Gå til innhold

når følelsene er helt ute av kontroll


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

følelsene mine er helt ute av kontroll. Jeg kan bli helt rasende av småting(selv om jeg aldri viser det) og kjempelei meg av småting andre ikke tenker over i det hele tatt, bagateller får uante dimensjoner. Jeg kan bli så lei meg at småsleivete kommentarer på jobb feks, at jeg å gå på toalettet og skjule tårene. Jeg går til behandling for depresjon men trodde at det var mer fravær av følelser? Det går jo ikke an å ha det sånn,verken for min egen eller andres del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være det som går hånd i hånd med depresjon: angst. Hvis du har opplevd en del i livet så kan det gjøre deg sår og var. Men uansett så kommer depresjon meget sjeldent alene, som oftest følger søskenbarnet "angst" med på lasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hvordan du har det!

Har det sånn i perioder selv. Det er helt forferdelig, men jeg prøver bare å trøste meg selv med ast det går over igjen!

Går du på noen medisiner? Feks p-piller kan man jo bli sånn av.

Prøvd ut noen anti depp slik at du kommer deg ut av den værste kneika?

Fortell behandlerern din akkurat hvordan du føler det så kan h*n hjelpe deg bedre :)

Lykke til!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik i perioder ja. Og jeg skylder på p-pillene. Har bestilt legetime for å finne ut av andre alternative prevensjonsmidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke på p-piller nei, går på antidepressiva og har gjort det lenge, så eventuelle bivirkninger burde gått over. Trodde egentlig antidepressiva skulle gjøre en mer "stabil" men det kan jeg ikke si. Har opplevd en del i livet,mange dødsfall, så tror jeg har blitt ekstra følsom og sårbar. Kan dessverre ikke vente meg hjelp av behandler, for har gått der lenge og har ikke blitt bedre, føler ikke h*n kan hjelpe meg egentlig. Jeg synes det er skremmende å ha så sterke følelser, og det gjør meg veldig sliten, jeg får hjertebank, svetter og blir helt svimmel når jeg er lei meg, eller sint. Det kan jo ikke være sunt for den fysiske helsen heller, å reagere så voldsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme. Slitsomt å ha det sånt. Går du i terapi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplever det samme. Slitsomt å ha det sånt. Går du i terapi?

ja, men opplever ingen bedring, går ikke til psykolog da, ikke fått plass ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn, og har borderline.

Antidepressiva gjorde meg ikke stabil, det måtte andre medisiner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig mange innen psykatrien i Norge får ikke den hjelpen de trenger, Helsetilsynet ga for litt siden feks knusende kritikk til mange DPS. Hvordan skal de som ikke får hjelp av det offentlige klare seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...