Gå til innhold

Går til sengs og står opp - når?


hina

Anbefalte innlegg

Når går dere til sengs og når står dere opp på fridager?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått en litt dårlig døgnrytme og lurer på hva som er "normalen" hos folk flest. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la meg vel rundt halv to i natt, våkna vel rundt halv 11-11, men stod ikke opp før litt på 12.

Men jeg har veldig lett for å få dårlig døgnrytme når jeg har fri, så blir vel senere og senere morgener utover uka hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg når jeg er trøtt nok til å sove, og står opp når jeg våkner. Uavhengig av hvilken dag det er.

Og ja - jeg jobber. Men er heldig og har en jobb der ingen bryr seg om når på dagen jeg faktisk er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg har sommerferie nå, og da forandres alltid rutinene mer enn i helger og enkle uker hvor jeg har fri. Jeg la meg i går mellom klokken halv fire og fire og stod opp halv ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Normalt sett så legger jeg meg rundt kl 23 og står opp ca kl 08:30

Men pga soveproblemer så hender det ofte at jeg står opp flere ganger eller blir liggende våken noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg når jeg er trøtt. Noen ganger så får jeg bare ikke sove før veldig sent. Er normalt oppe mellom kl. 8 og 9. Hender en sjelden gang at jeg sover til 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger meg når jeg er trøtt nok til å sove, og står opp når jeg våkner. Uavhengig av hvilken dag det er.

Og ja - jeg jobber. Men er heldig og har en jobb der ingen bryr seg om når på dagen jeg faktisk er tilstede.

Hva slags jobb har du? Sånn vil jeg også ha det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovner ofte på sofanen i 22:30 / 23.00 tiden, står opp i 8 tiden i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg mellom midnatt og klokken 01. Står opp klokken 0630 hver morgen. Da er jeg alltid trøtt.

I helgene legger jeg meg rundt klokken 01-0130 og står da opp mellom klokken 11 og 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg mellom 23 og 01, kommer an på hvor mye jeg leser på senga og hva som går på tv. Så står jeg opp rundt 10 - 11, noen ganger 12.

Jeg har merka at hvis jeg legger meg mellom søvnig-fasene mine får jeg problemer med å sovne. Da kan jeg ligge våken til 4 - 5 om morran. Så det er viktig for meg å ikke snu døgnet så mye, slik at jeg er trøtt rundt kl 23, ellers blir klokka fort minst 3 før jeg sover.

Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok vært oppe noen timer til om kvelden, for jeg er skikkelig B-menneske!

Endret av Dragonfly84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Sliter litt med søvnproblemer av og til, så kan snu døgnet på hodet og hele veien rundt igjen flere ganger i løpet av en uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger meg rundt 22.00 og står opp kl 06.00

I helgene blir klokka 23/24 og opp 8/9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobb har du? Sånn vil jeg også ha det! :)

Stipendiat :gjeiper:

Helt ærlig så er vel arbeidstidene den eneste fordelen med slikt arbeid. Overtidsbetaling er fremmedord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...