Sofiemor Skrevet 27. juni 2011 #21 Del Skrevet 27. juni 2011 Ser mine foreldre to eller tre ganger i året pga avstander. Men prater på tlf med dem ca en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest charella Skrevet 27. juni 2011 #22 Del Skrevet 27. juni 2011 Snakker med mamma 1-flere ganger i uken via telefon. Og med pappa ca 1 gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 27. juni 2011 #23 Del Skrevet 27. juni 2011 er 26, har to barn. Bor et stykke unna mine foreldre. Vi har ikke så mye kontakt, ringes vel et par ganger i løpet av en måned.. noen ganger oftere. Og så er vi "hjemme" på besøk noen helger i løpet av året + evt. jul/ påske/ sommerferie.. Både mine foreldre og mine svigerforeldre bor på samme sted, har mange gamle venner der så vi prøver å være "hjemme" innimellom for å opprettholde kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 27. juni 2011 #24 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Snakker med mamma alt fra ingen til 4 ganger i uka, avhengig av hvor mye vi begge har å gjøre. Hun reiser veldig mye utenlands i jobb og er ofte i en helt annen tidssone enn meg, men samtidig når hun er hjemme, bor hun bare 15 min gange fra meg. Pappa har jeg begynt å snakke mer med i det siste pga alvorlig sykdom på hans side, så kanskje en gang i uka. Før var det vel et par ganger i året. Flyttet ut som 19 åring, er i dag 27 med samboer. Endret 27. juni 2011 av Nienna83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. juni 2011 #25 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Ser dem omtrent daglig, for de bor der hesten min står. Så da må jeg hjem til dem hver dag. Men i perioder der andre passer hesten min går det fort en uke uten å snakke med dem, og da jeg reiste bort i fem uker snakka jeg med dem sånn annenhver uke eller noe. Glemte å si at jeg er 30 år. Endret 27. juni 2011 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #26 Del Skrevet 27. juni 2011 Stefar: 3 ganger i uka. Mamma: 3 ganger i året. Når har mamma'n min lagd opp til det selv med sin oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 27. juni 2011 #27 Del Skrevet 27. juni 2011 Mamma ringer meg ca. 2 ganger i uka. Pappa sender meg en melding hvis det er noe viktig. Jeg er veldig sløv med å ringe foreldrene mine selv Jeg har et godt forhold til foreldrene mine, men føler ikke et veldig sterkt behov for å snakke med dem flere ganger i uka. Vi bor såpass nærme hverandre at vi gjerne sees noen ganger i måneden også. Hvor ofte jeg føler for å ta kontakt med foreldrene mine avhenger litt av situasjonen også. Noen ganger er det mye jeg vil snakke og spørre om, andre perioder er det mer stille og "dagan går", og da føler jeg ikke like mye behov for kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 27. juni 2011 #28 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg snakker med de på skype kanskje annenhver uke. Blir litt mer sms´er nå i eksamenskjøret, og så bor jeg hos de i feriene. Vi har et veldig godt forhold, men liker bedre å snakke en hel kveld enn litt mer overfladisk kontakt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 27. juni 2011 #29 Del Skrevet 27. juni 2011 Selv er jeg 30 år, og snakker med mamma kanskje en gang i uka, hvis så ofte. Pappa sender ei melding stort sett hver dag. Noenogtredve år. Snakker med pappa ca annenhver uke, besøker ham kanskje en gang hver tredje måned, fordi vi bor så langt unna hverandre og jeg sjelden orker å kjøre så langt. Vi har et kjempegodt forhold. Mamma har jeg ikke pratet med på et par år da jeg har kuttet kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2011 #30 Del Skrevet 27. juni 2011 snakker vel ca med de annenhver dag, pappa litt sjeldnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #31 Del Skrevet 28. juni 2011 m36 flyttet ut nå jeg var 16 På telefon 1-4 ganger i måneden. Besøker dem som regel en kort uke i løpet av julen og et en til to uker om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 28. juni 2011 #32 Del Skrevet 28. juni 2011 Snakker med mamma sånn annenhver dag i telefonen. Pappa bare hvis han tilfeldigvis tar telefonen. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 28. juni 2011 #33 Del Skrevet 28. juni 2011 Mamma ringer meg omtrent én gang i uken. Pappa snakker jeg med kanskje en gang pr mnd, men det er fordi vi begge er dårlige på unødvendig småprat. Mamma klarer fint å styre en 'samtale' i en halvtime så lenge jeg kommer med noen 'ja/nei/mhm/okei' innimellom. Personlig kunne jeg fint klart meg med én samtale eller mindre pr mnd. Er 28, flyttet hjemmefra for 9 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 28. juni 2011 #34 Del Skrevet 28. juni 2011 flere ganger i uka. Ihvertfall med mamma, pappa kanskje noe sjeldnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #35 Del Skrevet 28. juni 2011 Det går i perioder, nå snakker jeg med mamma nesten daglig. Pappa er død, så han kan jeg ikke snakke med uansett hvor mye jeg vil det. Er 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #36 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg er 34 år og snakker med mine foreldre en gang i uken på telefon. Pga avstand sees vi alt fra en til to ganger i året. Da jeg var singel snakket jeg oftere med de, og da ble det gjerne annen hver dag, noe jeg finner for mye nå som jeg er i ett forhold. En gang i uken holder i massevis ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #37 Del Skrevet 28. juni 2011 Aldri. Jeg kuttet kontakten med dem for flere år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 28. juni 2011 #38 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg snakker med foreldrene mine så godt som hver dag, besøker dem også minst en gang i uken. Jeg er veldig familiekjær og savner fort foreldrene mine om de er vekkreist eller jeg ikke får snakket med dem på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L Skrevet 28. juni 2011 #39 Del Skrevet 28. juni 2011 26 år, jente, samboer, bor i en annen by. Jeg snakker med dem fast ca en gang i uken (typisk søndag kveld), oftere hvis det er noe spesielt (eksamen, sykdom osv.). Har et godt forhold til dem, men det er samboeren jeg deler alt med. Brødrene mine er mye mer hjemmekjær, mens jeg får litt klaus etter et par dager hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartbeats Skrevet 28. juni 2011 #40 Del Skrevet 28. juni 2011 Det varierer. Noen ganger kan det være flere ganger på en dag, andre ganger går det noen dager i mellom. Men aldri mer enn 3 dager i mellom. Vi møtes gjerne flere ganger i uken også. Jeg er 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå