Englepusen Skrevet 16. november 2003 #1 Del Skrevet 16. november 2003 Hva tror dere om det? Vi skal flytte snart og har begynt å male. Huset vi bor i nå har bare lyse vegger så det er vi rimelig lei av. Så idag har vi malt stua i leiligheten vi skal flytte til lilla (2060R70B). Fant den på fargevelgeren på www.jotun.no Er jo en ganske kraftig farge da, men jeg syns den var fin. Møblene våre er ikke særlig fargerike, mørkegrønt, svart og lyst tre, så jeg tror ikke det blir helt kræsj. Skal bli spennende å se hvordan det blir når vi flytter inn :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #2 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg synes det kan være tøft når en vegg blir malt i en kraftig farge. Da er det også veldig lettvint å forandre når man blir lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 16. november 2003 #3 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg liker ikke personlig lilla stue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå