Gå til innhold

Hvor gammel når man får hår på musa


Gjest Back

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 er vanlig, ja. Det varierer når folk kommer i puberteten. Noen er tidlig ute og kommer i puberteten når de er 11-12 år, mens andre kanskje er 17. Men de fleste har nok fått det når de er 16!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke når jeg fikk det, men det er vel normalt å få det samtidig som alle andre ting skjer med kroppen. Sånn fra 12årsalderen og oppover kanskje? Er jo individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter får ofte hår allerede i 10-11-årsalderen, gutter når vi er 11-12. Husker godt da jeg selv fikk hår, var den første i klassen som fikk, men da sommeren kom barberte jeg meg for første gang, og selv om jeg var ganske høy var jeg fortsatt såpass barnlig i kroppen at jeg ble oppfattet som barn og kunne bade naken på båttur og på hytta. Mens mine kusiner som var på henholdsvis min alder og ett år yngre begge hadde fått hår og sluttet å bade naken allerede året før.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 10-11. Har ei venninne som var nærmere 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ei jente i klassen var 9-10 år da vi fikk det, resten av klassen var mer spredt, men alle hadde fått før de begynte på ungdomsskolen. Bryster og mensen kom enda senere for en del av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter får ofte hår allerede i 10-11-årsalderen, gutter når vi er 11-12. Husker godt da jeg selv fikk hår, var den første i klassen som fikk, men da sommeren kom barberte jeg meg for første gang, og selv om jeg var ganske høy var jeg fortsatt såpass barnlig i kroppen at jeg ble oppfattet som barn og kunne bade naken på båttur og på hytta. Mens mine kusiner som var på henholdsvis min alder og ett år yngre begge hadde fått hår og sluttet å bade naken allerede året før.

Man spør om når man får hår på musa, man vil ikke vite om kjønnshåret ditt og når du begynte å barbere deg, eller om dine barndomsminner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man spør om når man får hår på musa, man vil ikke vite om kjønnshåret ditt og når du begynte å barbere deg, eller om dine barndomsminner!

Nei, gud forby! Det kan jo være interessant å høre om menns opplevelser også, da.

Jeg ville vite det! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, jeg fikk ikke hår før jeg var 17 år. På ungdomsskolen dusja jeg aldri etter gymmen fordi jeg var så flau over det. Husker de andre gutta var kjempestolte og dro villig ned buksa for å vise frem håret.

Hvordan var tilstandene i jentedusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er det normalt å være når man får hår på musa?

16 er det vanlig?

Hvorfor i huleste vil du vite dette?

Jeg mener; hvis du selv er jente og lurer, er det vel bare å følge med litt på venninnene dine når de dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg fikk kjønnshår ekstremt tidlig, var bare vel 8 år. Jeg var så flau, husker jeg gikk bak noen busker og skiftet når venninnene mine og jeg var på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...