Gå til innhold

Oppskrift på KG-suksess


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Mormor begynte med PCbruk og satt og skulle lære noen nye ting midt i familieprat i fjor sommer. Ved juletider ba hun søskenbarnet mitt klippe til et bilde i "Myggstikken". Han skjønte ingenting. Etter mye om og med fant vi ut at damen mente MS Paint. Noen hadde lært henne om MS mens folk snakket om myggstikk... og hun hadde selvsagt forstått hva forkortelsen betydde! :fnise:

IKM er fortatt ukjent for meg. PP skjønte jeg ikke, tenke p-piller... p-what...? Prøveperiode. Aha.

Med fare for å drite meg ut: IKM betyr såvidt jeg vet Ikke Kommet Mens. Fancy forkortelse på noe lite interessant... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolle KG: "Blir du våt i fitta" tråder. Egentlig alle tråder med ordet "fitte" i tittelen.

Gjerne late som om man er en mann som har skikkelig peiling på hva som tenner kvinner, f. eks. "Jeg vet du blir våt i fitta når jeg flexer muskelen min"

Edit: Trolle grammatikk-nazier.

Skrive en liten subtil skrivefeil inne i en post, som iriterer dem.

IRRITERER! :kjefte:

:fnise:

Når folk drar opp gamle tråder som faktisk har godt av å dra opp for å skrive noe nyttig i tråden, så kommer noen og kommenterer "Eh, jeg tror ikke TS lurer på dette enda", det er en slager :fnise:

Dette gjør jeg; simpelthen for at TS kommer aldri til å svare på tråden, og om jeg har startet å lese "jeg har funnet en truse i vaskemaskinen, og den er ikke min" så vil jeg gjerne vite hva som skjedde til slutt!! Og så ødelegges dagen min med at det er ikke noe svar, bare en tullete bruker som ønsket å dra opp en tråd fra 1995!

Jeg er for nysgjerrig :sjenert:

Jeg takler ikke tråder med oversktift; "Katta mi sleper seg inn etter forbeina og blør noe forferdelig, hva gjør jeg????!??!"

Ehhhhh, ring veterinæren da for svarte! :kjefte:

Og alle som da seff svarer; ring veterinæren da for svingende... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å drite meg ut: IKM betyr såvidt jeg vet Ikke Kommet Mens. Fancy forkortelse på noe lite interessant... :sjenert:

hahaha... er det det det betyr (sorry språknazier, er sikkert for mange det'er i den setningen der). Jeg så for meg noe mye mer fancy. Noe på engelsk som hadde med artifical insemination å gjøre, fikk bare ikke bokstavene til å gå opp... hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å drite meg ut: IKM betyr såvidt jeg vet Ikke Kommet Mens. Fancy forkortelse på noe lite interessant... :sjenert:

Prøverforumet er ikke en spøk å være på, nesten som å lese fjortis SMS språk til tider.

Jeg synes IKM er litt teit og barnslig når man ser hva det faktisk betyr, men det er kjekt med et kort ord. Istedenfor å skrive "venter mens".

For det er liksom at man håper at mensen ikke skal komme, derfor Ikke Kommet Mens.

Ja, har hatt lang fartstid på prøverforumet en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverforumet er ikke en spøk å være på, nesten som å lese fjortis SMS språk til tider.

Jeg synes IKM er litt teit og barnslig når man ser hva det faktisk betyr, men det er kjekt med et kort ord. Istedenfor å skrive "venter mens".

For det er liksom at man håper at mensen ikke skal komme, derfor Ikke Kommet Mens.

Ja, har hatt lang fartstid på prøverforumet en gang.

TR står for Tante Rød. Ikke noe særlig teit, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lage selvdigger-tråder! :fnise::rodmer::skratte:

Jeg leste den rett før denne her :skravle::klemmer::kaffekopp::foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

...Og hva er det med jenter og p-piller her på KG? Plutselig stapper de i seg reseptpliktige piller uten å ane hvordan de skal brukes eller hvordan de virker, og så må de inn på KG for å spørre om bruksanvisning. Pakningsvedlegget kastet de selvsagt med en gang de åpnet pakken. Jeg ser for meg hvordan det skulle ha blitt om alle skulle ha kastet pakningsvedlegget på diverse andre reseptpliktige legemidler uten å lese det først, for så å gå inn på KG og spørre om hjelp til dosering...

"Hvor mange karber er det i pillene mine?"

"Jeg fikk resept på en type sterk sovemedisin, hvor mange kan jeg ta, og kan jeg ta dem fem-seks timer før jeg legger meg eller må jeg vente? Hva om jeg tar sovepillene og ombestemmer meg rett etterpå og ikke gidder legge meg?"

På prøveforumet kommer spørsmålet: "Jeg blir så trøtt hver gang jeg tar sovemedisin, kan jeg være gravid?"

Eller hva med den potensielle KG-klassikeren "Jeg pleier å ta både p-pille og sovemedisin hver kveld, men jeg sovnet veldig fort igår, husker vagt at jeg tok bare én pille og husker ikke om jeg tok p-pille eller sovepille. Hvordan finner jeg ut hvilken jeg tok? Og kan jeg ha blitt gravid?"

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Aldri innrøm at du har tatt feil!

Blir du avslørt i en feil, må du enten:

1. Gå i desperat selvforsvar. Vri og vreng på ordene dine slik at alle skjønner at "det ikke var sånn du mente det."

2. Angrip den som avslører deg, snu det hele til å handle om henne/ham.

3. Har du blitt solid avslørt i en tråd, kommenter det ikke, og besøk ALDRI tråden igjen.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem, hva, hvor? :sjenert:

Det var en AB som hadde laget en tråd om at Frk Josefine var så åleit osv osv.. også ble hun beskyldt for å ha laget tråden selv.

Jeg leste den tråden rett før jeg gikk inn på denne hvor Frk Josefine kommenterte den...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...