Gjest MB Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 kjæresten min som jeg har vært sammen med i 1 1/2 år reiser nå bort på ferie til hjemlandet sitt i en måned. hva gjør dere der ute når kjæresten som dere er vandt til å se hver eneste dag, ikke er mulig å gå med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 ... Har du ikke venner? Er ikke sunt å være så avhengig av en person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MB Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 haha jo jeg har d:P men alle jobber eller er bortreist. men må vel bare prøve å få tiden til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Det samme som jeg gjør når han er hjemme. Vi har da foskjellige liv selv om vi er kjærester:) Men det er jo mer tid til veninner, trening osv. Har selv vært borte fra min samboer i 3 måneder uten at vi så hverandre i det hele tatt, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Har du ikke startet nok tråder om deg og dama di? Jeg synes du virker veldig avhengig av henne. Kan du ikke bare slappe av og nyte ferien, og ta det som det kommer?? Har hun seg med noen andre (som hun sa hun skulle?) - so be it! Da er hun ikke verdt det allikevel! Bare ro deg ned, og gled deg til hun kommer tilbake, så tar du det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nonym Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor blir du ikke med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) kjæresten min som jeg har vært sammen med i 1 1/2 år reiser nå bort på ferie til hjemlandet sitt i en måned. hva gjør dere der ute når kjæresten som dere er vandt til å se hver eneste dag, ikke er mulig å gå med? Jeg gjør det samme som når han er her, bare uten han. edit: og for å svare på undetittelen din: Kjæresten min dro bort i tre måneder da vi hadde vært kjærester i fire måneder. Alt gikk tilbake til normalt da han kom hjem, så jeg ser ingen grunn til at det skal være noe annerledes nå. Endret 29. juni 2011 av bazibaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå