Gjest Uglefot Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Jepp,jeg er så drita lei av dette at jeg bare MÅ starte en tråd om det. Ikke at jeg tror at responsen blir så stor men for å få luftet frustrasjonen. Kan du AB som ALLTID legger igjen dette svaret; Hei fotballfruen, Lars-Kristian, Yasi osv alt ettersom hvem som blir nevnt i en tråd vennligst kutte ut?!? Det er j***i irriterende!! Og kom ikke å fortell meg hva jeg skal la meg irritere over, for det bestemmer jeg sjøl! Baaaaahhhhh 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. juli 2011 #2 Del Skrevet 19. juli 2011 til informasjon så er Ab en anonym bruker som alle på forumet kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høne Pøne Skrevet 20. juli 2011 #3 Del Skrevet 20. juli 2011 hehehehehe sorry at jeg ler syns bare det var morsomt skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 29. juli 2011 #4 Del Skrevet 29. juli 2011 til informasjon så er Ab en anonym bruker som alle på forumet kan bruke. Veit jo det da ...mulig det er meg selv i mine fulleste øyeblikk Men jeg har en liten mistanke om at det er en og samme person enkelte ganger. basert på nada egentlig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 29. juli 2011 #5 Del Skrevet 29. juli 2011 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå