AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Fant dette bildet på www.kroppsbild.wordpress.com Min lenke http://kroppsbild.files.wordpress.com/2011/06/kroppsbild.jpg?w=371&h=500 Under står det: 21 år 175 cm 93 kg 30,4 BMI (fetma) Er dette FEDME i deres øyne? :o Jeg synes hun så både stram og fin ut.. Jeg veier 13 kg mindre og ser veldig veldig mye større ut. Innlegget er redigert iht reglene. Yvonne (mod) Endret 28. juni 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Hun var jo chubby da.. Men ikke FEIT. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei, enig med deg TS. Hun der hadde en fin og vakker kropp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 hu der må jo veie rundt 50-60 kg.så hu har nok trykka feil på kor mange kg hu er.ikke tro på alt du leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Sexylubben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 hu der må jo veie rundt 50-60 kg.så hu har nok trykka feil på kor mange kg hu er.ikke tro på alt du leser TS her Du skjønte ikke at jeg var skeptisk, altså? Tror ikke hu har trykka feil, for hu har jo regna ut BMI selv. Jeg ville tippa 70 kg med tanke på at hu er 175 høy.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 "hu der må jo veie rundt 50-60 kg." Aldri i verden om hun der veier 50-60 kg. Hun er stram og fin, synes ikke hun har bikket fedme. Fett på kroppen er det jo, og mest sannsynligvis greit med muskler også, men det skal nok ikke være langt fra sannheten at hun veier 95 nei. Jeg er 170 selv og veier 65. Jeg ser IKKE feit ut. Jeg har greit med muskler og jeg er en hel del tynnere enn hva denne kvinnen ser ut. Såpass med normale ølbriller har jeg på meg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Kroppen min er veldig lik denne, men jeg er 180 høy, og veier 75 kg... Så hun kan umulig veie 93kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 jeg er en cm høyere, veier 20 kg mindre - men hun ser strammere og finere ut enn meg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Kroppen min er veldig lik denne, men jeg er 180 høy, og veier 75 kg... Så hun kan umulig veie 93kg. Eh, det er faktisk mulig. Jeg hare en liknende kropp, er 175 høy og veier 92 kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synes også 93 kg høres helt feil ut! Kunne nok gjettet at hun veide i overkant av 80 kg, men ikke 10 kg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, det ser ut til å stemme. Slik ser altså fedme ut. Man kan lure seg selv med å tro at man har muskelmasse, tung benbygning og så videre, men sannheten er at at det er slik fedme ser ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #13 Del Skrevet 28. juni 2011 Det hadde vært mer interessant å få vite fettprosent og/eller liv/hofte-ratio enn BMI, men kun ut i fra BMI har hun så vidt bikket over til fedme.. Dette er forøvrig et klassisk eksempel på en kropp som bærer kiloene godt, og hun ser ikke ut som om hun har fedme. Det ser ut til at hun har en jevn fordeling av fett på hele kroppen, selv om hovedandelen er lokalisert til underkropp (hofter/lår), i motsetning til hvordan fordelingen ville vært dersom hun hadde eplefasong. Hadde hun hatt eplefasong, hadde hun også sett overvektig ut med en slik vekt. En flott kropp, hun ser absolutt sunn ut, men likevel er hun nok overvektig, medisinsk sett... (Jeg har lavere BMI enn henne, men skulle mer enn gjerne hatt kroppen hennes... ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 28. juni 2011 #14 Del Skrevet 28. juni 2011 Et veldig godt eksempel på at BMI ikke alltid gir et godt bilde på overvekt/ikke overvekt. Det er ganske stor forskjell på en "veltrent" kropp, altså en kropp med høy muskelmasse, som etter hvert får noe fett i tillegg, og en utrent kropp med samme forhold vekt/høyde. Det er ikke alltid man kan ta utgangspunkt i BMI alene, noen vil alltid ligge høyt i BMI i forhold til andre det er "naturlig" å sammenligne seg med. Uansett om du bruker BMI eller normalvekt i forhold til høyde slik man gjorde før, så vil det fortsatt være forholdet vekt/høyde du ser på. Som et mål på overvekt/undevekt for befolkningen generelt vil det kunne fungere, men når du kommer ned på individnivå vil det kunne slå helt feil ut. En toppidrettsutøver vil ha en høy BMI på grunn av muskelmassen, men vi vil aldri kalle ham overvektig/feit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #15 Del Skrevet 28. juni 2011 Medisinsk sett så har hun fedme, men hun er svært heldig i måten kiloene er fordelt på kroppen Med eplefasong, som jeg har, ville hun skikkelig ille ut. Heldig i kroppsfasongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 28. juni 2011 #16 Del Skrevet 28. juni 2011 Kroppen min er veldig lik denne, men jeg er 180 høy, og veier 75 kg... Så hun kan umulig veie 93kg. Jeg har ganske mye slankere og fastere kropp enn denne dama, er 183 og veier 76. Så jeg kan godt skjønne at hun veier 93 kg. Veldig merkelig hvor forskjellige vi er, selv om vi veier ca det samme og er ca like høye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elvis Skrevet 28. juni 2011 #17 Del Skrevet 28. juni 2011 Hun er hvertfall for feit til å ha som kjæreste, eller å ha sex med (tenne på). En sånn kropp er det få oppegående menn som vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #18 Del Skrevet 28. juni 2011 Hun er hvertfall for feit til å ha som kjæreste, eller å ha sex med (tenne på). En sånn kropp er det få oppegående menn som vil ha. Troll trolle trolle troll. (hvorfor har vi ikke et eget trolle-ikon?) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #19 Del Skrevet 28. juni 2011 Troll trolle trolle troll. (hvorfor har vi ikke et eget trolle-ikon?) Hvorfor mener du det er trolling? Jeg er jente selv, og jeg tror aldri jeg hadde fått meg kjæreste hvis jeg så sånn ut. Jeg forstår godt om en god del menn ikke synes det der er spesielt attraktivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 28. juni 2011 #20 Del Skrevet 28. juni 2011 Syns hun så slank ut! Jeg er 11 cm lavere og veier mye mindre, men ser mye mer lubben ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå