Gå til innhold

Barbere musa? Eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

barber musa!! ingen gutter liker hår.. det er bare ekle gamle damer og jomfruer som har hår på musen :sjenert:

Gutter liker kanskje ikke hår, men snakk med voksne menn og spør hva de foretrekker. Jeg har ennå ikke møtt en mann som rygger i avsky når han ser meg naken med frisert hårpryd nedentil. Tvertimot gir det et ekstra kick til flere. Jeg er ikke jomfru. I dine øyne er jeg nok en ekkel, gammel dame :ler: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min ønsker ikke at jeg barberer meg. han mener at hårene mine stimulerer han og får mer ut av akten enn uten.

Det eneste jeg gjør er å stusse det litt med en saks.

Jeg ser mange sier at man bør barbere seg, men alle er forskjellige. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter liker kanskje ikke hår, men snakk med voksne menn og spør hva de foretrekker. Jeg har ennå ikke møtt en mann som rygger i avsky når han ser meg naken med frisert hårpryd nedentil. Tvertimot gir det et ekstra kick til flere. Jeg er ikke jomfru. I dine øyne er jeg nok en ekkel, gammel dame :ler: .

Hehe, tenkjer det same som deg - at gutar kanskje likar glattbarbert, medan vaksne menn nok har litt meir variert smak ;)

Men eg er sikkert også ei gamal dame :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg liker alt!! Bare det ikke lukter ille og setter seg mellom tenna.

Håret befinner seg for størstedelen på venusberget for mitt vedkommende :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Selvsagt. Det blir vel det samme som at du bør pusse tennene dine.

barbere selvsagt ! shave your pussy. w.w.w.a-s-s.ch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

barber musa!! ingen gutter liker hår.. det er bare ekle gamle damer og jomfruer som har hår på musen :sjenert:

Men...menn forlanger suging og selv har menn en urskog der nede. Æsh, mister jo lysten helt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...menn forlanger suging og selv har menn en urskog der nede. Æsh, mister jo lysten helt da!

Det er mannlig. Derfor skal ikke kvinner ha hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er mannlig. Derfor skal ikke kvinner ha hår.

Dummeste jeg har hørt. Er dere menn virkelig så innbilske at dere tror at damer ikke har krav/ønsker om en manns utseende, men tar hvem som helst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Synes du skal beholde den lille skogen din jeg. Det er mest sexy :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med barberingen, selv liker jeg best glattbarbert, men dama er det ikke og liker det ikke. Det bryr jeg meg ikke om for hun er deilig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en gutt har en ONS med en dame som har en liten skog der nede (kortklipt, men au natural, kan man si), men likte sexen (så mulig han ikke mislikte det?), og har sex med henne igjen.. om hun da har barbert seg, eller laget en lite stripe istedet for å ha den som sist.. ville det være positiv? Med andre ord: bør jeg barbere fitta før neste sengebesøk?

Stiler han som krav at du barberer deg kan du bare droppe hele fyren. Hvis ikkke har du den svaisen du liker. Synes nyfrisserte ser velstelte ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forsiktig,noen kan få kløe og kviser ved barbering og noen vil føle seg naken og kald..spør først kansje og dere kan gjøre det sammen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Skribent

Jeg barberer musa mi alltid om våren slik at den er fin til sommeren. Bruker rett og slett hårfjerningskrem på den og saks på selve museberget. Har ellers en riktig vill jungel der nede. Vil gjerne høre hva mannfolk syns om glattbarbert/hårete mus. Syns også at jeg har større nytelse av dildoen da det ikke er så mye pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig vil jeg ikke anbefale barbering der nede for noen! Inngrodde hår og harde hår som kommer ut igjen, og du kan lage små sår og får det ikke så glatt som hvis du vokser det bort. Jeg barberte før, men det er ti tusen ganger digger å vokse, and I am never going back!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger kan man få inntrykk av at "alle" damer barberer/ vokser nedentil, men jeg dusjer i fellesanlegg i svømmehall nesten daglig og kan avkrefte at dette er tilfelle.  Helt uavhengig av alder så er det alltid mange varianter. Noen er glattbarbert, noen er frisert og noen har full busk ;)  

Anonymkode: 4aa9d...5b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎06‎.‎2011 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Om en gutt har en ONS med en dame som har en liten skog der nede (kortklipt, men au natural, kan man si), men likte sexen (så mulig han ikke mislikte det?), og har sex med henne igjen.. om hun da har barbert seg, eller laget en lite stripe istedet for å ha den som sist.. ville det være positiv? Med andre ord: bør jeg barbere fitta før neste sengebesøk?

Hva som er positivt eller ei behøver du ikke tenke på. Vil du barbere, så gjør du det. Vil du ikke, så lar du være..enkelt og greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...