Klematis Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #881 Del Skrevet 4. mars 2012 Gratulerer Go'jenten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 4. mars 2012 #882 Del Skrevet 4. mars 2012 Han er 52 cm og 3840 gram ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mars 2012 #883 Del Skrevet 4. mars 2012 Og akkurat passe perfekt, tenker jeg. Husker godt når G kom. 3110 og 51 lang...og akkurat passe perfekt! Håper dere får en fin barseltid sammen med gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie28 Skrevet 5. mars 2012 #884 Del Skrevet 5. mars 2012 GRATULERER SÅ MYE MED GUTTEN GoJenten Håper dere får en flott barseltid, og at blodtapet ikke gir problemer. Var selv på sykehuset i dag og tok prøver for svangerskapskløen. Spurte hvor lang tid det tok å analyseres, og de sa 1-2 uker fordi den skulle sendes til haukeland. HAHAHA!!!! Er jo nå 38 uker på vei, og viss JM og lege har rett med at han kommer før tiden, så er jo sjansen stor for at jeg allerede har født innen resultatene er ferdig! Krysser fingrene for det... Vil ikke bli satt i gang.. Vil at det skal skje naturlig. Når jeg er ferdig med forkjølelsen (om et par dager) blir det sengekos for alle penga.. Vil ha han UT!! Har også begynnt å svette noe sykelig inni hendene og på føttene. Alt vannet som var samlet i kroppen har nå kommet ut virker det som. Akkurat som om jeg nettopp han dusjet, og glemt å tørke hender og føtter... Noen andre som har opplevd dette? Trodde det ikke var normalt før ETTER fødselen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #885 Del Skrevet 5. mars 2012 Charlie: Merkelig at de i det hele tatt velger å ta de prøvene når du antagelig aldri får brukt resultatene til noe... Skulle tro de i slike tilfeller hadde en raskere (om enn mindre nøyaktig) måte å stille diagnose på? Her skjer det lite. Måtte opp en tur i natt også og spise og kjenne på litt kynnere. Er ekstremt sulten for tiden! Kanskje det er et tegn på at ting nærmer seg? Kroppen som håndtert energi? Her tolkes alt som tolkes kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alh Skrevet 5. mars 2012 #886 Del Skrevet 5. mars 2012 Gratulerernså mase GoJenten. Tenker dere koser dere nå ja. Hihi. Lurer på målene til Agurken sin gutt. Trist å høre om alle forkjølelser her i gården. Jeg har fått en liten snue jeg og, men overlever nok det. Her er det fortsatt lyserosa etter hver natt og innimellom litt på dagen. Prøvde å ringe kk igår, men kom ikke helt gjennom, og hun som svarte, spurte egentlig bare om jeg hadde rier, og har jo ikke det. Så bare venter til legetimen imorgen, så får vi finne ut av det da. Kan virkelig ikke være mye plass igjen inni her. Vrir meg i smerte hvert spark, spesielt om kvelden, da er det verst. Men snart en uke inn i mars nå jenter, og kun to babyer kommet. Hihi, spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #887 Del Skrevet 6. mars 2012 Da er vi i gang! Vonde tier, mye vondere enn sist, med kun 1,5 til 3 min mellom. Startet rundt kl 01. Må pakke ting for Vesla og finne ut hva vi gjør med henne, så reiser vi til KK. Eventuelle videre oppdateringer tar jeg i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #888 Del Skrevet 6. mars 2012 Kl 3.10 ble Mini født. På do hjemme, med far som jordmor... Ting gikk fort, kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. mars 2012 #889 Del Skrevet 6. mars 2012 Ååhh, Klematis! Gratulerer så mye! Skjønner at Mini hadde det travelt med å komme ut til dere Gratulerer som tobarnsmamma enda en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. mars 2012 #890 Del Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer så mye Klematis Snakk om å ha dårlig tid da Håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. mars 2012 #891 Del Skrevet 6. mars 2012 Oj, oj, Klematis! Det var en liten en med hastverk Gratulerer så utrolig mye Kooooos dere med den nye familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkRose Skrevet 6. mars 2012 #892 Del Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer Klematis og ikke minst den flinke jordfaren!!! Sykehus er oppskrytt, sant? :gjeiper: Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alh Skrevet 6. mars 2012 #893 Del Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer såååå masse Klematis. Kjempe glad på dine vegne, og så stolt pappaen må være nå, når dere klarte dette her sammen helt alene er sikkert en kjempe opplevelse. Kos dere nå og slapp av. Jeg tar meg en tur til legen idag, og gleder meg til å høre hva hun har å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #894 Del Skrevet 6. mars 2012 Tusen takk, alle sammen! Egentlig litt kjedelig på sykehuset, men tror vi blir til i morgen uansett. Gitt at vi får familierom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. mars 2012 #895 Del Skrevet 6. mars 2012 Tusen takk, alle sammen! Egentlig litt kjedelig på sykehuset, men tror vi blir til i morgen uansett. Gitt at vi får familierom. Hva skal man med sykehus, når man selv tar seg av fødselsen på 2 timer hjemme? Jeg er imponert over dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mars 2012 #896 Del Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer med vel overstått hjemmefødsel, Klematis! *ønsker meg hjemmefødsel selv, men mannen er ikke helt enig i det * Håper dere er hjemme nå og slapper av sammen med den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. mars 2012 #897 Del Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer med lille, Klematis. Tenk at det gikk så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje* Skrevet 6. mars 2012 #898 Del Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer så mye både gojenten og klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 6. mars 2012 #899 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Oi oi Klematis, født hjemme og greier Gratulerer så mye til deg og Godjenten Her kommer min fødselhistorie: Våknet av at vannet gikk kl 06.25 den 29 februar. Kjente det var litt bløtt nedentil og da jeg reiste meg opp av senga fosset vannet ut gitt Datteren min og mannen våknet samtidig, og han stakkars mannen min ble helt forstyrret gitt Kjente svake rier omtrent med en gang, ringte føden og fikk beskjed om å komme klokka 09.00 hvis ting ikke forverret seg da. Kjørte datteren min på skolen, dro hjem, tok en dusj og pakket resten av tingene, så dro vi på sykehuset 08.40, var bra vi kom da for da hadde riene begynt å ta seg opp ganske kraftig. Vi fikk føderom med en gang og åpning ble sjekket, 4 cm. Sa i fra at jeg ønsket epidural, fikk klyster og mens jeg ventet på anestesilegen hadde jeg forferdelige rier, grøss og gru.... Fikk så epidural og fikk slappet av litt, og ikke minst spist litt. Ble sjekket for åpning igjen og hadde da nesten full åpning og det var da tid for å begynne å trykke. Denne delen av fødselen minnes jeg som minst smertefull fra sist gang, men herre min hatt så feil en kan ta, det gjorde sinnsykt vondt, jeg trykket og trykket, men lillegutt ville ikke ut! Lege ble kontaktet og jeg fikk beskjed om at ungen måtte ut nå! Jeg trykket i 1 time og 20 min før han endelig kom ut, da var han helt blå, og legen hadde stått klar med vakum en god stund, men slapp heldighvis det i siste liten. Endelig lå han på brystet mitt Men kortvarig lykke da jeg måtte rett ned på operasjonstua, hadde fått full ruptur 3c. Etter noen timer igjen fikk jeg endelig kommet opp til sønnen min igjen og lykken var fullkommen Christian veide 3890g og var 47 cm lang og ble født kl 15.55, liten og tjukk :gjeiper: Endret 6. mars 2012 av Agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mars 2012 #900 Del Skrevet 6. mars 2012 Det var en kompakt liten gutt! Håper det går bedre med rupturen din nå. Hadde en kinkig rupturopplevelse selv sist, men er fin i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå