AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Like før tampongen min detter ut og jeg MÅ ha bind asap. Men jeg syns det er så flaut å gå på bensinstasjon og kjøpe det. Tenk om de LER av meg? Hva gjør jeg?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Like før tampongen min detter ut og jeg MÅ ha bind asap. Men jeg syns det er så flaut å gå på bensinstasjon og kjøpe det. Tenk om de LER av meg? Hva gjør jeg? Be mamma kjøpe, eller gå selv. De ler høyere hvis du kommer med blod nedover leggen. 5
Gjest Fable Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor i all verden skulle de le av deg...? 1
Gjesten Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Nå må du gi deg, i overkant av halvparten av jordens befolkning er kvinner, og vi får mensen alle som én. Jeg kan garantere deg at den bensinstasjonansatte har solgt bind før. 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Hvor fikk du tak i tampongen? Er det bare på bensinstasjonen det er flaut? Har klassekameraten på 14 jobb der, så kan jeg til nød forstå det.
Fanta Exotic Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Herre... Hvor gammel er du? Du vet det er 18 årsgrense på å jobbe på bensinstasjoner? Og tror du virkelig du er den første som kjøper bind/tamponger der?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor i all verden skulle de le av deg...? Ler av meg siden jeg har mensen.. jeg syns det er så flaut. Er 20 år og har aldri kjøpt bind selv. Må nesten ringe en venninne tror jeg. Føler at alle kan se at jeg blør og det er så utrolig pinlig!
Gjest navnelapp Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Edemuli? Kven er det som handlar for deg? Veldig bra tjenarskap, må eg seie. Eg har kjøpt mine eigne bind og tampongar sidan eg var 14, det har dei fleste av oss. 2
Bolla! Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 Du trenger ikke bekymre deg om at noen ler av deg fordi du kjøper bind, mensen er noe av det mest naturlige som finnes!
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. juni 2011 #11 Skrevet 26. juni 2011 Det er like flaut å kjøpe bind som å kjøpe melk... 3
Alvina Skrevet 26. juni 2011 #12 Skrevet 26. juni 2011 Hvordan kan de vite at du har mensen? Hvis du kjøper halspastiller behøver du ikke ha vondt i halsen. Kjøper du kondomer, vil det ikke si at du skal ha sex i dag. Kjøper du et tv-blad betyr det ikke at du er en notorisk tv-slave. Anbefaler deg å kjøpe både en pakke bind og en pakke med kondomer for å skape full forvirring på bensinstasjonen. 11
Momseguri Skrevet 26. juni 2011 #13 Skrevet 26. juni 2011 Hæ??? For det første så kan du bare ikke være 20 år og ikke tørre å kjøpe bind selv. Det er ikke flaut, det er faktisk helt dønn vanlig. Jeg hadde syns det var myyyye flauere å ringe en venninne for å få henne til å kjøpe bind for meg! For det andre så har jeg jobbet på bensinsstasjon selv, og jeg solgte minst 2 pakker bind om dagen (selv i uken!) og har aldri løftet ett øyebryn på grunn av det. Det er helt dagligdags for de som arbeider der, og de kommer ikke til å tenke over det ett sekund. For det tredje kommer de ikke til å le av deg. Det er jo ikke noe å le av, og det hadde vært utrolig uproffesjonelt å gjøre det. Og de kan jo heller ikke se at du blør. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #14 Skrevet 26. juni 2011 Ler av meg siden jeg har mensen.. jeg syns det er så flaut. Er 20 år og har aldri kjøpt bind selv. Må nesten ringe en venninne tror jeg. Føler at alle kan se at jeg blør og det er så utrolig pinlig! Dette har jeg litt vanskelig for å tro. Du synes det er flaut at andre skal vite at du blør, derfor får du andre til å kjøpe for deg? Da må du jo fortelle det hver gang. Jeg kjøpte mitt eget fra dag en, syntes det var mye verre om jeg skulle fortalt det hjemme. Og som voksen tenker man jo som regel ikke over dette lenger. Selv tenåringsguttene i kassa slår inn bind og tamponger uten å rødme eller hånflire. 1
Chiyo Skrevet 26. juni 2011 #15 Skrevet 26. juni 2011 Alle jenter må kjøpe bind. Hvor mange kvinner tro du det er som kjøper bind av den ene person i kassa hver dag? Du er neppe den første. Hvis de ler beviser det jo bare hvor utrolig nørd de er.
HedvigR Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 Tenk hvor mange bind den ansatte selger i løpet av en uke, tviler h*n tenker no særlig over det!
Camya Skrevet 26. juni 2011 #17 Skrevet 26. juni 2011 Ler av meg siden jeg har mensen.. jeg syns det er så flaut. Er 20 år og har aldri kjøpt bind selv. Må nesten ringe en venninne tror jeg. Føler at alle kan se at jeg blør og det er så utrolig pinlig! Det kan godt hende du føler det slik, men jeg kan love deg at det slett ikke er tilfelle. Ta deg selv i nakken, marsjer ned på bensinstasjonen, kjøp en pakke bind - og de kommer IKKE til å le. Etter det kommer du til å lure på hvorfor i all verden du ikke begynte å kjøpe bind før. Du er 20 år og voksen. Slutt med å fokusere så mye på hva du tror andre tenker, så får du det mye lettere.
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2011 #18 Skrevet 26. juni 2011 Skjønner dere ikke at det er kødd? 20 år og aldri ha kjøpt bind før!?! Særlig 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #19 Skrevet 26. juni 2011 Jeg vet om en voksen dame som synes det er flaut å kjøpe dopapir. Om det er så flaut så kjøp noe annet ved siden av da, så blir det ikke så mye oppmerksomhet på bindet. Men seriøst: det er ikke flaut.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #20 Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor skal de le av deg? Bind er da en av de naturlige sakene for enhver kjønnsmoden jente/kvinne. Ikke noe uvanlig akkurat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå