Gå til innhold

Hvilken kroppsdel er DU mest fornøyd med


BeautyLicious

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å høre hvilke kroppsdeler/eller ting på kroppen dere jenter er mest fornøyd med :)

Selv er jeg ganske fornøyd med rumpe, hår og har blitt mye mer fornøyd med puppene etter de vokste seg større :)

Deres tur! Vi må være litt positive og fokusere på det vi liker!

Endret av BeautyLicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, blir vell håret mitt det :) Burde vell være fornøyd med puppene også, er blitt E-cup nå, men ser ikke ut som noen platikk meloner så er ikke så fornøyd. Og rumpa er stor men folk liker den godt, så burde vell være litt fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel bli ræva, siden det er favorittdelen til typen min. Egentlig så er jeg ikke helt fornøyd med noe som helst. :gjeiper: Men er han fornøyd, så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en fin rygg? Hvordan ser man at man har en fin rygg?

Jeg tenker i hvert fall at det er en tynn og muskuløs, glatt rygg med litt svai, kanskje? Skulle ønske jeg hadde det selv, kjekt å kunne gå med topper/kjoler med åpen rygg =) Selv har jeg ikke en fin rygg (men heller ikke en direkte stygg), den er litt "myk" med litt kviser på toppen og mørke hår på korsryggen (ikke like mye som men mann men definitivt mer enn den gjennomsnittlige kvinne) :/

Sånn ellers er jeg fornøyd med hendene og føttene mine, puppene (enn så lenge), og leppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fornøyd med rompa mi helt til typen sa at han syns den var litt liten.

Kanskje mest fornøyd med beina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anklene og leggene. Jeg har typiske fotballegger og er i tillegg overvektig, men til tross for at de er brede er de veldig pene og har fin form. Jeg har markerte ankler og legger som tar seg bra ut i de fleste sko og antrekk, noe jeg så klart prøver å fremheve med sko med litt heler :rodmer:

Også en fin kløft :lur:

Edit: Rumpen! Den er stor og spretten, får ofte komplimenter for den, spesielt når jeg går i tights hjemme og ikke dekker den så bra, da er naboguttene fornøyd :sjenert:

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Munnen kanskje? Synest i alle fann leppene har pen form og farge, og er passe fyldige.

Er også nøgd med leggane, dei er slanke med litt musklar.

Er generelt nøgd med kroppen min. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del tullete komplekser og er egentlig ikke superfornøyd med noe som helst, men på gode dager er jeg glad i rumpa mi, puppene mine og ansiktet mitt. Det hender jeg ser meg selv i speilet, naken, og tenker at jeg faktisk ikke er så fæl som jeg innbiller meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trener jo litt styrke for ryggen, så jeg syns den er akkurat passe trent til at den ser markert ut uten at det blir for mye. Lite kviser og fin V-form bakfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa og smilet :D!

Hva er en fin rygg? Hvordan ser man at man har en fin rygg?

Dette synes jeg er en fin og feminin rygg

Bildet fjernet i henhold til KGs regler for bildebruk,

ninuska_, moderator

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...