Gjest Chevy Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei! Skal på ferie på onsdag og mistenker at jeg har fått en uvi. Smerter høyre i magen og etter at jeg har drukket noe. Har hatt det før og det er veldig likt nå. Bestilte time hos lege imorgen,men er dt like greit og ta det hos legevakten? Dama på tlf foreslo at jeg kunne gå der hvis jeg ville løse dette idag. Jeg ønsker og ikke plages med vannlatningen på ferie og lurer på om jeg burde vemte til imorgen eller ta det idag? Dumme urinveier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Altså, hvis du har UVI er det jo liksågreit å komme seg til legen idag! Det er tross alt bare 2 dager til du skal ut å reise. Jo før du får noe mot det, jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvis du tar det på legevakten, kan du ende opp med å sitte i kø i flere timer. Jeg satt og ventet i tre timer på legevakten når jeg fikk UVI dagen før jeg skulle reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 takk for svar, gikk til legen idag som planlagt men skulle ønske jeg gikk igår. var fullt utslag på alt mulig, så da blir det antibiotika på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 takk for svar, gikk til legen idag som planlagt men skulle ønske jeg gikk igår. var fullt utslag på alt mulig, så da blir det antibiotika på ferie Du ville vel måtte gått på antibiotika på ferie uansett? Håper det går bedre med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Du ville vel måtte gått på antibiotika på ferie uansett? Håper det går bedre med deg! jada, jeg måtte jo det:P men jeg er så enormt slapp idag, heeelt villt slapp.. håper det er bedre imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå