alh Skrevet 24. februar 2012 #761 Del Skrevet 24. februar 2012 Oi spennende Klematis. Ja hvis det var så tydelig sist, kan jeg tenke meg det var lett å forstå. Jeg gikk sist med rier i to dager (svake vel og merke, og maks 1 gang i timen), og var også veldig usikker på når det var på "ekte". Føler jeg er like usikker denne gangen også faktisk. Idag har jeg skikkelig vondt i symfyse greien, hvis det er det det er . Brennende svie i selve skjelettet til venstre for "babyhullet". Det stråler også litt nedover, men ikke som på høyre side, der det stråler gjennom rompeballen og ned i låret (trolig ischas). Ikke kjekt å ikke være i form. Igår var forferdelig, trøtt og sliten og vondt. Mamma på sykehus av smerter forbundet med hennes teite ischas nerve, og sitter nå å håper de vil operere. Er sliten, og er glad jeg har en helg nå å samle krefter til de tre siste dagene på jobb neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2012 #762 Del Skrevet 24. februar 2012 Spennende, Klematis. Du er jo temmelig nær selve termindagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje* Skrevet 24. februar 2012 #763 Del Skrevet 24. februar 2012 Så spennende klematis! Kanskje det blir et februarbarn istedet på deg du må iallefall ha lykke til om det skulle skje noe. Jeg kom akkurat hjem fra byen, har vært å hentet en gratispakke på apoteket og handlet en hel del småting der, også har jeg handlet nok et sengetøy (har nå to sett til seng og vogn), laken og pledd. Tror dette trollet får nok pledd iallefall. Hihi, de er jo så myke og gode. Lekematte (sånn puslespillmatte fra nille) har jeg også fått tak i. Føler man går litt i villrede når man er å handler, vet liksom ikke helt hva man trenger. Men nå tror jeg at det aller meste er i boks. Får heller dra å handle etterpå om det er noe vi mangler. Regner med butikkene er åpne da også, selv om man ikke skulle dro det når jeg går amokk på en butikk. Snart reiser vi på hytta med svigers, og det skal bli godt. God mat og ikke minst masse lek og kos for hunden. Får dårlig samvittighet om dagene da jeg ikke greier å gå noe særlig lange turer. Merker hun er mer urolig når man ikke får trimmet henne nok. Holder på å hekler nok et ullpledd til den lille, da det er det eneste jeg kan å lage. Men veldig kjekt å ta med seg på hytta. Dette ble vist litt lengre enn planlagt.. ville egentlig bare ønske klematis lykke til Samboeren kom forresten hjem her on dagen og fortalte meg at han skal bli pappa.. du sier ikke det måtte jeg bare si tilbake. Hehe, at det går ann. Men bra han endelig har oppdaget at det har skjedd noe her de siste månedene;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. februar 2012 #764 Del Skrevet 24. februar 2012 Så spennende Klematis Får se om det blir et februarbarn på deg i stedet for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #765 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg satser på at hun holder seg der inne et par uker til. Har mye jeg skulle ha gjort! Hadde store planer om å reise å kjøpe en ekstra bilstol til Vesla og seng til Mini i dag, men tror det utgår. Får ta det på lørdag eller til neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #766 Del Skrevet 26. februar 2012 Plutselig i dag får jeg følelsen av at magehuden skal sprekke opp i et nettverk av strekkmerker! Det svir liksom i hele huden, selv om den egentlig ikke føles så stram... Håper virkelig ikke dette er tilfelle! Sist fikk jeg ett eneste strekkmerke på størrelse med et knappenålshode inni navlen Det har sprukket bittelitt mer akkurat der nå, så det er kanskje dobbelt så stort. Men det synes jo uansett ikke når navlen vrenger seg på plass igjen, så jeg krysser virkelig fingrene for at resten av magen går fri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. februar 2012 #767 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg har fått et strekkmerke på over hver av hoftene. Føler ikke at huden strekkes så mye, annet enn når frøkna driver og turner og sparker her og der Så blir spennende å se hvor mange strekkmerker jeg evt ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2012 #768 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg fikk et helt Norgeskart med strekkmerker sist. Hele undersiden av magen, litt rett over navlen, noen på lårene. Disse holder nå på å strekkes ut igjen (man har jo magemål i øverste grønne kant på helsekortet, som sist), og jeg er spent på hvor mange nye som kommer. Ikke gikk jeg opp mye sist heller, men det er bare slik type hud kvinnene i vår familie har. Dårlig bindevev, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 26. februar 2012 #769 Del Skrevet 26. februar 2012 Lurer på om det skjer noe her jeg nå, hadde tegningsblødning da jeg var på toalettet i sta, og smertene begynner å ta seg opp i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 26. februar 2012 #770 Del Skrevet 26. februar 2012 Det gikk fint på UL på onsdag, og babyen var ble målt til litt større enn gjennomsnittet Den hadde også snudd seg med hodet ned, så krysser fingrene for at den blir liggende. Ellers holdt jeg på å kaste ut mannen fra UL-undersøkelsen så jeg kunne få vite kjønnet, men jeg klarte å holde meg. Når jeg har klart å holde meg så lenge får jeg prøve å stå løpet ut! Og endelig har vi vært og bestilt vogn og diverse stæsj! Hurra, for at vi endelig kom frem til en vogn som (forhåpentligvis) kommer til å fungere for oss begge! Imorgen er det ny time hos manuellterapeuten, og jeg tror kanskje jeg må gi opp 50% sykemeldingen, da smertene er forverret den siste uken, og har "spredd" seg fremover i bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #771 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Lurer på om det skjer noe her jeg nå, hadde tegningsblødning da jeg var på toalettet i sta, og smertene begynner å ta seg opp i ryggen Åh, så spennende! Lykke til om det blir fødsel nå. Gleder meg til oppdateringer Endret 27. februar 2012 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. februar 2012 #772 Del Skrevet 27. februar 2012 Oi så spennende Agurk! Jeg vil også ha ut lillegutt snart! Masse lykke til i allefall Klematis: Slike smerter har jeg hatt også, kjennes ut som om huden skal sprekke, men allikevel er huden fortsatt god og tøyelig der det strekker :klø: Ikke noe strekkmerker her ennå, så håper ikke det kommer noenting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alh Skrevet 27. februar 2012 #773 Del Skrevet 27. februar 2012 God mandag alle dere høygravide jenter/damer Må bare ha et sted å skryte litt på nå. I helgen fikk jeg nemlig BABYSHOWER. Wiie, var kjempe koselig. Samboern lurte meg med på IKEA, mens venninner, kusine og søster stelte i stand hjemme. Luringer. Var kjempe fint, god mat og deilige kaker hadde de laget. Og masse flotte gaver, både til meg og lille Baby X. I tillegg ble det laget tippeliste for kjønn og fødsels dato som blir kjempe gøy å følge med på I tillegg kom vognen på lørdag også, Roan Marita. Den er helt nydelig, er kjempe fornøyd. Nå må den jo trilles ute og brukes litt før jeg vil si noe mer om kvalitet, men 3 års garanti er uansett greit. Har bilder jeg tenkte å legge ut til dere, men er jo helt blå på dette forum og bilder greiene. :/ Så hvis noen er veldig god å forklare, kan jeg se om jeg får det til. Ellers syns jeg det er SÅ spennende med å følge med på utviklingen deres, og gleder meg Agurk til oppdatering. Og Klematis, hvordan er formen? Er det noe på gang snart? Idag flytter vi opp på soverommet, der vuggen står klar, sutteklutene er vasket, amme-sjeselongen venter og nattlamper er kommet opp <3 Liiker lykkelighetens dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #774 Del Skrevet 27. februar 2012 Alh: Så koselig! Høres ut som dere har det meste på plass nå Formen min er fin. Ikke så veldig mye som tyder på at det snart skjer noe. Eneste er at jeg har fått litt mer tyktflytende utflod, men vil ikke akkurat si at det ser ut som om slimproppen har gått helt enda allikevel. Men så vidt jeg husker , gjorde den aldri det sist heller. Jeg har begynt på pakking av sykehusbag i dag, så satser på å ha den klar i løpet av dagen. Bør vel pakke en bag for Vesla også, sånn at hun lett kan shippes avgårde til noen. Og så tror jeg at jeg har ordnet med seng til Mini. Har sendt bestefaren min ut på oppdrag med å kjøpe en Troll Bedside Crib brukt. Håper han skjønte hva jeg snakket om til slutt. Tror han begynner å høre litt dårlig, for etter å ha jattet med en god stund spurte han plutselig om det var en leilighet jeg snakket om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alh Skrevet 27. februar 2012 #775 Del Skrevet 27. februar 2012 Klematis: Det var da både godt og trist å høre. Bra du har det bra, kjedelig det ikke har skjedd noe enda. Jeg har også tyktflytende utflod, men det har jeg egentlig hatt de siste 6 månedene, så tenker det er rart med sååå mange slimpropper PAKKE BAGEN Herregud, det var eneste planen jeg hadde denne helgen, og ikke det har jeg klart engang... Grr. Da MÅ det gjøres idag etter jobb. Takk Klematis, for påminnelsen. Hihi ler masse av bestefaren din nå. De er så søte når de skal prøve å forstå alle disse nymotens greiene. Før var vel seng en seng. Punktum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #776 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg er IKKE trist for at det ikke har skjedd noe. Føler meg ikke klar enda... Jeg fikk inntrykk av at han trodde at jeg ville ha ham til å gå på visning på en leilighet for meg... Vi snakker nemlig om å flytte til byen der han bor, så er vel kanskje derfor han ble litt forvirra Venter egentlig på melding/telefon om hvordan utflukten hans har gått. Begynner å bli to timer siden han bare skulle spise frokost og så reise avgårde de 5 min til der senga skulle hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alh Skrevet 27. februar 2012 #777 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg er IKKE trist for at det ikke har skjedd noe. Føler meg ikke klar enda... Jeg fikk inntrykk av at han trodde at jeg ville ha ham til å gå på visning på en leilighet for meg... Vi snakker nemlig om å flytte til byen der han bor, så er vel kanskje derfor han ble litt forvirra Venter egentlig på melding/telefon om hvordan utflukten hans har gått. Begynner å bli to timer siden han bare skulle spise frokost og så reise avgårde de 5 min til der senga skulle hentes. Nei hvis du ikke er klar, er det vel bare deilig å nyte dagene. Jeg er litt begge deler. Utålmodig, men samtidig ikke klar enda. Svinger fra minutt til minutt. Hihi, kanskje han måtte ha frokost luren sin først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. februar 2012 #778 Del Skrevet 27. februar 2012 Lykke til, Agurk! Skal se at det ikke blir et februarbarn her. Hos oss har vi ikke begynt å tenke på å pakke bagen. Så langt etter dere er jeg jo. Tviler sterkt på at han kommer noe særlig før termin, så blir vel ikke noen pakking før jeg går ut i permisjon 30. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #779 Del Skrevet 27. februar 2012 Senga er i boks! Så da er den på plass her fredag. Snille bestefar (altså ungenes oldefar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. februar 2012 #780 Del Skrevet 27. februar 2012 Så bra at seng er i boks! Vi får vel vår hjem igjen i april. Fikk vite i går at svigerinne som har lånt senga til minstemann på ett, skal ha en ny en i august. Så da må de skaffe seg egen bedside crib. Det blir jo fint for ungene da. Bare 4 måneder mellom de. Så da blir de nok godt kjent i oppveksten. Og mellom de guttene vi har nå, er det litt over året, så de blir nok gode venner. Ser frem til mange fine somre på hytta, i fellesskap. Blir jo en god lekegjeng da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå