Arwen Skrevet 16. november 2003 #1 Del Skrevet 16. november 2003 Vet du om noen? Synes de er så morsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. november 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 16. november 2003 Disse vet jeg om: http://www.anitah.com/jul/julekalender.shtml http://www.digitalverkstedet.com/emmyjul/k...nder/index.html http://home.no.net/jul2001/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 Håper det kommer en her i år også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 http://www.anitah.com/jul/julekalender.shtml Tex, er det du som har laget denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Nei hvorfor tror du det?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 17. november 2003 #6 Del Skrevet 17. november 2003 Det pleier å komme en her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #7 Del Skrevet 17. november 2003 Nei hvorfor tror du det?? :o Fordi det står anita i webadressen, samt at du er julegal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. november 2003 #8 Del Skrevet 17. november 2003 Til opplysning heter jeg noe annet enn Anita..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #9 Del Skrevet 17. november 2003 Til opplysning heter jeg noe annet enn Anita..... :-? Heter du ikke Anita??? :o Du hadde jo lagt ut fullt navn på den bryllupshjemmesiden din og brukernavnet ditt var Anitacath før... Var dette bare tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. november 2003 #10 Del Skrevet 17. november 2003 Du skal ikke tro alt du leser på nett veittu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #11 Del Skrevet 17. november 2003 Så klart ikke, men de navnene du førte opp er jo mennesker som faktisk eksisterer og det er jo litt fælt hvis du har brukt identiteten til andre mennesker. Men jeg tror du er en luriing, jeg. Får holde oss til tema heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. november 2003 #12 Del Skrevet 17. november 2003 La oss bruke denne tråden til å tipse hverandre etterhvert som vi kommer over noen søte julekalendre på nett da. Det nærmer seg jo desember, og jeg vil være med på så mange som mulig. Det er kos det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. november 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 29. november 2003 Her er noen av kalenderne jeg har kommet over (noen er fra tidligere år, men det gjør vel ingenting): Sherwood Forest's Advent Calendar The 2003 Advent Calendar Advent calendar 2002 Kalender Anitas julekalender Ann's Advent Calendar On-Line Bengal Cat Advent Calendar Castle Arcana Christmas Calendar Advent Calendar Special Christmas Advent Calendar Electric desember Dionea.com Norsk julekalender Erlings christmas calendar Holidays on net Julekalender Mary Page Advent Calendar Online comics CHRISTMAS ADVENT CALENDAR The 2002 Perl Advent Calendar www.julekalender.no The Vette Saga Advent Calendar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. november 2003 #14 Del Skrevet 29. november 2003 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. november 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. november 2003 #16 Del Skrevet 29. november 2003 Også er det vel en julekalender på Erotikknett...? Eller var det Cupido? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. november 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 29. november 2003 www.erotikknett.no legger ut julekalender om 2 dager ja, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 29. november 2003 #18 Del Skrevet 29. november 2003 Kristins grooove julekalender (eng.: Kristins Groovy Yule calendar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 30. november 2003 Den obligatoriske julekalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 30. november 2003 og til høyre på denne siden er dagbladet sin (tror det er Jon Almaas som står for innholdet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå