Gjest Anette Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg sliter så utrolig mye med dårlig selvtillit, og den blir bare værre og værre for hver dag. Mamma er fult klar over dette å gjør selfølgelig alt for å hjelpe meg.. Nå har hun kjøpt en bok som visst nok skal være veldig bra, og har hjulpet mange ungdommer som sliter med det samme som meg! Ja jeg har lest en del av boken, men så langt hjelper den ikke.. Den hjelper faktisk ikke en dritt.. Og jeg skjønner ikke hvordan denne boka skal få meg til å pltuselig like meg selv. Nå er det sommer, alle vennene mine er på stranda å koser seg. Mens jeg må bli hjemme! Jeg blir hjemme for å slippe å vise eller se meg se de andre i bikini. Klarer faktisk ikke se de i bikini, se at de har så flotte kropper i forhold til meg. Jeg årker ikke mer! Er det ingenting som liksom kan hjelpe? Jeg har ikke trua på at en bok skal hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
straamann Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg sliter så utrolig mye med dårlig selvtillit, og den blir bare værre og værre for hver dag. Mamma er fult klar over dette å gjør selfølgelig alt for å hjelpe meg.. Nå har hun kjøpt en bok som visst nok skal være veldig bra, og har hjulpet mange ungdommer som sliter med det samme som meg! Ja jeg har lest en del av boken, men så langt hjelper den ikke.. Den hjelper faktisk ikke en dritt.. Og jeg skjønner ikke hvordan denne boka skal få meg til å pltuselig like meg selv. Nå er det sommer, alle vennene mine er på stranda å koser seg. Mens jeg må bli hjemme! Jeg blir hjemme for å slippe å vise eller se meg se de andre i bikini. Klarer faktisk ikke se de i bikini, se at de har så flotte kropper i forhold til meg. Jeg årker ikke mer! Er det ingenting som liksom kan hjelpe? Jeg har ikke trua på at en bok skal hjelpe meg! Anbefaler at du tar kontakt med en psykolog. Å jobbe med selvbildet og selvtillitten tar tid, det vet jeg alt om. Jeg står i den prosessen nå, men det er godt å merke at det går fremover sakte men sikkert.Det finnes ingen raske løsninger, me en bok kan gi verdifull inspirasjon og gode tips. Men jobben må du gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå