Gå til innhold

vondt i magen av mercilon

rigelgutten

Anbefalte innlegg

Har brukt mercilon i 1 mnd,nettopp ferdig med sukkerpille uke. I dag har jeg så vondt i magen på høyre side.. Da jeg brukte p sprøya hadde jeg samme smerte i et halvt år..Tok alle mulige tester,men fant ikke noe galt. Ellers er jeg ekstra sur,kviser ,vondt i hodet.Vurderer å slutte,men hadde sex i går,og kan vel ikke plutselig slutte nå? LEI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror du bør gå litt lengre på pillene bare for å vende deg til dem, kan hende det blir bedre. Jeg hadde også humørsvingninger, endel kviser osv. i starten, men det er borte nå. Har gått på pillene i litt over et halvt år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok gå på de litt lenger for å se om det blir "bedre". Selv fant jeg ut etter mange år med menssmerter at jeg hadde en cyste nede på høyre side, som gjorde at jeg hadde ekstra vondt.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved magesmerter (eller smerter i eggstokkområdet) over lengre tid, så ville jeg tatt en UL for å sjekke for cyste/r. Har hatt et par slike selv, to måtte fjernes vha lap., og de gav mye magesmerter.

Er forsåvidt akkurat ferdig med første mnd på Mercilon selv, og vurderer også å slutte pga svetting om natten. Har svettet så sinnsykt hver eneste natt etter at jeg begynte på pillene, og orker ikke dette så mye lenger...litt usikker på om jeg burde kjøre på en mnd til for å se om kroppen vender seg til dem, eller om jeg bare skal kutte jeg også, hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...