Gå til innhold

Hvilken kroppsdel er DU mest fornøyd med


BeautyLicious

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Ryggen, magen, rumpa og beina mine. Håret mitt er jeg også veldig glad i akkurat nå, men det er fordi jeg nettopp har vært hod frisøren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye forskjellig her! :) Dere som er fornøyd med magen er heldige!

Hender seg jeg også står naken og ser meg selv i speilet og tenker "jeg er jo ikke så fæl som jeg skal ha det til". Men det går litt opp og ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

For en fin tråd! Flott å fokusere litt på det man liker ved seg selv, istedet for å bare kritisere. Selv elsker jeg puppene mine! Jeg pleide å ønske at de var litt større, men så så jeg et program på tv hvor en gruppe menn/gutter skulle peke ut de fineste puppene av flere par. Puppene de pekte ut som de fineste var faktisk silikonpupper, og så helt like ut som mine(men mine er altså ikke silikon). Så da fikk jeg et ordentlig selvtillitsboost og er kjempefornøyd med dem:) Ellers er jeg veldig fornøyd med både beina og rompa mi, og har fått mye komplimenter for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jenter er fornøyde med fitta si altså? Hmmm... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansikt, legger, neglene (selvom det ikke er er en kroppsdel), hår og nesa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ingen jenter er fornøyde med fitta si altså? Hmmm... :-/

Selvfølgelig er jeg det, men det ikke den jeg er mest fornøyd med. Dessuten er det ikke så mange som har sett den, så da tenker jeg ikke så mye på hvordan den ser ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Beina mine. De er ganske slanke og faste til å henge på en overvektig kropp :) Ellers er jeg fornøyd med puppene og rumpa (her har nok komplimenter fra menn hatt stor innflytelse, da jeg er fæl til å plukke på alt som er feil med diverse kroppsdeler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg er faktisk veldig fornøyd med det aller meste. Jeg synes selv at jeg har vært usedvanlig heldig! (feel free to disagree) :lur:

Jeg har veldig pen kroppsfasong, med ganske fyldige bryster, veldig smal midje, buede hofter og lange, slanke ben. Og så har jeg et vakkert ansikt. Og grasiøse hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret, nesa og egentlig beina generelt untatt tærne :)

Endret av Valita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Føtter (kanskje litt vel lange, men pene), bein (lange og slanke), hender (pianofingre) og pupper (små, faste og runde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...