Gå til innhold

Oppskrift på KG-suksess


Gjest Tirkes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Navnetråder er alltid bra. Hvis noen spør hvilket navn som er finest av Christian og Christer, så skynd deg å fortelle at du synes begge er stygge. Og pass på å spørre hvorfor i all verden de bruker Ch og ikke K. Og hvis noen spør om forslag til mellomnavn, så er det premie til førstemann som sier at hun ikke skjønner vitsen med dobbeltnavn. Få også med at man er tanketom og uselvstendig om man velger fra topp 10, mens man er sær og tror man er noe om man velger fra 11 og nedover. Og vil noen ha et navn som kan uttales utenfor landets grenser, så få for all del med at du tykkjer norske barn skal ha norske navn. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Navnetråder er alltid bra. Hvis noen spør hvilket navn som er finest av Christian og Christer, så skynd deg å fortelle at du synes begge er stygge. Og pass på å spørre hvorfor i all verden de bruker Ch og ikke K. Og hvis noen spør om forslag til mellomnavn, så er det premie til førstemann som sier at hun ikke skjønner vitsen med dobbeltnavn. Få også med at man er tanketom og uselvstendig om man velger fra topp 10, mens man er sær og tror man er noe om man velger fra 11 og nedover. Og vil noen ha et navn som kan uttales utenfor landets grenser, så få for all del med at du tykkjer norske barn skal ha norske navn. :popcorn:

This person ^ for president!

...Der er virkeling ingen måte å møtes på hverken midten eller kanten i de trådene. :fnise: Åh, men du tar de på kornet. Skal redigere førsteinnlegget min om en stund og legge til alle forslagene her i sirlig og rotete rekkefølge. :jepp:

:dagens-rose: til alle sammen! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager alltid nyhetsstråder når jeg kjeder meg, om en eller annen idiotnyhet i VG eller Dagbladet, bare for å få "herregud, VG er bare en tabloidavis blitt, like ille som se&hør"

Gjerne om Voe, Anna Anka, eller en eller annen ubetydelig person..

Jeg er en KG-hore, jeg vet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starte en dagbok og få en bønsj med 'cronies'

som backer deg opp når du kommenterer på

andre tråder virker som et sikkerstikk....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et friskt pust!

I tillegg til "Er jeg gravid?" så er det også populært å få KGbrukere til å bekrefte/avkrefte at kulen TS har i haka/f***a/brystet, rumpen/mellom tærene osv er ondartet eller ikke. Hadde jeg fått en tier for hver gang jeg skrev "gå til legen", så hadde jeg blitt rik.. Det er ikke alltid leger er skråsikre på en diagnose, hvordan skal vi som ikke får sett symptiomene, undersøkt deg, tatt tester, lest journalen din mm. være mer troverdige enn legen din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er man gjest eller anonym er det mest givende å starte masse tråder om fedme/overvekt eller pripne damer som faktisk drar på byen uten å ha ONS som mål for kvelden. Slår man disse to sammen til en tråd om overvektige damer som bare drar ut for å ha det gøy og ødelegger sexlysten til alle mennene der, har vi en slager! Disse temaene må gjerne gjentas i det kjedsommelige, for debattlysten om slike temaer tar aldri slutt her på KG :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes
Slår man disse to sammen til en tråd om overvektige damer som bare drar ut for å ha det gøy og ødelegger sexlysten til alle mennene der, har vi en slager!

Åh, hå...

*kremter*

Tittelen på ultimate tråden:

"Tenner du på at overvektige jenter drar på byen og krasjer sexlysten til mannfolk samtidig som de presenterer seg med navn som Lenah Ishadorah og hvordan kan du finne ut om hun er gravid uten å få henne til å tisse på en pinne?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om hvor lite man skulle ha sagt om man ikke har en BMI under 22! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk at Samtlige tråder under "aktuelle saker" MÅ før eller siden handle om forholdet Israel/ Palestina.

Eller norsk innvandringspolitikk.

Eller fotballfrue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

Å svare på spørsmål fra en AnonynBruker

Det heter faktisk anonyM!! :nei:

:fnise:

Trolle KG: "Blir du våt i fitta" tråder. Egentlig alle tråder med ordet "fitte" i tittelen.

Det hadde jeg tenkt å skrive og! :klemmer:

Desuten - svare før man har lest hele tråden. :kjefte:

Ja, jeg gjør det selv stadig vekk, og også nå! :briller:

:legrine:

Det er også lurt å spe på med så mange forkortelser man kan. Noen poster (og overskrifter) skjønner jeg ikke bæret av, men tror jeg har lært meg de vanligste nå. :eeeh:

Lavkarbo er jo et minefelt! :kjempesinna: Skriv noe om feite og late damer og at lavkarbo er dritt, så har du minst 30 sider med diskusjon frem og tilbake. Gang på gang.. :krangle: at de aldri blir lei.

Puh, blir sliten av alle disse smiliesene jeg.. :perebrus::danser:

Edit: får nesten eplepsianfall av alle uttrykksikonene... :kgbaby:

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starte en dagbok og få en bønsj med 'cronies'

som backer deg opp når du kommenterer på

andre tråder virker som et sikkerstikk....

cronies?? :klo:

(jeg orker ikke tre smilies til... OK?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cronies?? :klo:

(jeg orker ikke tre smilies til... OK?)

Et engelsk uttrykk,betyr egentlig i negative lag 'folk som

du er dus med'.Mange som poster på dagbøker blir 'venner'

med hverandre og som kjent 'hjelper' jo venner andre venner

i 'nød'. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Jeg forbeholder meg retten til skrivefeil.

*politikersvar*

:P

Det er greit. Jeg kan legge til tre til, så blir det fire til sammen.

:sjenert::5::eeeh:

Endret av Tirkes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten - hvis man vil ha språknaziene gira kan man bare skrive noe på engelsk. Da har du undergravd hele det norske språket. På én liten setning faktisk!

Edit: glemte :bursdag::bryllup::veslejenta::scorpis:

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er også lurt å spe på med så mange forkortelser man kan. Noen poster (og overskrifter) skjønner jeg ikke bæret av, men tror jeg har lært meg de vanligste nå. :eeeh:

Jah, jeg har så smått begynt å lære meg hva EL, IKM og SA er, men skjønner at jeg har en lang vei å gå. Jeg får legge meg i hardtrening til jeg skal bli en prøver så jeg kan være en del av gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg har så smått begynt å lære meg hva EL, IKM og SA er, men skjønner at jeg har en lang vei å gå. Jeg får legge meg i hardtrening til jeg skal bli en prøver så jeg kan være en del av gjengen ;)

EL og IKM har jeg ikke lært meg. Så fort jeg ser en av de i en overskrift styrer jeg unna, for jeg har lært meg at det har noe med prøving å gjøre. Skal kjøpe en ordliste med forkortelser før jeg skal prøve å bli gravid. Håper det er gitt ut.

For meg betydde egentlig FF FuckFriend, men nå betyr det visst FotballFrue - ganske mange setninger blir litt morsomme når man bruker min betydning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Mormor begynte med PCbruk og satt og skulle lære noen nye ting midt i familieprat i fjor sommer. Ved juletider ba hun søskenbarnet mitt klippe til et bilde i "Myggstikken". Han skjønte ingenting. Etter mye om og med fant vi ut at damen mente MS Paint. Noen hadde lært henne om MS mens folk snakket om myggstikk... og hun hadde selvsagt forstått hva forkortelsen betydde! :fnise:

IKM er fortatt ukjent for meg. PP skjønte jeg ikke, tenke p-piller... p-what...? Prøveperiode. Aha.

Endret av Tirkes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...