Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #1 Del Skrevet 16. november 2003 Noen som aner hvor mange kalorier det er i hundre gram ren melkesjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2003 #2 Del Skrevet 16. november 2003 ca 500-550 per 100 g. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #3 Del Skrevet 16. november 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2003 #4 Del Skrevet 16. november 2003 500 kalorier er mer riktig enn 550! Var det en trøst? En mager (!) trøst....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. november 2003 #5 Del Skrevet 16. november 2003 Man tenker da ikke over kaloriene når man spiser sjokolade, da ... da får man heller bare droppe å spise det. Hvis det er så veldig viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 16. november 2003 #6 Del Skrevet 16. november 2003 ca 500-550 per 100 g. AAAAlt for få til at jeg bryr meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2003 #7 Del Skrevet 16. november 2003 Hør nå her mine sjokoladevenner; en null hva er vel det? Ikke stort - vi er enige om det, hva? Derfor - stryk en null, på begge sider av - bindestreken - selvsagt, og vips; det er 50-55 kalorier pr 100 gram sjokolade En annen ting, som alle vet, er at hvis du deler sjokoladen i biter før du spiser den, så forsvinner nesten alle kaloriene...Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 16. november 2003 #8 Del Skrevet 16. november 2003 Eller hvis en smelter sjokoladen... da er den plutselig uten kalorier da også... Kanskje kaloriene forsvinner hvis en fryser sjokoladen også... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #9 Del Skrevet 16. november 2003 En annen ting' date=' som alle vet, er at hvis du deler sjokoladen i biter før du spiser den, så forsvinner nesten alle kaloriene...Så det så. [/quote'] da lærte jeg noe nytt og veldig viktig i dag!!!! *løpe og brekke alle sjokoladene i huset i bittesmå biter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. november 2003 #10 Del Skrevet 18. november 2003 eller legg sjokoladen i kjøleskapet, for kald sjokolade har mindre kalorier enn varm siden en kalori er en varme-enhet. Det samme gjelder for is som har minus-kalorier! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #11 Del Skrevet 18. november 2003 Jammen lærer man mye lurt på Kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 20. november 2003 #12 Del Skrevet 20. november 2003 Dessuten er jo sjokolade sundt! Sjokolade er laget av kakaobønner, sukker og melk, ikke sant... 1. Kakaobønner=bønner=sundt 2. Melk=sundt 3. Sukker=sukkerrør=sukkerrør vokser på bakken=sukkerrør er grønnsaker=sundt Ergo... Spis så mye sjokolade som du vil! Sjokolade er jo sundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #13 Del Skrevet 20. november 2003 Isiselin, du er uten tvil min nye sjokoladebestevenn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #14 Del Skrevet 20. november 2003 AAAAlt for få til at jeg bryr meg Helt enig og derfor spiser 2-300 g før jeg kan begynne å tenke på kaloriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 20. november 2003 #15 Del Skrevet 20. november 2003 Isiselin' date=' du er uten tvil min nye sjokoladebestevenn...... [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 #16 Del Skrevet 20. november 2003 Det samme gjelder for is som har minus-kalorier! :D Så flott å høre. Jeg er nemlig en smule glad i is.. Kan du si det en gang til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå