stort sett på armen eller i Ergoen Mamma hadde henne noen timer idag, så jeg fikk gå på jobb halve dagen..godt å lufte seg litt, det blir mye sutring med febersyk unge i hus Da er det bedre å oppholde seg med de spinnville 5 åringene noen timer!! *ser for seg A`s monsterbasselusker som ligger på lur* Hei søte du Er en stund siden jeg har vært innom deg nå, men sniker meg innom for å oppdatere meg litt på hva som skjer! Å jeg må si at det er jo store ting som skjer, når Liten tar sine første skritt SÅ utrolig moro!!! Har jo ikke barn selv, men vet hvor stolt jeg var når min yngste niese tok sine første skritt så jeg kan ikke forestille meg hvor stolt du er!!!!! Skjønner jo at du er forelska i den lille!! Håper du får en kjempefin dag og nyter onsdagen! Azalea Om det ikke er så ofte du er "innom" så er det kos når du først er det Jaaaa, det er storstas med walking baby Og at hun på toppen av alt valgte å gå de første skrittene her hjemme og ikke i bhg (som avtalen jo var ) er jo bare fantastisk Jeg hadde blitt litt lei meg tror jeg hvis de hadde fått oppleve det før meg....... *** *** *** Hardt med onsdag, ihvertfall når det skorter med nattesøvn og sutrete feber-Liten på dagtid Idag svimlet det for meg mens jeg satt på gulvet på jobb På tide å gå hjem nå ser jeg sa hun ene kollegaen min da...jeg var visst drivende hvit i ansiktet Ikveld er kjære på øving med bandet, så det blir tidlig kveld på meg :happy: Må bare få Storesøster hjem først! Jeg sa nemlig litt spontant ja til at hun fikk gå på LidoLido konsert med bestisen sin (og mammaen hennes ) selv om det er skole imorgen Gjett om vi har ei trøtt jente imorgen tidlig ...men hun lovte hun skulle legge seg å sove med en gang hun kommer hjem, og stå opp uten å klage eller kjefte - så da så Vi får nå se om hun klarer det da! Det er jo ikke hverdagskost å gå på konserter akkurat, så en gang iblant er vel ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. august 2012 Forfatter #1547 Del Skrevet 23. august 2012 Storesøster skal begynne å ta buss hjem fra skolen, for nå når hun går i 5. klasse er det ingen tilbud etter skoletid (som SFO eller leksehjelp) Siden vi ikke bor i samme skolekrets - eller kommune - som mammaen er busstilbudet så som så Den eneste bussen hun kan ta går 14 minutter over hver hele time, så når hun slutter h.h.v kl 13 og 14 går bussen 13.14 og 14.14, fra hovedveien, et godt stykke å gå fra skolen Himmel og hav for en elendig bussforbindelse vi har i denne byen MEN, nå har jeg gjort en større innsats idag, vært og pratet med både busselskap og skole, og funnet en løsning Hun får gå 5 minutter før skolen slutter de dagene hun er hos oss, da bør hun klare å gå ned til bussholdeplassen med god margin *krysser fingrene* Samvittigheten gnager for at jeg ikke henter henne idag, jeg har jo fri...men hun må øve seg, for på mandag og tirsdag skal hun ta bussen hjem og være alene til vi kommer fra jobb Så hun skal ta bussen alene idag, og jeg skal stå på holdeplassen her hjemme og vente på henne der Mobilen har hun med seg, vi skal prates når hun går fra skolen og når hun er kommet ombord på bussen...dette går nok bra, men jeg kjenner jeg liker det ikke Hun skal få sykkel da, så kan hun velge mellom å sykle eller ta buss! Utenom det må jeg innom låsesmeden og file nøkkel til henne, hun ville ha nøkkel med farge og mønster OG kul nøkkelring Så da får vi ordne det etter Liten har hvilt Hun er - foreløpig - feberfri idag *krysser fingrene* Strakk formiddagen litt vel langt idag, pga dette bussgreiene til Storesøster, så hun var fullstendig overtrøtt når jeg skulle legge henne, og bare vrælte Men nå sover hun, og det skal jeg gjøre også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. august 2012 #1548 Del Skrevet 23. august 2012 Flinke storesøster. Du må ikke ha dårlig samvittighet, som du sier; hun må øve seg. Og det går nok kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. august 2012 #1549 Del Skrevet 23. august 2012 Det går nok helt fint med storesøster skal du se! Gikk det greit med henne etter konserten forresten? Håper både du og Liten fikk en god hvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 23. august 2012 #1550 Del Skrevet 23. august 2012 Flinke storesøster! Hun må jo bare øve seg - og jeg er overbevist om at det gikk fint? Men ja, busstilbudet er helt teit. Hos oss er skoledagen utvidet med en time en dag i uka, men busselskapet kan ikke fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. august 2012 Forfatter #1551 Del Skrevet 23. august 2012 Jaaaaa, det gikk kjempefint og i premie fikk hun verdens fineste husnøkkel med pandabjørn på Jeg vil også ha en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. august 2012 Forfatter #1552 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har forelska meg totalt i Tyra jeans fra Jsfn Aldri har jeg hatt på meg noe så mykt og godt og likevel er det ikke joggis!! Sitter som støpt Jeg har bestilt en hel haug av de i pur lykke Jeg som alltid har sverget til bukser som er dødslave i livet, har omsider innsett at det ikke er særlig praktisk i jobben jeg har - og heller ikke her hjemme...idag puttet Liten en liten hund nedi rørleggersprekka mi Jeg lo så jeg hylte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. august 2012 Forfatter #1553 Del Skrevet 25. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. august 2012 #1554 Del Skrevet 25. august 2012 Har Liten hatt fest i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 30. august 2012 #1555 Del Skrevet 30. august 2012 titter innom med en torsdags å håper Liten har sovet mer de siste nettene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. august 2012 Forfatter #1556 Del Skrevet 31. august 2012 Sovingen går bra, så sant hun får ha tutt Det tok jo bare 15 mnd før hun begynte å bruke den lizzm Sikkert dumt av meg å la henne begynne med tutt nå når hun er 15 mnd (..imorgen Hvor blir tida av??) men når hun griner og sier "dutti" da klarer ikke jeg å nekte henne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. august 2012 Forfatter #1557 Del Skrevet 31. august 2012 Liten har feber - igjen 38,8 når hun la seg, med paracet innabords Måtte alle tennene bare sprette frem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. september 2012 Forfatter #1558 Del Skrevet 1. september 2012 Ha en strålende lørdag peeps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. september 2012 Forfatter #1559 Del Skrevet 2. september 2012 vaske, rydde, støvsuge, brette klær mens Liten (og mannen ) sover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. september 2012 Forfatter #1560 Del Skrevet 2. september 2012 Liten GÅR 9 skritt festet på film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå