Gå til innhold

Mistanke om UVI


Gjest Chevy

Anbefalte innlegg

Gjest Chevy

Hei!

Skal på ferie på onsdag og mistenker at jeg har fått en uvi. Smerter høyre i magen og etter at jeg har drukket noe. Har hatt det før og det er veldig likt nå. Bestilte time hos lege imorgen,men er dt like greit og ta det hos legevakten? Dama på tlf foreslo at jeg kunne gå der hvis jeg ville løse dette idag. Jeg ønsker og ikke plages med vannlatningen på ferie og lurer på om jeg burde vemte til imorgen eller ta det idag? Dumme urinveier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hvis du har UVI er det jo liksågreit å komme seg til legen idag! Det er tross alt bare 2 dager til du skal ut å reise. Jo før du får noe mot det, jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar det på legevakten, kan du ende opp med å sitte i kø i flere timer. Jeg satt og ventet i tre timer på legevakten når jeg fikk UVI dagen før jeg skulle reise :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chevy

takk for svar, gikk til legen idag som planlagt men skulle ønske jeg gikk igår. var fullt utslag på alt mulig, så da blir det antibiotika på ferie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, gikk til legen idag som planlagt men skulle ønske jeg gikk igår. var fullt utslag på alt mulig, så da blir det antibiotika på ferie :P

Du ville vel måtte gått på antibiotika på ferie uansett? Håper det går bedre med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chevy

Du ville vel måtte gått på antibiotika på ferie uansett? Håper det går bedre med deg! :)

jada, jeg måtte jo det:P men jeg er så enormt slapp idag, heeelt villt slapp.. håper det er bedre imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...