Gå til innhold

Hvordan dumper jeg han?

Gjest Meg

Anbefalte innlegg

Kjæresten min gjennom nesten tre år skal dumpes fordi vi ikke lenger passer særlig bra sammen. Han er langt unna for tiden, og er lite tilgjengelig både på internett og telefon. Jeg syns det blir for drøyt å betale tusenvis av kroner for å reise dit slik at jeg kan si det til han face to face. Jeg føler meg så slem som vurderer både nettet og mobilen som alternativer, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre :////

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første syns jeg du høres litt kvass ut når du sier "skal dumpes" men du har vel gode grunner til dette. Syns han fortjener såpass at du forteller det face to face i og med at dere har vært kjærester i tre år. For tiden? Hvor lenge er dette? Så lenge at du ikke klarer å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjennom nesten tre år skal dumpes fordi vi ikke lenger passer særlig bra sammen. Han er langt unna for tiden, og er lite tilgjengelig både på internett og telefon. Jeg syns det blir for drøyt å betale tusenvis av kroner for å reise dit slik at jeg kan si det til han face to face. Jeg føler meg så slem som vurderer både nettet og mobilen som alternativer, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre :////

Hvorfor bruke du en kalori på å lage tråd om dette? Du er kvinne og fortjener derfor kun det beste. Bare dump ham i hodet ditt, ikke gidd å si det til ham engang. Du fortjener bare det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMS? Slik dumpet min livs store kjærlighet meg, uten noen forklaring, bare "Det er slutt Ola Nordmann, ikke kontakt meg mer". Ikke noe mer. Vi hadde vært sammen nesten et år. Ingen direkte skarp krangel, ingen forvarsel. Hennes venninne visste ikke hva eller hvorfor hun heller men mente "kan du ikke bare slutte å elske henne og finne deg en annen å elske da".

Så jeg stemmer for SMS. Du som kvinne ser jo ikke verdien i å prate med han ansikt til ansikt.

Jeg er så glad jeg er født med et sett baller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kanskje kvass, det var ikke meningen. Jeg har gitt han ørten sjanser nå, og ser han igjen om en måned, men føler det blir så feil å late som om ting er greit den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Stemmer for at du prater med han om det, at han skjønner problemstillingen. Lite hyggelig å sitte igjen med mange spørsmål.. Berre ring til han med en gang og fortell alt. Gi ham en sjangs om han vil flytte for at de skal fungere.. Han må faktisk gi litt for at det skal holde!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Synes det er greit å ta det over telefon (ikke sms, men i samtale) hvis han bor langt borte og du ikke skal se ham på en stund.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner deg. Og hvis du mener at det ikke vil fungere mer, så gjør det kanskje ikke det. Syns fortsatt det er litt kjipt gjort å gjøre det slutt over SMS eller internett. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt ham og fortalt han om hva du føler, kanskje han er enig? Dere kan jo kanskje prøve å ha en slags "pause" til han kommer hjem igjen og sjekke om dette er faktisk er det du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å ta det over telefon (ikke sms, men i samtale) hvis han bor langt borte og du ikke skal se ham på en stund.

I så fall bør han betale samtalen. Han er bare ikke god nok for henne, prinsessa.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet hva dette dreier seg om, men er ikke villig til å endre seg, og jeg har innsett at jeg ikke klarer å leve sammen med han siden jeg ikke ser for meg en fremtid med han lenger. Hadde han bare vært en annet sted i landet kunne jeg kanskje gjort det på den "rette" måten å reist dit, men han er i utlandet og det vil koste meg en god slump av feriepengene å reise dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet hva dette dreier seg om, men er ikke villig til å endre seg, og jeg har innsett at jeg ikke klarer å leve sammen med han siden jeg ikke ser for meg en fremtid med han lenger. Hadde han bare vært en annet sted i landet kunne jeg kanskje gjort det på den "rette" måten å reist dit, men han er i utlandet og det vil koste meg en god slump av feriepengene å reise dit.

Ja, huff, penger er jo viktigere enn han! Du har helt klart de rette prioriteringene, lille prinsesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, jeg gir meg! Er han ikke villig til å endre seg og han vet hva det dreier seg om fra før av er det kanskje greit å sende en slumpen sms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en SMS da. Koster noen øre riktignok, men det er det kanskje verdt. Da slipper du å snakke med ham mer. Bare si til ham at "du er finito, og nå skal jeg koooooooose meg, tji hi hi hi hi hi"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ta et bilde av deg som sitter og rir på kuken til kompisen hans, og så sender du det til ham. Det koster litt mer enn en sms, men så slipper du å skrive noe til ham da. Så kan du ta på deg tiaraen og kose deg ute som prinsessa du er. Du fortjener å ha det uendelig bra nemlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir i hvert fall veldig lei meg av alle kommentarene, for dette er tungt for meg å gjøre. Jeg tror det blir en samtale, og jeg vet at det ikke kommer som noen overraskelse for han. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du litt bitter AB?

Har du lært deg et nytt ord Leonorapapillon, og er ivrig til å vise oss andre hvor flink du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke på deg TS. Men denne AB som virker en smule bitter på noe som har skjedd ham.. Lykke til i hvertfall TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lært deg et nytt ord Leonorapapillon, og er ivrig til å vise oss andre hvor flink du er?

Nja. Noe midt i mellom kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir i hvert fall veldig lei meg av alle kommentarene, for dette er tungt for meg å gjøre. Jeg tror det blir en samtale, og jeg vet at det ikke kommer som noen overraskelse for han. Takk for svar.

Flere av oss ABere har vært i andre enden av den samtalen. Jeg, for min del, fikk ikke en gang en samtale. Om han aldri så meget forventer at dette kommer så er det ikke noe godt for det. Hvis du ikke vil "kaste bort" penger på å ta dette ansikt til ansikt med han, hvorfor venter du da ikke på at han kommer hjem?

Det er dette flere av oss opplever som litt "prinsesse"-holdning. Du virker veldig... "tenker på hva som er best for meg bare"-aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...