am07 Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvor lenge etter man har tatt tunge piercing kan man egentlig drikke? Noen som har peiling på det. Var ute i går å drakk, sprit og øl, og syns tunga mi er litt hoven. Vis det ikke bare er noe jeg tror fordi jeg er redd Er ca 3-4 uker siden jeg tok den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Er du lesbisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Tror jeg drakk 4-5 dager etter at jeg tok min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
am07 Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Tror jeg drakk 4-5 dager etter at jeg tok min. Okei, tror jeg er litt hoven bak piercingen virker det ut som, er redd det skal være farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Neida, du er nok bare litt hoven etter stikket. Renser du hullet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå