Gå til innhold

Hvilken katterase har du?


Spoven

Anbefalte innlegg

British blue eller Chartreux. Litt usikker , men hun ligner mer på en Chartreux enn en British Blue, syns nå jeg.

img3466hn.jpg

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

British blue eller Chartreux. Litt usikker , men hun ligner mer på en Chartreux enn en British Blue, syns nå jeg.

img3466hn.jpg

Hva tror dere?

Ingen av delene. Det er rett og slett en huskatt som er blå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde denne vakre samboeren inntil for over tre uker siden. Hun forsvant sporløst til min store sorg... :tristbla::trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanding av Sphynx og Devonshire Rex. Den merkeligste katten jeg noen gang har møtt, og beskrivelsen "apekatt forkledd som katt passer veldig bra!

Eek the cat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde denne vakre samboeren inntil for over tre uker siden. Hun forsvant sporløst til min store sorg... :tristbla::trist:

Uff, så trist. Så nydelig hun er!

Det kan hende hun dukker opp igjen. Har du satt opp bilder i nærområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde denne vakre samboeren inntil for over tre uker siden. Hun forsvant sporløst til min store sorg... :tristbla::trist:

Så nydelig! Håper du får henne tilbake... Katter kommer jo støtt og stadig hjem etter lenger tid enn det :)

Har selv en absolutt vakker liten skogpus på ca 1 år. Prinsessa mi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

25evfoo.jpg

Jeg har en Huskatt typ Tabby med Hvit. :P

Han har en brun flekk ved snuta som vi kaller for kaffeflekk siden det ser ut som at han har sølt kaffe der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist. Så nydelig hun er!

Det kan hende hun dukker opp igjen. Har du satt opp bilder i nærområdet?

Ja har satt opp plakater i nærområdet, spurt unger i nabolaget og etterlyst henne flere steder på nett. Har fått tips om at en lignende katt har vært og spist fisk hos en fyr et stykke unna, men jeg har prøvd å dra dit og rope på henne uten hell. Jeg tviler litt på at det er min katt, men man vet jo aldri. Hun er hardt savnet. Det er tomt i huset når pusen er borte... :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En søt Maine Coon-jente på litt over ett år. :rodmer:

På bildet bruker hun halen sin som pute. Den er så lang!

post-37586-0-30289600-1309375420_thumb.j

Endret av Isis_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanding av Sphynx og Devonshire Rex. Den merkeligste katten jeg noen gang har møtt, og beskrivelsen "apekatt forkledd som katt passer veldig bra!

Eek the cat

Var utlogget av en eller annen grunn ... Dette er altså Eek the cat. :)Enda ett bilde.

Endret av Kahlan Amnell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte hjemmelaget huskatt på ca 10mnd :)

Veit ikke åssen jeg legger inn bilde her så legger ved youtube-link i stedet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En søt Maine Coon-jente på litt over ett år. :rodmer:

På bildet bruker hun halen sin som pute. Den er så lang!

Dæven!! Hun var nesten HELT lik vår frøken! :) Bare speilvendte farger i ansiktet, og vår jente er mindre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant at de blir helt slappe når du løfter de? De ser veldig fine ut :)

Hehe takk. Ja det stemmer. Kan løfte og bære på de på hvilken som helst måte uten at de bryr seg, bare maler og koser. Hvis de ikke vil bli løftet mer så bare lirker de litt på kroppen som signaliserer at nå er det nok, men det kan ta sin stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en 9 mnd gammel Maine Coon, kastert mons. Har måttet ta ned alle gardinene i stua, siden de ikke tålte en over 5 kilo tung kattunge hengende/klatrende i seg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En søt Maine Coon-jente på litt over ett år. :rodmer:

På bildet bruker hun halen sin som pute. Den er så lang!

Nommin :rodmer: Hale med katt på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6 birmaer (to av de ligger søkkvåte i sengen min etter en morgentur) og en svart birmablanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...